Mercedes-Benz

Aloittaja skula, 01.12.09 - klo:07:58

« edellinen - seuraava »

mol

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 07.02.12 - klo:19:10
Tarkoitatko viimeistä versiota CLK:sta ?


Minusta se ensimmäinen CLK (W208) oli ja on edelleenkin sivuprofiililtaan yksi kauneimpia autoja. Tykkään, kovasti. Harmi vaan että alkavat olla sen verran vanhoja ettei moista oikein viitsi ostoaikeissa harkita. Kakkosautoonkaan (oikeastaan kolmos-) kun ei oikein ole mahdollisuutta.

imoth

#1081
Kolme kuvaa A-sarjan Mersun sisuksista ja kolme kuvaa ulkoa:
Octavia 1.0 TSI DSG Combi Style MY2017
Ex: Octavia 1.4 TSI DSG HB Elegance -09

Ranssi

#1082
Jos ei olisi rahasta kiinni, niin tällainen kelpaisi...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/uudesta-sl-sarjasta-amg-versio

Ei ole tehoissa oikein enää mitään rajaa, kun potkua löytyy 415 kW ja vääntöä 900 Nm (lisäpaketilla). Alkaa olemaan täysin uskomattomia arvoja, ja lisäksi kulutuksen pitäisi oleman 9,9 l/100 km. Arvot ovat aika vastaavia kuin uudessa M5:ssa, joskin vääntöä on selvästi enemmän.

Linkki korjattu
-pokkus

mol

Johan edelliskoppaisessa (ja Ã,,ssässä ja CL:ssä) oli AMG 65 malli jossa lukemat olivat 450kw ja 1000nm ilman mitään lisäpaketteja. Kovia lukuja, juu...

Hoppu

Lainaus käyttäjältä: imoth - 23.02.12 - klo:21:27
Kolme kuvaa A-sarjan Mersun sisuksista ja kolme kuvaa ulkoa:

Sisäkuvat näyttävät hienoilta, varmaankin samanlaista settiä tulossa kun B-sarjassa. En voi mitään mutta tuosta takaoven yläreunan kaarevasta muodosta tulee ensiksi mieleen Nissan Almera sedan noin vm. 2005. Tosin tuo muoto voisi olla jostain muustakin vastaavan aikakauden japsimerkistä...
Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance man
BMW E12 520A vm. 1979 (museorek.)

RK

Lainaus käyttäjältä: mol - 27.02.12 - klo:07:22
Johan edelliskoppaisessa (ja Ã,,ssässä ja CL:ssä) oli AMG 65 malli jossa lukemat olivat 450kw ja 1000nm ilman mitään lisäpaketteja. Kovia lukuja, juu...

Kyllä. Ja aika kovia rasseja S 65:set tuntuu tuommosiksi edustusautoiksi olevan... ;D
HD: Mercedes S65 AMG vs Porsche 911 Carrera 2 S 997

HD:2x Porsche 911 Turbo vs S65 AMG 50-300 km/h: GTBOARD. com

1080p: Mercedes S65 AMG vs BMW M5 Touring

Cyclic Stig

#1086
Virallisia kuvatuksia:















Johan tyrkkäs Mersu hienon pikkuauton markkinoille, olis Bemarilla syytä olla huolissaan... 8)

Ishvan

Tämä on kyllä hienon näköinen! Tähän vielä 250-300hp niin eikun tinkaamaan  :P
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

jni

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 05.03.12 - klo:21:42
Johan tykkäs Mersu hienon pikkuauton markkinoille, olis Bemarilla syytä olla huolissaan... 8)

Olis kyllä.

Onpa hienon näköinen Mersu pitkästä aikaa.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

audioman

No niin, nyt on kolmen Octavian jälkeen tullut aika vaihtaa merkkiä. Seuraavaksi autoksi vahvin ehdokas on C-Mersu automaattina, kun vielä osaisi päättää värin ja moottorin, 200 CDI vai 220 CDI...
Nykyinen: MB C 220d 4matic A 30years edition
Exiä: MB C 220 CDI A, Octavia RS TDI, Octavia 2.0TDI, Octavia 1.9TDI

pokkus

Sekoitus Pösö 307:sta ja Opel Corsa OPC:sta :)

Ishvan

#1091
Lainaus käyttäjältä: audioman - 05.03.12 - klo:22:10
No niin, nyt on kolmen Octavian jälkeen tullut aika vaihtaa merkkiä. Seuraavaksi autoksi vahvin ehdokas on C-Mersu automaattina, kun vielä osaisi päättää värin ja moottorin, 200 CDI vai 220 CDI...

Valkonen 250CDI  ;)

EDIT: + AMG-paketti
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Quality

Lainaus käyttäjältä: audioman - 05.03.12 - klo:22:10
No niin, nyt on kolmen Octavian jälkeen tullut aika vaihtaa merkkiä. Seuraavaksi autoksi vahvin ehdokas on C-Mersu automaattina, kun vielä osaisi päättää värin ja moottorin, 200 CDI vai 220 CDI...

Vahvasti eurooppalaisella linjalla, ehkä hitusen premiumimpaan suuntaan. Onnea valintapohdintoihin, kyllä ne oikeat vaihtoehdot sieltä löytyvät.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

audioman

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 05.03.12 - klo:22:13
Valkonen 250CDI  ;)

EDIT: + AMG-paketti
Jepjep, mutta kun autosta tulee työsuhdeauto, niin täytyy noudattaa firman autopolitiikkaa. Sellaiset lisävarusteet ja moottorivaihtoehdot jotka eivät kasvata jälleenmyyntiarvoa rajataan valinnan ulkopuolelle - mikä käytännössä rajaa moottorin korkeintaan 220 CDI:in ja "irtonaiset" lisävarusteet hyöty- ja turvallisuusvarusteisiin. Vaikka 250 CDI nipin napin mahtuisikin hintarajoihin.

200 CDI:n ja 220 CDI:n verotusarvojen ero on vain 30 â,¬/kk, joten valinta on kallistumassa 220 CDI Prremium Business Avantgarde sedaniin, varustettuna käännettävillä takaselkänojilla ja himmentyvillä sivu- ja taustapeileillä. Valkoinen olisi muuten mukava, mutta kun nykyinen Octavia RS on valkoinen, ja vaihtelua pitäisi saada... kenties Mersusta tulee sitten klassinen hopeanharmaa.
Nykyinen: MB C 220d 4matic A 30years edition
Exiä: MB C 220 CDI A, Octavia RS TDI, Octavia 2.0TDI, Octavia 1.9TDI

Karvis

Lainaus käyttäjältä: audioman - 07.03.12 - klo:18:10
Jepjep, mutta kun autosta tulee työsuhdeauto, niin täytyy noudattaa firman autopolitiikkaa. Sellaiset lisävarusteet ja moottorivaihtoehdot jotka eivät kasvata jälleenmyyntiarvoa rajataan valinnan ulkopuolelle - mikä käytännössä rajaa moottorin korkeintaan 220 CDI:in ja "irtonaiset" lisävarusteet hyöty- ja turvallisuusvarusteisiin.

Eikö noilla säännöillä pitäisi hankkia hinnat-alkaen peruspisnes metallivärillä ja talvivarusteilla, pitää suhteellisesti parhaiten arvonsa ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Markku J

Komea on uusi A-Mersu. Pesee ulkonäössä kokolailla kaikki kilpailijansa minun mielestäni. Tosin näissä kuvissa on sporttivarusteltu malli, mutta siltikin. Bemun ykkössarja jää jälkeen reilusti vaatimattomampana. Sen alakuloinen etuilme vaatii vielä totuttelua, vaikkakin olen todennut sen livenä paremmaksi, kuin valokuvissa.

Lindroos

Audioman: Samaa polkua täällä kuljetaan, Octavia RS:än jälkeen ajelin vajaan vuoden Toyota Avensin D4D Automaatilla ja viimeviikolla alle vaihtui MB:n C-sarjan 250cdi 4Matic tuolla uudella 7G automaatilla. Reilu 1000km tehty tuttavutta ja onhan tämä Avensiksen jälkeen aivan toista maata eikä vähiten tuon nelivedon ansiosta. Vanhemmilla on muutaman vuoden vanha 200cdi ja täytyy todeta että lähes ihmeitä on tehty tuon tekniikan osalta, kerrassaan upea moottori ja menee käytännössä samalla kulutuksella kuin nuo pienemmät sisarrukset.

nemos

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 07.03.12 - klo:18:40
Komea on uusi A-Mersu. Pesee ulkonäössä kokolailla kaikki kilpailijansa minun mielestäni. Tosin näissä kuvissa on sporttivarusteltu malli, mutta siltikin. Bemun ykkössarja jää jälkeen reilusti vaatimattomampana. Sen alakuloinen etuilme vaatii vielä totuttelua, vaikkakin olen todennut sen livenä paremmaksi, kuin valokuvissa.

A:n muoto on hyvä, mutta maski ei minua ihastuta ja kaiken kruunaa muovitähti keulalla.
Volvo XC60 T8 Inscription

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 07.03.12 - klo:18:40
Komea on uusi A-Mersu. Pesee ulkonäössä kokolailla kaikki kilpailijansa minun mielestäni. Tosin näissä kuvissa on sporttivarusteltu malli, mutta siltikin. Bemun ykkössarja jää jälkeen reilusti vaatimattomampana. Sen alakuloinen etuilme vaatii vielä totuttelua, vaikkakin olen todennut sen livenä paremmaksi, kuin valokuvissa.
Kyllä, ehdottoman positiivinen yllätys. Itse kun en hirveästi tarvitse tilaa niin tuo uusi A on kyllä ehdottomasti mukana jos jossain kohdin vielä uutta autoa olen ostamassa. AMG-paketti tietenkin pitäisi ehdottomasti ruksia mukaan. Moottorivalikoima tulee vielä varmasti kasvamaan, dieselit loppuvat 220cdi:n mutta uskon/toivon, että myös 250cdi tulee tulevaisuudessa valikoimaan.

Ei puutu kuin 3-ovinen malli, se kun vielä tulisi. ;)

rob-s

Kyllä tuo kuvien A-sarjalainen näyttää oikein hyvältä! Ei siis ollenkaan sellainen kuin se vanha tai vielä vanhempi.

Vähän muovisia varsinkin nuo A-sarjalaiset ovat olleet..saa nähdä miten on tämän laita.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

RTWteam

Nyt näyttää minunkin silmään mersu hyvälle.  8) (ensimmäistä kertaa)

TTL

Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

matala

Moi kaikille, esittäydyn uutena jäsenenä ja tämä on ensimmäinen postaukseni. Olen ollut tuolla mersuforumilla, mutta täällä VAG-areenalla tuntuu olevan paremmat keskustelut merkistä kuin merkistä. Mersuforumilla tuntuu mielenkiinto rajoittuvan 80-90 luvun malleihin, jotka taas eivät meikäläistä kiinnosta lainkaan.

Sain juuri alleni allekirjoituksessani näkyvän kulkuvälineen. Kunhan opettelen ensin käyttämään tätä foorumia, niin kuvia seuraa perästä.

Niin, tuo uusi A-sarja on mielestäni todella magee...
MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

pokkus

Tervetuloa foorumille matala :) Hieno peli sinulla tallissa!

Pepeto

Komea on A-sarjalainen. Tuotahan pitää tosissaan harkita seuraavaksi työsuhdeautoksi. Vanha A ei miellyttänyt korkean olemuksensa takia.
VW Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG 9/17.
Opel Corsa Enjoy 1.4 ECT5 9/15.

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: matala - 08.03.12 - klo:17:23
Sain juuri alleni allekirjoituksessani näkyvän kulkuvälineen. Kunhan opettelen ensin käyttämään tätä foorumia, niin kuvia seuraa perästä.

Onneksi olkoon, johan siinä kesti! Mä luulin että olit saanut sen jo aikoja sitten...

Tuolla tekee jotain näin talvellakin, kun on neliveto. No, onneksi kevät tulee just...  :P

matala

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 08.03.12 - klo:17:26
Tervetuloa foorumille matala :) Hieno peli sinulla tallissa!

Kiitoksia, hyvä foorumi tuntuu olevan sekä VAG-autoille, että muillekin merkeille.

MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

Quality


Upeaa, että todellisilla premium-merkeillä ja -malleilla ajavat hakeutuvat Arenalle! Se on hyvä merkki ;). Ja onnittelut mahtavasta ajokista.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Titta Jokisen tukka

Lainaus käyttäjältä: matala - 08.03.12 - klo:17:23
Moi kaikille, esittäydyn uutena jäsenenä ja tämä on ensimmäinen postaukseni. Olen ollut tuolla mersuforumilla, mutta täällä VAG-areenalla tuntuu olevan paremmat keskustelut merkistä kuin merkistä. Mersuforumilla tuntuu mielenkiinto rajoittuvan 80-90 luvun malleihin, jotka taas eivät meikäläistä kiinnosta lainkaan.

Sain juuri alleni allekirjoituksessani näkyvän kulkuvälineen. Kunhan opettelen ensin käyttämään tätä foorumia, niin kuvia seuraa perästä.

Niin, tuo uusi A-sarja on mielestäni todella magee...

Tervetuloa areenalle. Hieno peli sinulla!

mol

Lainaus käyttäjältä: matala - 08.03.12 - klo:17:23
Olen ollut tuolla mersuforumilla, mutta täällä VAG-areenalla tuntuu olevan paremmat keskustelut merkistä kuin merkistä. Mersuforumilla tuntuu mielenkiinto rajoittuvan 80-90 luvun malleihin, jotka taas eivät meikäläistä kiinnosta lainkaan.

Samat sanat, olenkin ihmetellyt että missäköhän tuoreempien Mersujen omistajat keskustelevat? Vai onko MB tosiaan niin pappa-auto että omistajatkaan eivät perusta näistä nykyajan hömpötyksistä (intternet)? Tällä forumilla on tosiaankin paljon enemmän keskustelua tämän vuosituhannen mersuista kuin merkin omalla forumilla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy