Mercedes-Benz

Aloittaja skula, 01.12.09 - klo:07:58

« edellinen - seuraava »

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Kapa - 19.04.11 - klo:18:50
Paikallisen Rintajupin piha on täynnä uusia Fordeja, Chevroleteja ja Opeleita. Läheisellä varastopihallakin niitä näkyy olevan!

Niin on Tampereen Laakkosenkin piha. Uudet kilvettömät autot eivät enää mahdu edes häkkipihaan vaan osa levinnyt jo etupihallekin. Ilmeisesti ei perusautojen kauppa käy aivan haluttuun tahtiin.

Mersuun palatakseni, löytyy Veholta Hangosta E-sarjan premium busineksiä niin paljon, että väreistäkin pääsee valitsemaan. Ovat vain sitä vanhaksi jäävää 5-pykäläistä tomaattia, joten voinee saada sopivaan hintaan.

Ei oikein vastaa tuollainen hienon premiumin imagoa tuollainen bulkkiautojen varastointi.  ::)

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 19.04.11 - klo:19:46
Niin on Tampereen Laakkosenkin piha. Uudet kilvettömät autot eivät enää mahdu edes häkkipihaan vaan osa levinnyt jo etupihallekin. Ilmeisesti ei perusautojen kauppa käy aivan haluttuun tahtiin.
Ainakin osan selittää se, ettei autoja itsessään ole tullut kovinkaan nopeasti. Nytkin oli tullut melkoinen könttä huhtikuussa, perheen tuoreimman Golfin luovutuksen ohella vieressä oli toinen farkku-Golffi luovutuksessa, esittelypuolella oli Scirocco venailemassa luovutusta ja toisella puolella taloa oli myöskin autoa luovutuksen alkua odottelemassa. Liekkö siis osa myös vain sen takia, kun autoja tulee harvakseltaan mutta isoina könttinä, jolloin niitä ei voi purkaa sekunnissa pois?

tn62634

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 19.04.11 - klo:19:46
Mersuun palatakseni, löytyy Veholta Hangosta E-sarjan premium busineksiä niin paljon, että väreistäkin pääsee valitsemaan. Ovat vain sitä vanhaksi jäävää 5-pykäläistä tomaattia, joten voinee saada sopivaan hintaan.

Ei oikein vastaa tuollainen hienon premiumin imagoa tuollainen bulkkiautojen varastointi.  ::)

Esim. työkoneeksi käy varsin hyvin sen kummemmin räätälöimätönkin tuote.

Ranssi

C-coupe on näköjään saanut hinnat myös Suomessa:

http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/passengercars/home/financial_services/pc_prices.html

Odotusten mukaisesti business-malleja ei ole saatavilla, eikä laite muutenkaan aivan ilmainen ole. Tosin saahan rahalla tyylikkään kulkineen.

Jos olisi pätäkkää, niin yksi 250 CDI A, kiitos. :)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 27.04.11 - klo:11:03
C-coupe on näköjään saanut hinnat myös Suomessa:

Odotusten mukaisesti business-malleja ei ole saatavilla, eikä laite muutenkaan aivan ilmainen ole.

Kyllä se löytyy Premium Busineksena.

Ranssi

LainaaKyllä se löytyy Premium Busineksena.

Katsos vaan, niinpä näkyy. On se kyllä nätti, eikä hinta suhteutettuna A5-coupeen tai 3-sarjan coupeen ole itse asiassa lainkaan paha.

jusape

Vaikka tämä uusi CLS jakaakin mielipiteitä ja ollessaan klassisen muhkea ja siten hyvin erilainen kuin esim. A7, niin on se vaan hienon näköinen livenä. Juuri tuossa jalkamiehenä kaupungissa bongasin, hienoilla isoilla pyörillä. Mersuun käy hienosti se metallinruskea, upea väri. Kuvaavaa tässä bongaustilanteessa oli se, että edellä meni Bentleyn 3-ovinen coupe, mutta Mese käänsi päät.


eGetin

Vähän sekasikiö, keula ja peräpää ovat kuin kahdesta eri autosta. Autolla ei tunnu olevan oikein mitään yhteistä muotolinjausta. Peräpää yrittää olla kovinkin kaunis ja sulava, keula taasen maskuliininen ja muhkea.

tn62634

Vanha CLS oli kyllä hienompi. Sitä hienompaa 4-ovista "coupe" -autoa ei vielä ole tullut.

chr

Samaa mieltä. Uusi CLS on ihan hieno auto, mutta siinä alkuperäisessä on jotain spesiaalia.

JeanC

Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 01.05.11 - klo:19:43
Vanha CLS oli kyllä hienompi. Sitä hienompaa 4-ovista "coupe" -autoa ei vielä ole tullut.

+1

tn62634

Jos lapset olisivat isompia ja pärjäisimme yhdellä autolla, voisin ostaa vanhan CLS 320 CDI:n. Toinen mielenkiintoinen vaihtoehto olisi E 420 CDI. Molemmat ovat vaan toistaiseksi liian kalliita kahden auton talouteemme. Pitäisi kai pistää vaimo töihin. :D

Kärki

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 27.04.11 - klo:11:03
C-coupe on näköjään saanut hinnat myös Suomessa:

http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/passengercars/home/financial_services/pc_prices.html

Odotusten mukaisesti business-malleja ei ole saatavilla, eikä laite muutenkaan aivan ilmainen ole. Tosin saahan rahalla tyylikkään kulkineen.

Jos olisi pätäkkää, niin yksi 250 CDI A, kiitos. :)

Samaa mieltä! Minusta tuo on yksi parhaimman näköisiä Mersuja pitkään aikaan! Varmasti ihan tiukka kilpailija luokassaan! Ja jos AMG-malli on ajettavuudeltaan viritetty oikein, on se varmasti kova kilpailija RS5:lle ja M3:selle!
Tykkään kyllä kovasti tuosta C-coupesta - voisin hyvinkin nähdä itseni ostamassa jotakin C-coupemallia :)

250 CDI on muuten erinomainen malli.. Kone on ominaisuuksiltaan erittäin hieno ja hyvin voimakkaan tuntuinen ja toimii automaattilaatikon kanssa erinomaisesti. Sanoisin että juuri tuo nimenomainen malli on se vaihtoehto joka antaa erittäin hyvän vastineen rahalle..erittäin hyvän :)

Cyclic Stig

Kun neljä pyörää, nahkaratti ja tähti nokalla eivät riitä...

"Märssu" ;D

Marko_K

Tasan viisi viikkoa tilauksesta auto oli jo laivassa matkalla Suomeen. Kelpo suoritus! Vielä kituviikot Fordin ratissa ja sitten johtotähti kohti auringonlaskua...

Markku J

Markon Mersu taitaa olla "make to order" ennätys. Tosi nopeasti saat uuden, hienon autosi. On siinä hienot varusteet kohdallaan. Todella upea auto tulossa.

Marko_K

Voi Mersu minkä tekivät. Kesäkuun tuotannosta olisi saanut Premium Businekseen vähän reilulla 500 eurolla Audio 50 tehdasnavigoinnin. Lisähinta nyt valitsemaani pakettiin olisi ollut huimat 15 euroa...  :-\

No, aina ei voi voittaa.

Markku J

No voi hitto, aina näitä tietty tulee "jälkiviisauksia". Mutta lohduttaudu sillä, että sinun tuleva Mersu on jo oikeasti hurjan hyvin varusteltu kohtuulliseen hintaan. Huonomminkin olisi voinut mennä sen konfigurointi.

Itsellä sama navi -mietintä kävi A7:n kanssa. Navi olisi tuonut lisää resoluutiota keskinäyttöön ja ilmeisesti lisää säätöjä Boseen. Se vaan on Suomessa niin kallis, että nuo saivat jäädä, kun oma tarve naville omassa tehtävässään on äärimmäisen pieni.

Marko_K

Jeps, turha murehtia asiaa, jolle ei enää mitään voi. Itselleni vain navigaattori olisi ollut miljoona kertaa mieluisampi varuste kuin täydellisen tarpeeton CD-vaihtaja, jonka jouduin rustimaan optioista, jotta sain USB-liitännän... Uudessa hinnastossa noilla on 15 euroa eroa hinnassa, kun aiemmin oli 1500. No, pettymystä lieventää se, että tuo on se köpömpi navi ilman TMC:tä ja kiintolevyä.

nasse

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 21.05.11 - klo:21:57
Jeps, turha murehtia asiaa, jolle ei enää mitään voi. Itselleni vain navigaattori olisi ollut miljoona kertaa mieluisampi varuste kuin täydellisen tarpeeton CD-vaihtaja, jonka jouduin rustimaan optioista, jotta sain USB-liitännän... Uudessa hinnastossa noilla on 15 euroa eroa hinnassa, kun aiemmin oli 1500. No, pettymystä lieventää se, että tuo on se köpömpi navi ilman TMC:tä ja kiintolevyä.

Kyllä se hinnaston mukaan on kovollinen navi:

527 Comand Online -multimediajärjestelmä, kovalevynavigointi, radio, CD/DVD-soitin,
Linguatronic-puhekäyttöjärjestelmä, CD Cover -näyttö, 10 GB musiikkikirjasto, 3
vuoden ilmaiset karttapäivitykset (vain koodin 442 yht.) 3 759,38
hinta Premium Business -malleihin kesäkuun 2011 tuotannosta lähtien  489,82

TTL

Sotket nyt C:n ja E:n varusteet. C:ssä tulee tuo uusi Comand-online sopuhintaan, jonka mainitsit PB mallistoon.

Eemelissä Audio 50 maksaa 503 egeä ja Comand 1825 egeä PB mallistoon. Ennen Comand maksoi viitisen tonnia.

Markolle tiedoksi, että jonkinlainen muisti - lie sitten SSD, jos ei kiintolevy - on myös Audio 50:ssä. DVD:ltä imaistaan haluttujen maiden kartat laitteen muistiin, levyn voi poistaa muita levyjä käyttääkseen ja navigointi näyttää paitsi nuolia myös karttapohjat. 3D-näyttöä ei kuitenkaan ole. Esim. pre-facelift C:n ja nykyisen GLK:n Audio 50:ssä DVD:n pitää olla laitteen sisällä navigaattoria käytettäessä. Tätä versiota ei facelift C:hen enää saakaan.

Ei kannata ripotella tuhkaa päälaelleen ja ryhtyä pukeutumaan säkkikankaaseen, vaikkei noita vipstaakeja uudessa Mersussasi olekaan  ;)!
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

njs

Lainaus käyttäjältä: Marko_K - 21.05.11 - klo:21:04
Voi Mersu minkä tekivät. Kesäkuun tuotannosta olisi saanut..

Eikös se Localin aikoinaan kirjoittaman uuden auton ostajan oppaan kohta x sanonut, että tilauksen jälkeen ei katsota uusia hinnastoja jne.. Säästyy monelta harmilta :)
Octavia III FL 1.5 TSI DSG - ex:  Octavia III 1.4 TSI DSG - Octavia II FL 1.8 TSI DSG - Octavia II 2.0 TDI DSG

Urlaub

#652
Lainaus käyttäjältä: TTL - 23.05.11 - klo:12:56
Ei kannata ripotella tuhkaa päälaelleen ja ryhtyä pukeutumaan säkkikankaaseen, vaikkei noita vipstaakeja uudessa Mersussasi olekaan  ;)!

Ã,,läs nyt vähättele.. Epämiellyttävyyden siemen on kylvetty ja siitä kasvaa autonvaihtopäätös nopeammin kuin moni arvaakaan.

nasse

Lainaus käyttäjältä: TTL - 23.05.11 - klo:12:56
Sotket nyt C:n ja E:n varusteet.

En sotkenut varusteita, en vaan katsonut tarpeeksi tarkkaan mikä malli on tilattu, my bad.  :)

autofanaatikko

Hieno on Markon mese kuitennii!!! Onnittelut!

Ton-1

Päivän Startti ja SLK-koeajo kyylätty, pari asiaa jäi korviini:

- turbo on mekaaninen (?), ymmärtääkseni nykyään kuitenkin fööni?
- auto on automaatilla HALVEMPI kuin manuaalilla

Kovakatto paikallaan (ja se AMG-lippa, joka tulee sen 5 donan paketin mukana, integroituna takaluukkuun) varsin luikkaan näköinen sivuprofiili.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Kärki

Joo, eiköhän se nimenomaan turbo ole eikä kompura. Johtuisiko hintaero automaatin hyväksi verotuksesta, eli olisiko automaatin co2-päästöt pienemmät kuin manuaalilla?

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Kärki - 28.05.11 - klo:11:47
Johtuisiko hintaero automaatin hyväksi verotuksesta, eli olisiko automaatin co2-päästöt pienemmät kuin manuaalilla?

Varmaan tuolla on oma vaikutuksensa, itse lootan MB antaa tuossa kyllä lahjaksi (?).

Ainakin muuan S-Tronic-laatikko nostaa eräitten autojen hintaa vaikka laskeekin ( vain paperilla ?) kulutusta.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 28.05.11 - klo:10:39
Päivän Startti ja SLK-koeajo kyylätty, pari asiaa jäi korviini:

- auto on automaatilla HALVEMPI kuin manuaalilla

Hinnasto on kyllä eri mieltä:

SLK 200 BE 55 837,15
SLK 200 BE A 58 586,62


Ton-1

Kah, varsinainen AUTO-OHJELMA siis, kauheita sammakoita siellä sitten päästelevät, mutta jos ne toimittajat ovat vaan toimittajia ilman sen suurempaa kiinnostusta autoihin?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy