Lainaus käyttäjältä: fidelity - 10.06.22 - klo:07:59
Toimi hienosti lauantaista tiistaiaamuun saakka. Nyt ei taas ole yhteyttä auton ja palvelimen välillä. Onko muilla pätkinyt yhteydet lähiaikoina? Ei oikein innostaisi viedä autoa huoltoon, jos vika on Volkkarin pilvessä.
Noniin, WeConnectiantutkittu huollossa. Ohjainlaite resetoitu ja pääkäyttäjä lisätty uudestaan. 2.3 tuntia meni hullolla aikaa, mutta onneksi kohtuullistivat laskua, joten reilut 150 , jäi maksettavaa. Nyt olisi sitten parempi toimia.
En sitten tiedä, mitä tapahtuu, kun operaattorit ajavat 2G- ja 3G-verkot alas. Volkkarin sivuilla mainitaan:
"Vastuuvapauslauseke / Volkswagen
1.
Car-Net-mobiilipalvelut perustuvat teknisesti 2G-/3G-mobiiliverkkoihin, kun taas We Connect käyttää 2G-/3G-/LTE-mobiiliverkkoja. Verkkopalveluntarjoajien odotetaan sulkevan 2G-/3G-mobiiliverkot vuodesta 2020 alkaen. Tästä lähtien mobiilipalveluiden laadussa saattaa olla rajoituksia. On odotettavissa, että vuodesta 2025 alkaen Car-Net-palvelut eivät ole enää käytettävissä. We Connect -mobiilipalvelut pysyvät rajoitetusti käytössä LTE:n kautta."
Saakohan näihin päivitettyä ohjainlaitetta vai tuleeko näistä faceliftaamattomista Passateista offline-vehkeitä.