Mercedes-Benz

Aloittaja skula, 01.12.09 - klo:07:58

« edellinen - seuraava »

Ouzi

Tänään tuli testattua C 250 CDI 4 Matic. Auto oli farkkuna jossa avantgarde varustelun lisänä AMG paketti. Täytyy sanoa et oli kyllä kiva ajaa tuo auto ja niin hiljainen alla contin kitkat 18 koossa. Meno oli kyllä napakkaa. Kivasti etenee ja kiihtyy. Ainoa miinus mielestäni on tuo automaatti joka ei nyt niin kauhean ripeä tai sporttinen ole. Vaikka tehoa ja vääntöä piisaa niin ei tuo nyt mikään sportti ole vielä. Olis varmaankin kireemmän oloinen jos samat tehot olisi bensa turbosta.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 09.01.11 - klo:20:46
Tänään tuli testattua C 250 CDI 4 Matic. Auto oli farkkuna jossa avantgarde varustelun lisänä AMG paketti.  Olis varmaankin kireemmän oloinen jos samat tehot olisi bensa turbosta.

Itse olen kokeillut sekä 220 CDI:in että tuon ponnekkaamman version tuossa mainitsemassasi kopassa ja persedynoni ei eroa oikein huomannut, vielä kun huomioidaan 4-matic:in tehohukka (aina jotain?) niin eihän se vielä 'ihmeellinen' menijä ole.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Simola

Lainaus käyttäjältä: Ouzi - 09.01.11 - klo:20:46
Tänään tuli testattua C 250 CDI 4 Matic. Auto oli farkkuna jossa avantgarde varustelun lisänä AMG paketti. Täytyy sanoa et oli kyllä kiva ajaa tuo auto ja niin hiljainen alla contin kitkat 18 koossa. Meno oli kyllä napakkaa. Kivasti etenee ja kiihtyy. Ainoa miinus mielestäni on tuo automaatti joka ei nyt niin kauhean ripeä tai sporttinen ole. Vaikka tehoa ja vääntöä piisaa niin ei tuo nyt mikään sportti ole vielä. Olis varmaankin kireemmän oloinen jos samat tehot olisi bensa turbosta.

Tuo on kyllä tosiaan mukava auto, ja vielä enemmän minun mieleeni se olisi V6 moottorilla. AMG paketti on lähes välttämätön ulkonäön suhteen.
Nyt alkaa käytettynäkin noita takavetoisia AMG-paketillisia saamaan kohtuu hintaan, mutta kun katsoo faceliftin kuvia, niin vanha alkaa olemaan kojetaulun osalta aika tylsän näköinen.

Uusi:



Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

downtime

Minusta tuo faceliftin sisusta näyttää jo ihan asialliselle. Luojan kiitos ovat päässeet eroon siitä papparuorista.

Ranssi

Asiallisen näköinen Coupe tulossa Meseltä:

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mercedesin-uusi-coupe-on-tyylikas

Kyllä kelpaisi valkoisena ja 250CDI-tekniikalla!

Simola

Lainaus käyttäjältä: downtime - 10.01.11 - klo:12:44
Minusta tuo faceliftin sisusta näyttää jo ihan asialliselle. Luojan kiitos ovat päässeet eroon siitä papparuorista.

Näyttää olevan Avantgardessa 3-puolainen ratti, ja muissa 4-puolainen.
Avantgarde olisi kyllä minulle se lähtötaso.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

VAG!

#336
aa

LS

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 10.01.11 - klo:13:45
Ja hemmetti soikoon. Voiko olla totta, että johtotähti olisi viimeinkin luopunut jalalla käytettävästä "käsijarrusta" :o Loistavaa!

Mitäs sitä hyvää muuttamaan? :-) Ainakin tuossa toisessa kuvassa näyttää olevan vielä jalkakäyttöinen pysäköintijarru. Nuinhan se on "paremmissa" volkkareissakin.

VAG!

#338
aa

Tollo Peloton

#339
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 10.01.11 - klo:13:45

Ja hemmetti soikoon. Voiko olla totta, että johtotähti olisi viimeinkin luopunut jalalla käytettävästä "käsijarrusta" :o Loistavaa!


Tuskin luopuvat. Tuo on MB:n tavaramerkki siinä missä yksi monitoimiviiksi ja laiskasti palauttava ohjauskin.



Muokkasin lainausta

Tollo Peloton

Lainaus käyttäjältä: downtime - 10.01.11 - klo:12:44
Minusta tuo faceliftin sisusta näyttää jo ihan asialliselle. Luojan kiitos ovat päässeet eroon siitä papparuorista.

Kyllähän nuo herkuttelukuvien sisustat näyttää hyvinkin upeilta mutta tuskin se lähtötaso on ihan noin pramea ja kalliin oloinen. Samalla tavallahan se on kyllä muissakin merkeissä eikä merssi ole tässä varsinkaan pienempien mallien kohdalla mikään poikkeustapaus.

Simola

Lainaus käyttäjältä: Tollo Peloton - 10.01.11 - klo:19:53
Kyllähän nuo herkuttelukuvien sisustat näyttää hyvinkin upeilta mutta tuskin se lähtötaso on ihan noin pramea ja kalliin oloinen. Samalla tavallahan se on kyllä muissakin merkeissä eikä merssi ole tässä varsinkaan pienempien mallien kohdalla mikään poikkeustapaus.

Toki asia on näin, mutta esimerkiksi kojetaulun perusmuotoilu on mennyt minun mielestä C:ssä suuren askeleen tässä vaiheessa eteenpäin, ja toki pitää muistaa että kyllähän tuollaisen herkuttelu kuvassa olevankin auton kaupasta saa ostaa. :)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

tn62634

Olisikohan nuo sisäkuvat Coupesta? Taustalla oleva valkoinen farmari on aika hieno.

Simola

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 10.01.11 - klo:20:41
Olisikohan nuo sisäkuvat Coupesta? Taustalla oleva valkoinen farmari on aika hieno.

Kyllä nuo ovat sedan/farkku malleista, vaikka taitaa olla tuleva Coupe sisältä hyvin saman näköinen.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

downtime

Lainaus käyttäjältä: Simola - 10.01.11 - klo:20:48
Kyllä nuo ovat sedan/farkku malleista, vaikka taitaa olla tuleva Coupe sisältä hyvin saman näköinen.

Jep. On ne sedan tai farkku sisäkuvia. Avantgarden sisusta tarkalleen.

Peltzi

Lainaus käyttäjältä: Simola - 10.01.11 - klo:12:21
Tuo on kyllä tosiaan mukava auto, ja vielä enemmän minun mieleeni se olisi V6 moottorilla. AMG paketti on lähes välttämätön ulkonäön suhteen.
Nyt alkaa käytettynäkin noita takavetoisia AMG-paketillisia saamaan kohtuu hintaan, mutta kun katsoo faceliftin kuvia, niin vanha alkaa olemaan kojetaulun osalta aika tylsän näköinen.

Uusi:




Tämä vaaleempi sisusta on kyllä siisti!


Ja tuleva Coupe on tyylikäs. :P

MVA


eGetin


Pekka T


Sainpahan tänään oikein VIP kutsun uuden CLS:n esittelytilaisuuteen. Pääsee tutustumaan autoon ennen muuta rahv..., eikun suurta yleisöä.  :)

Olisi cocktailtarjoilu, mutta vaatimuksena myös tumma puku, enpä taida mennä.  :D
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Jamo

#349
Verskapuku ei sitten käynyt?  ;) (sorry OT)

(e: lisätty hymiö tunnelman keventämiseksi)
D4RD / F800ST / 4Motion / Special / GTI / P221

Kärki

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 10.01.11 - klo:12:57
Asiallisen näköinen Coupe tulossa Meseltä:

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mercedesin-uusi-coupe-on-tyylikas

Kyllä kelpaisi valkoisena ja 250CDI-tekniikalla!

Meikä tykkää tästä coupesta erityisen paljon! Kun CLK jäi mallistosta pois ja korvattiin E-Coupella, menetti auto samalla ison osan sitä viehätystä mikä CLK:ssa oli.
Vaan nytpä näyttäisi siltä, että sitä samaa viehätystä on saatu roppakaupalla takaisin  :)
E-Coupe on vaan jotenkin ihan liian iso ollakseen sporttinen coupe, mutta sitten taas toisaalta liian pieni ollakseen CL-tyylinen huippuluksus-coupe.

Tästä C-Coupesta pidän todella. Aijai mikä herkku se voisikaan olla tehokkaalla bensakutosella tai jopa AMG:nä!!

Simola

Lainaus käyttäjältä: Kärki - 19.01.11 - klo:16:31
Meikä tykkää tästä coupesta erityisen paljon! Kun CLK jäi mallistosta pois ja korvattiin E-Coupella, menetti auto samalla ison osan sitä viehätystä mikä CLK:ssa oli.
Vaan nytpä näyttäisi siltä, että sitä samaa viehätystä on saatu roppakaupalla takaisin  :)
E-Coupe on vaan jotenkin ihan liian iso ollakseen sporttinen coupe, mutta sitten taas toisaalta liian pieni ollakseen CL-tyylinen huippuluksus-coupe.

Tästä C-Coupesta pidän todella. Aijai mikä herkku se voisikaan olla tehokkaalla bensakutosella tai jopa AMG:nä!!

Odotan kovasti näkeväni parempia kuvia tuosta C- Coupésta.
En näe noissa kuvissa vielä ihan sellaista näyttävyyttä jota näen E-Coupéssa. Toivotaan että tuosta tulee hyvä, koska kokonsa puolesta tuo on kyllä toki houkutteleva, ja nyt kojetaulukin näyttää siltä miltä pitää.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

tn62634

Ei se E-coupekaan mikään liian iso sentään ole. Akseliväli kun on selvästi sedania ja farmaria lyhyempi. Työkaverilla on sellainen ja omaan makuun se kyllä kävisi hienosti, mutta lompakolle ja tulotasolle ei. :)

Aslaasj

LainaaKyllä kelpaisi valkoisena ja 250CDI-tekniikalla!
Ja 4-maticina kiitos!

Ktk

Kyl mersumiehil aina o kaikki hyvin. On aamulla mukava lähteä, kun voi seurata tähteä.

VWonderman

#355


Lainaus käyttäjältä: Mrk - 24.01.11 - klo:19:58On aamulla mukava lähteä, kun voi seurata tähteä.
;D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Kärki

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 24.01.11 - klo:12:50
Ei se E-coupekaan mikään liian iso sentään ole. Akseliväli kun on selvästi sedania ja farmaria lyhyempi.

Pitää kyllä ehdottomasti kutinsa, mutta jotenkin se vain antaa itsestään aavistuksen liian ison vaikutelman ollakseen samalla tavalla sporttinen kuin esim A5 tai 3-sarjan coupe. Itseasiassa en taida edes tietää E-coupen mittoja, mutta vaikutelma on kuitenkin siis ainakin minun makuuni hiukkasen liian iso sporttiseksi coupeksi. Tosin se pitää tässä kohtaa sanoa, nyt kun C-coupe on muuttumassa todeksi, että ilmeisesti Mersun suunnittelijat eivät ole edes halunneet E-Coupesta sporttista coupea, vaan astetta suuremman, enemmän luksus-coupemaisen auton kuin mitä esimerkiksi CLK aikanaan oli.
Kummastelin tätä jo mielessäni silloin kun media kertoi E-Coupen olevan CLK:n seuraaja/korvaaja. Nyt kuitenkin siis Mersun suunnitelmat alkavat vasta paljastua. C-Coupehan se lieneekin sitten kumminkin se A5-BMW 3 coupe- sarjan tuote.
Edelleen odotan innokkaana C-Coupen kohtaamista livenä. Tässä on aavistus samaa sähköä ja odotusta ilmassa kuin aikanaan oli viimeisimmän CLK:n virallisen julkaisun odottelussa.

VWonderman

#357
Sen sanon vielä, uuden E-Coupen oli varmaan tarkoitus korvata sekä CLK että CL.
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

mol

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 24.01.11 - klo:20:27


Sen sanon vielä, uuden E-Coupen oli varmaan tarkoitus korvata sekä CLK että CL.

CLK:n kyllä mutta eiköhän CL ole niin öky ettei sitä mitenkään E-Coupella korvata.

TTL

Niin. Siirryin itse pari vuotta sitten Vaggineista (10 vuoden kokemuksella) Mersuihin ja luulen olevani kompetentti kommentoimaan täälläkin. Tämänaikaiset kulkineeni ovat MB E 350 T CDI ja GLK 250 CDI, joista kyllä hyvin riittää tähän ketjuun vertailupohjaa esim. tulevasta A6 farkusta tai nykyisistä Q-vitosista. Kaikkiahan asialinja ei tietystikään kiinnosta tai edes ole mahdollista =P
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy