A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

apa

Tuntuu kyllä Suomen autovero melkoiselta ryöstöltä, kun vähän katseli tuota S4:ää Saksan konfiguraattorista. Siihen kun ruksii muutaman perusvarusteen mukaan, ja tekee saman suomikonfiguraattorissa 2 litran bensalle, niin päätyy karkeasti samaan hintaan. Molempiin esim. 18-tuuman kiekot ja metalliväri. Tai taitaa mennä Suomessa jopa kalliimmaksi, kun S4:ssä oli vakiona alcantara-jakkarat. Vaikka siitä muutama varuste puuttuukin mitä on mukana Suomen Business/Business Sport -malleissa, mm. vakkari.
Audi A4 Avant LoQ 2.0 TDI quattro S tronic -17

a4b8

Onko kukaan törmännyt huoltoon, jossa on osattu sanoa mistä  johtuu apumiehen puoleisen oven rapina, vai onko ainoa ratkaisu oviverhouksen poistaminen kokonaan?
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: apa - 25.08.16 - klo:09:40
Tuntuu kyllä Suomen autovero melkoiselta ryöstöltä, kun vähän katseli tuota S4:ää Saksan konfiguraattorista. Siihen kun ruksii muutaman perusvarusteen mukaan, ja tekee saman suomikonfiguraattorissa 2 litran bensalle, niin päätyy karkeasti samaan hintaan. Molempiin esim. 18-tuuman kiekot ja metalliväri. Tai taitaa mennä Suomessa jopa kalliimmaksi, kun S4:ssä oli vakiona alcantara-jakkarat. Vaikka siitä muutama varuste puuttuukin mitä on mukana Suomen Business/Business Sport -malleissa, mm. vakkari.

Ne ostaa kenellä on paalua. Olisi tylsää jos jokainen ajaisi octavialla.
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

msuomal

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 25.08.16 - klo:20:56
Onko kukaan törmännyt huoltoon, jossa on osattu sanoa mistä  johtuu apumiehen puoleisen oven rapina, vai onko ainoa ratkaisu oviverhouksen poistaminen kokonaan?
Hyvä kysymys. Kahdesti ollu auto pajalla tuon takia. Nyt on parempi, mutta ei hyvä vieläkään... ehkä pitäisi jaksaa kolmaskin kerta vielä :(.

Flat

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 25.08.16 - klo:20:56
Onko kukaan törmännyt huoltoon, jossa on osattu sanoa mistä  johtuu apumiehen puoleisen oven rapina, vai onko ainoa ratkaisu oviverhouksen poistaminen kokonaan?

vähän radikaali korjaustapa :) Kehoittaisin harkitseman jotain muuta.

LainaaNe ostaa kenellä on paalua. Olisi tylsää jos jokainen ajaisi octavialla.
jep, ei autot oikeasti ole kalliita, ihmisillä ei ole vaan tarpeeeksi rahaa :)
Ihan vakavasti ottaen, se mitä ostaja saa ostaessaan auton, niin rahalla saa todella paljon.  Oktataavian hinnalla saa 10 000 kuppia kahvia, eli siis noin 2000 litraa kahvia.
Kahvi se vasta paalupäälliköiden juoma onkin.  Saati sitten jos ajaa S4:lla ja juo kahvia.

mi16

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 25.08.16 - klo:20:56
Onko kukaan törmännyt huoltoon, jossa on osattu sanoa mistä  johtuu apumiehen puoleisen oven rapina, vai onko ainoa ratkaisu oviverhouksen poistaminen kokonaan?

A-pilarissa olevia tuulilasin asennustappeja on kuulemma katkottu rapinoiden takia.

rami

Selvää selvempi homma,että ne kilkkeet mitä siinä autossa vähemmän tarvitaan tai katsotaan sillä silmällä joka menee ns. "herkuttelun" puolelle  ovat hinnoiteltu yli.  Muutama listanpätkä voi maksaa tonnin niin ei siinä mitään järkeä ole. Kannattaa kyllä ostajan miettiä tarvitsenko tuota.
Minun mielestä uusi A4 on hinnoiteltu kohtalaisen järkevästi jos haluaa vain itselleen auton.
A4 Sed. 150 hv bens. metalliväri, Stronic, Comfort paketilla sekä kaksilla renkailla kustantaa 46 000â,¬.
Mitä tuohon nyt haluaa lisää on jokaisen oma mielihalu josta joutuu maksamaan lisää. ;)

Uti

Ruotsissa ko. laitteen listahinta noilla varusteilla on 38,800 EUR + lämmitin.

Markku

chr

Eli ero Ruotsiin ei ole järjettömän suuri niinkuin S-malleissa.

tpu

Lainaus käyttäjältä: Flat - 24.08.16 - klo:06:52
Eiköhön ne saa, ovat kuitenkin "kuluvia" osia. Osien hinta marmoritiskillä saattaa olla kova. Itse vaihdoin edelliseen autooni nuo (B8), ja hinta orkkisosille tuli ebaysta hommattuna muistaakseni 300 EUR hujakoilla. Osien vaihto varmasti onnistuu helposti itsekkin, jos on ohjeet, esim elsawin tai millä nimellä se tänäpäivänä onkaan. B9:ssa keskikonsolin listan vaihto saattaa edellyttää keksikonsolin irroittamista kuten B8:sssakin. Vaihtotyötähän tuosta tulee varsinkin keskikonsolin listan suhteen, joten voi olla "hintava" operaatio merkkiliikeessä tehtynä.  Ihan summamutikassa heitettynä : osat tiskikiltä 500 EUR ja 2 tuntiä työtä a 100 EUR = 700 EUR.

Tiskiltä hinnaksi tulikin 4-numeroinen luku, joten ehkä minä kattelen vielä noita nykyisiä listoja :)

mattinen

Lainaus käyttäjältä: LEMMY - 25.08.16 - klo:06:33
Kyllä toi S4 kiehtoisi. Mutta kun se Kesko lyö siihen 20000 euroa S-lisää, niin jää varmaaan ostamatta. S3 mallissakin on järjetön hintaero 2 litraiseen quattroon verrattuna. Olisi kiva että näitä haluttaisiin myydä, ilman että revitään hirveä kate "erikoismalleista".

Lainaus käyttäjältä: apa - 25.08.16 - klo:09:40
Tuntuu kyllä Suomen autovero melkoiselta ryöstöltä, kun vähän katseli tuota S4:ää Saksan konfiguraattorista. Siihen kun ruksii muutaman perusvarusteen mukaan, ja tekee saman suomikonfiguraattorissa 2 litran bensalle, niin päätyy karkeasti samaan hintaan.

Suomen autoveron vaikutus hintoihin on selvä juttu, mutta kuinka paljon esimerkiksi S4:n hintaan vaikuttaa maahantuojan hinnoittelupolitiikka? On tietysti ymmärrettävää, että S4:n tapaisilla kuriositeeteillä (ainakin Suomessa) halutaan rahastaa, mutta tuottaako kova hintalisä liiketaloudellisesti parhaan ratkaisun? Toisin sanoen, kannattaisiko katetta hieman laskea, jolloin lisääntynyt myyntivolyymi tuottaisi paremman tuloksen?

Entä millainen vaihtoehto olisi uuden S4:n ostaminen ulkomailta, esimerkiksi Saksasta? Lähdetään siitä, että suomalainen kauppias/maahantuoja tosiaan haluaa rahastaa S4:lla huomattavasti enemmän kuin saksalainen kollegansa. Eikö S4:ta, tai muuta erikoismallia haluavan kannattaisi silloin lähteä kaupantekoon Saksaan? Autovero on tietysti aina sama, joten sen suhteen ei synny säästöä. Mutta tulisiko Saksan kaupoista jotain muita kustannuksia, jotka vesittäisivät sen hyödyn, joka kauppiaan pienemmästä katteesta syntyisi?

Flat

Lainaus käyttäjältä: tpu - 26.08.16 - klo:10:58
Tiskiltä hinnaksi tulikin 4-numeroinen luku, joten ehkä minä kattelen vielä noita nykyisiä listoja :)

ihan vaan mielenkiinniosta, miten hinnoittelivat osat ja työn ?

Rauska

Ja tämä vaan informaatiota: Ã,,lkää avatko öljykorkkia auton käydessä, siitä tulee virheilmoitus (pakokaasujärjestelmä).
No AUDI Center Turku kuittasi ystävällisesti kuljettajan virheen  :D :D
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Vice

Lainaus käyttäjältä: tpu - 26.08.16 - klo:10:58
Tiskiltä hinnaksi tulikin 4-numeroinen luku, joten ehkä minä kattelen vielä noita nykyisiä listoja :)

Teippaus on myös yksi vaihtoehto. Se ei kovin kallista ole...
Jälkikin on hyvää, kun antaa ammattilaisen hoitaa työt.

tpu

Lainaus käyttäjältä: Flat - 26.08.16 - klo:11:33
ihan vaan mielenkiinniosta, miten hinnoittelivat osat ja työn ?

osat 1100, työ 120


Flat

Lainaus käyttäjältä: Vice - 26.08.16 - klo:13:27
Teippaus on myös yksi vaihtoehto. Se ei kovin kallista ole...
Jälkikin on hyvää, kun antaa ammattilaisen hoitaa työt.

jep ,hyvä vaihtoehto,  "teipattuja" nuo orkkiksetkin on..

Voishan noita listojen hintoja kysäistä myös saksalaisesta kaupasta. Voipi olla että ihmetys on melkoinen kun sieltä saa hinnat.


rami

Lainaus käyttäjältä: Rauska - 26.08.16 - klo:13:06
Ja tämä vaan informaatiota: Ã,,lkää avatko öljykorkkia auton käydessä, siitä tulee virheilmoitus (pakokaasujärjestelmä).
No AUDI Center Turku kuittasi ystävällisesti kuljettajan virheen  :D :D
Joo ei. Öljytikusta näkee paremmin öljymäärän kuin korkinreijästä. ;D ;D

Rauska

Lainaus käyttäjältä: rami - 26.08.16 - klo:14:16
Joo ei. Öljytikusta näkee paremmin öljymäärän kuin korkinreijästä. ;D ;D
Ku ei oo tikkuakaan  8)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: Rauska - 26.08.16 - klo:15:28
Ku ei oo tikkuakaan  8)

rauhoittaa autoilijaa kun ajotietokone näyttää kaiken olevan kunnossa kun ei mittatikkua löydy millä mitata  :)
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

rami

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 26.08.16 - klo:17:35
rauhoittaa autoilijaa kun ajotietokone näyttää kaiken olevan kunnossa kun ei mittatikkua löydy millä mitata  :)
Kyllä se tikku olisi hyvä olla jotta voisi vähän seurata minkänäköistä tahnaa siellä myllyssä pyörii.
Ei oo niin ei oo. ;)

hq100

Lainaus käyttäjältä: mi16 - 26.08.16 - klo:08:47
A-pilarissa olevia tuulilasin asennustappeja on kuulemma katkottu rapinoiden takia.

Itsellä tehtiin tuo, loppui rapinat siihen.

Flat

varmaan eri rapina kyseessä. kyllä a pilarin ja oven sisäiset erottaa. tai ainakin pitäisi.


mulla tuo radio oikuttelee entistä pahemmin. tiettyjen kanavien kohdalla ääni on silkkaa paskaa.  joko antenni systeemissä vika tai virittimessä.

vikalista nyt sen  verran pitkä että pitää buukata aika...

Latexi

Lainaus käyttäjältä: Flat - 26.08.16 - klo:20:30
mulla tuo radio oikuttelee entistä pahemmin. tiettyjen kanavien kohdalla ääni on silkkaa paskaa.  joko antenni systeemissä vika tai virittimessä.
Se radio  tekee välillä sellaisia outoja temppuja, ikaankuin eläisi omaa elämäänsä. Välillä saattaa toimia pitkäänkin moitteetta, mutta sitten taas välillä ei tunnu välittävän mistään säädöistä. Varsin omapäinen härveli kun sille päälle sattuu..
Latexi

sepinki

Tervehdys muille b9:n omistajille. Vähän aikaa tullut oltua taustoilla, mutta vaihteeksi omia kokemuksia.
Kulkupelinähän on avant 2.0 tfsi etuveto bs eli tehdasmadalletulla alustalla, kumeina 17 tuumaiset misukat orkkisvanteilla.

Joitain aikoja sitten käytyyn keskusteluun ko pelin ajettavuudesta nyt muutaman tuhannen kilsan perusteella kommentit;  Sinällään en ole tunnistanut surullisen kuuluisaa mutteriohjausta. Toki kelikään ei vielä ole ollut otollinen. Omalla kohdalla siitä kyllä omakohtainen kokemus parisen vuotta sitten alla olleesta b8 avantista jossa oli ko. vaiva. Auto on kyllä ehkä liian herkkä tuulelle, vertailukohtana talouden a6. Heti kun vähänkin kovemmin tuulee, niin nelkku alkaa "hakemaan" ajolinjaa ja tämä vaistomaisesti aiheuttaa turhaa korjailua ohjaamalla. Kutonen menee 18 tuumaisilla kuin juna samassa kelissä ajettuna kun on tullut tehtyä tahallaankin vertailua. Rengaspaineita tullut testattua 2.2 ja 2.8 bar välillä, ei vaikutusta ilmiöön. Tämä ilmiö ehkä osin selittää muutamien huonot kokemukset ajettavuudesta, liika välittömyys alustassa ja ohjauksessa kostautuu...

Sisustassa oli samaa ongelmaa kuin joillain muillakin, hanttarin etuovi resonoi. Tämän paikansin siihen ovessa olevaan alumiinisomisteen takapäähän. En käynyt huollossa, vaan hieman käsin painoin listaa aika kovalla voimalla takapäästä sekä laitoin listan sekä oven väliin 1 mm paksua kumitiivistettä ja ääni häipyi. Tätä en toki voi suositella takuunalaiseen autoon korjaukseksi, mutta vanhat kokemukset osoittaneet verhoilun purkamisen yleensä lisänneen ääniä. Tämä ääni oli tosin helpompi paikantaa kuin yhdessä Audissa olleen resonointiäänen jonka syylliseksi paikantui konetilassa olleet muovit rintapellin päällä.

Toistaiseksi aika positiivisissa tunnelmissa mennään, melutaso vs a6 on kyllä turhan kova ns. premiumautoon. Kyllä sen kanssa toimeen tulee, mutta hiljaisempikin saisi olla... sivulasit (ne vaimentavat mallit) kyllä toimii, mutta rengasmelu tulee kabiiniin ihan toisella tavalla kuin kutosessa. No joku "hajurako" varmaan sitten pitää olla.
2 × A6 c7 quattro

hq100

Lainaus käyttäjältä: Flat - 26.08.16 - klo:20:30
varmaan eri rapina kyseessä. kyllä a pilarin ja oven sisäiset erottaa. tai ainakin pitäisi.

Ei erottanut. Itsekin väitin huollossa äänen tulevan ovesta. Toki tarkkakorvaisemmat saattavat onnistua paremmin.

Flat

Olettekos muuten huomanneet kuinka hassusti Android Auto lukee englantia jos puhelimen kieli on suomi. Pistää ihan hymyn korville, kun rallienglantia pukkaa ämyreistä. Suomi kuuluu moitteettomasti. Onkohan Carplayssa sama huumoriominaisuus ? Voisihan sitä luulla että systeemi voisi tunnistaa kielen mitä yrittää puhua.

rami

Lainaus käyttäjältä: sepinki - 26.08.16 - klo:22:29
Tervehdys muille b9:n omistajille. Vähän aikaa tullut oltua taustoilla, mutta vaihteeksi omia kokemuksia.
Kulkupelinähän on avant 2.0 tfsi etuveto bs eli tehdasmadalletulla alustalla, kumeina 17 tuumaiset misukat orkkisvanteilla.

Joitain aikoja sitten käytyyn keskusteluun ko pelin ajettavuudesta nyt muutaman tuhannen kilsan perusteella kommentit;  Sinällään en ole tunnistanut surullisen kuuluisaa mutteriohjausta. Toki kelikään ei vielä ole ollut otollinen. Omalla kohdalla siitä kyllä omakohtainen kokemus parisen vuotta sitten alla olleesta b8 avantista jossa oli ko. vaiva. Auto on kyllä ehkä liian herkkä tuulelle, vertailukohtana talouden a6. Heti kun vähänkin kovemmin tuulee, niin nelkku alkaa "hakemaan" ajolinjaa ja tämä vaistomaisesti aiheuttaa turhaa korjailua ohjaamalla. Kutonen menee 18 tuumaisilla kuin juna samassa kelissä ajettuna kun on tullut tehtyä tahallaankin vertailua. Rengaspaineita tullut testattua 2.2 ja 2.8 bar välillä, ei vaikutusta ilmiöön. Tämä ilmiö ehkä osin selittää muutamien huonot kokemukset ajettavuudesta, liika välittömyys alustassa ja ohjauksessa kostautuu...

Sisustassa oli samaa ongelmaa kuin joillain muillakin, hanttarin etuovi resonoi. Tämän paikansin siihen ovessa olevaan alumiinisomisteen takapäähän. En käynyt huollossa, vaan hieman käsin painoin listaa aika kovalla voimalla takapäästä sekä laitoin listan sekä oven väliin 1 mm paksua kumitiivistettä ja ääni häipyi. Tätä en toki voi suositella takuunalaiseen autoon korjaukseksi, mutta vanhat kokemukset osoittaneet verhoilun purkamisen yleensä lisänneen ääniä. Tämä ääni oli tosin helpompi paikantaa kuin yhdessä Audissa olleen resonointiäänen jonka syylliseksi paikantui konetilassa olleet muovit rintapellin päällä.

Toistaiseksi aika positiivisissa tunnelmissa mennään, melutaso vs a6 on kyllä turhan kova ns. premiumautoon. Kyllä sen kanssa toimeen tulee, mutta hiljaisempikin saisi olla... sivulasit (ne vaimentavat mallit) kyllä toimii, mutta rengasmelu tulee kabiiniin ihan toisella tavalla kuin kutosessa. No joku "hajurako" varmaan sitten pitää olla.
[/
Ohjaushan tuntuu ajoittain tuulella kevyehköltä. Ei lienee outo ilmiö nykyautossa joissa vielä sähköinen ohjaus tehostaa asioita.  No sehän on selvä koska autojen painoja pyritään vähentämään koko
ajan.  Muistaakseni A3 ja A4 painoero parhaimmillaan/pahimmillaan vain 100kiloa. Mutteria ei kyllä ainakaan vielä ole esiintynyt.  Ohjaus kyllä keskittää ja palauttaa mielestäni loistavasti.
Mitä tulee A4 äänimailmaan niin en kyllä osaa moittia A4 autoa meluisaksi.  Itselläni A4 Sedan jossa tehdasasentiset vermeet,renkaat ja vanteet.  16" vanteet ja 60 paksu rengas varmaan vaimentavat hyvin karheittenkin teiden äänet. itse arvostan autossa enemmän meluttomuutta kuin ulkonäköasioita koska silloin kun ajan niin on mahdottumuus nähdä niitä isoja vanteita ja ohuita kumeja. :D
Olisikohan Avantin takatila joka nostaa äänimailmaa? Näillä rengasvalinnoilla pystyy kyllä vaikuttamaan äänimailmaan. Nämähän ovat omia valintoja joista seuraa tiettyjä haittoja ja "hyötyjä".

sepinki

Ei mullakaan varsinaista valittamista ajettavuudessa ole, omaan makuun ok. Riittävän tunnokas ajettava, ohjaus ja alusta antaa makuuni sopivan tuntuman. Ei tule tunnetta, että ajelee videopelillä  ;D. Painavampi kutonen on toki pitkää siivua vedettäessä rennompi ajettava mutta näin kai se pitäisikin mennä. Lähinnä näissä testeissäni hain mahdollisia syitä miksi toisten mielestä ajettavuus on hyvä ja toisilla sitten ongelmia. Mutteriohjausta en nimittäin kenellekään toivo sattuneen... Renkaiden vaikutusta en pysty arvioimaan kun ei ole kuin misukoista kokemusta nelkun alla.

Se on totta mitä Rami sanoit sähköisistä ohjauksista. Tottumista vaatii, viimeiset neljä autoa olleet täyssähköisiä. Onhan näissä hyviäkin puolia, esimerkiksi Sharanin ohjaus osasi jonkinverran tehdä "sivutuulikorjausta", siihenkin tottuminen otti aikansa kun auto korjasi itse hienovaraisesti ajolinjaa kovalla tuulella (ei ollut kaistavahtia).

Tuosta melujutusta täytyy tietty itsekin muistaa mihin vertaa. Samaten henkilökohtainen kuulo vaikuttaa myös asiaan, itsellä todettu kuulontutkimuksissa tietyillä taajuusalueilla rajua kuulon alenemaa. Jos melu sattuu olemaan kuulemillani taajuuksilla niin sittenhän se häiritseekin eniten :) Talouden kolmosauto (2004 farkku Focus) on meluisuudessa ihan omassa luokassaan omista autoistani. Kutonen sitten taas meluttomin. Kutosessa tosiaan 245/45/18 vs nelosen 225/50/17 vs Focuksen 205/55/16 joten ei renkaat ihan kaikkea selitä. Mulla kaikki kulkupelit farkkuja että sinällään kaikissa tuo takaosa avoin, Audeissa se ei kyllä pahemmin haittaa, takatila ei "rummuta" pahasti.
En kanssa ole niin ulkonäön perään, mutta omat ja vaimon "ulkomitat" poikkeavat niin rajusti toisistaan että penkin pituussäädettävällä istuinosalla on oikeasti käyttöä hyvää ajoasentoa haettaessa ja kun katselee Audin hinnastoa niin "pakettihinnoittelu" sitten helposti ajaa siihen business sporttiin.. Mutta nämä tosiaan näitä ns. omia arvovalintoja ja lompakon ohuudesta johtuvia kompromisseja ;D

Mutta jottei totuus unohtuisi, niin edellä mainituista huolimatta olen ollut hyvin tyytyväinen neloseen. Lasten (4 kpl) kasvaessa totesin ajan olevan kypsä isosta tila-autosta luopumiseen.
2 × A6 c7 quattro

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: -Velmu- - 03.08.16 - klo:14:17


Muutoin marmorille aika varattu ja 4h aikaa ihmetellä mm. Radion äänevoimakkuus vaihtelee. Jotakin häikkää antennissa tai itse laitteessa. Cd/sd:ltä kuunnellessa ei ongelmaa. Takaluukku ei aina aukea, loksahtaa vaan, ulkolämpömittari näyttää ajoittain mitä sattuu ja takaluukun ikkunan vasen lista osittain irronnut. Laatupeli siis....

"Ominaisuus" listaan päivitystä. Varoitus bling ääni äänteli kymmenisen sekuntia vaikka isäntä oli jakkarassa vöissä kiinni...

Kirsikkana kakun päälle eilen tuli vastaan tulevasta rekasta kivi tuulilasiin, lasi vaihtoon. Onneksi on lasivakuutus, mutta ois omavastuu osuudelle ollut muutakin käyttöä.  :-[ Että hiukan koettelee juu  >:(

Mjkarhu

Tänään aukesi uusi laadunparannuskampanja. Heitin perheen toisen auton huoltoon tänään ja kyselin tuosta. Sisältää kuusi kohtaa. En lähtenyt kirjoittelee ylös, mut oli about seuraavia asioita:

ESP - sähköisen käsijarrun toiminta
Mittaristo
Kiveniskuteipin lisäys
Ovien lukkolaitteiden päivitys
Takakontin joku juttu
Ja jokin kuudes jonka jo unohdin

Nämä vissiin vaihtelee vähän varustelutason mukaan, itselle näistä taisi osua neljä kohtaa. En lähtenyt vielä varamaan aikaa, ajattelin odotella jos putkahtaisi vielä jotain päivityksiä, niin ei tarvi ravata huollossa jatkuvasti

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy