Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

Zaasa

#210
MasTurbon Ocu taitaa olla foorumin puhtuin kulkine,pesee kirkkaasti Karviksen ent.Yetin ;D
On tainnut MT:n Ocu pelittää hyvin :)

MasTurbo

Zaasa joo toistaseks ei ole ollu mitään erikoista. Tyytyväistä menoa.

Ajettu nyt 4200km ja 3500km kohdalla vaihdatin öljyt ja suotimen.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Skula

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 27.07.12 - klo:23:42
MasTurbon Ocu taitaa olla foorumin puhtuin kulkine,pesee kirkkaasti Karviksen ent.Yetin ;D

Foorumin puhutuin kulkine taitaa olla jokin muu..

Mutta mikäs tässä, nostetaan masturbon octaavia vielä ylemmäs tälläkin turhalla postauksella..

Merkit pois vaan, en niiden funktiota ymmärrä muutenkaan.. Pare se on ilman - aina - auto kuin auto..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

MasTurbo

Zaasa minkä teit!!
Oikealta edestä kuuluu välillä hankaava ääni.Aivan kuten kivi olisi hiekkapellin välissä,vaan kun ei ole kun tarkistin.Täytyy soitella pajalle maanantaina.
Pari kuvaa..






Ei tarvia kuin metrin madallusta  ;D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Skula

Ota nuo keltaset kelmuttimet pois  ::)

Liian isot nuo "sumarit" värjättäviksi  ;)

Muuten hyvä..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

MasTurbo

Sä oot vaan vanha.En varmasti ota.

Tuo se SOL!
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Taky

Lainaus käyttäjältä: skula - 28.07.12 - klo:19:25
Ota nuo keltaset kelmuttimet pois  ::)


Ei.... ne on sikamageet!
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: Taky - 28.07.12 - klo:19:34

Ei.... ne on sikamageet!

;D
Kyllä mä kestän suoran v*ttuilunkin  ;D

Itseä alkaa aina naurattaa/hymyilyttää nähdessäni tän meidän ocun,juurikin noiden kusilamppujen vuoksi  ;D
Täytyy vielä ne ripset hankkia  ;D ;D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:15:17
Zaasa minkä teit!!
Oikealta edestä kuuluu välillä hankaava ääni.Aivan kuten kivi olisi hiekkapellin välissä,vaan kun ei ole kun tarkistin.Täytyy soitella pajalle maanantaina.
Runttaa jarruja kunnolla,jos roskat lähtisi.
Entisessä Ocussani oli samanlainen vaiva,kiveä ei löytynyt.Jossain välissä se silti oli mutta poistui kunnon polkaisulla.

MasTurbo

Tein tuota tänään pariin otteeseen.Oli hetken hiljaa ja sitten palasi.Se ei kokoajan hankaa vaan aina välillä kuuluu pienen hetken.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:54
Tein tuota tänään pariin otteeseen.Oli hetken hiljaa ja sitten palasi.Se ei kokoajan hankaa vaan aina välillä kuuluu pienen hetken.
Aivan samoin kuin omassani,olisiko päässyt palan ja levyn väliin?

MasTurbo

Näin minäkin päättelin. Levyssä ei tosin ole skraiduja:/
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:20:13
Näin minäkin päättelin. Levyssä ei tosin ole skraiduja:/
Ei levyyn yksittäisestä kivestä helposti jääkkään jälkiä,kivi kuluu nopeammin kuin levy.
Edelleen kunnon runttaus,jos ei poistu niin taitaa mennä palat vaihtoon.Ei välttämättä takuu työ.

Taky

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:39
;D
Kyllä mä kestän suoran v*ttuilunkin  ;D

Samma här, mutta nyt kyllä oli tosissani.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Erkka

Kannattaa myös kokeilla äkkijarrutusta taaksepäin.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Sande

Ex ex skodassa oli samaa vaivaa. Aika usein mökkitiellä oli kivi jarrulevyn ja peltisen suojan välissä. Taakse päin ajo ja napakka jarrutus auttoi usein, mutta joskus piti raottaa skuuvarilla peltisuojaa niin kivi helähti alas. Scoutissa tuota ei tapahtunut muistaakseni kertaakaan (?)
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

MasTurbo

^nyt ei oo pellin välissä. Oletin että ois ollu.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

livejungle

Ota nuo kusikelmarit edestä pois ja nopeesti. Pilaat koko autos noilla   ??? :o ;D
Näytin just eukollekkin tältä läppäriltä ja kysyin että mitä pidät, sanoi että yäk..  ;D
Muuten bueno, peukut skeidalles. 8)

Zaasa

^En lähtisi kovin herkästi arvostelemaan kenenkään valintoja,pääasia jos itse tykkää niin Ok :)

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 28.07.12 - klo:22:33
Ota nuo kusikelmarit edestä pois ja nopeesti. Pilaat koko autos noilla   ??? :o ;D
Näytin just eukollekkin tältä läppäriltä ja kysyin että mitä pidät, sanoi että yäk..  ;D
Muuten bueno, peukut skeidalles. 8)



määki näytin emännälle tuota sun auto kuvaa(livejungle) ja kysyin,että mitä mieltä on noista hopean värisistä kattokaiteista valkoisessa autossa,niin se sano,että yäk ;D

Skula

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 28.07.12 - klo:22:37
^En lähtisi kovin herkästi arvostelemaan kenenkään valintoja,pääasia jos itse tykkää niin Ok :)

Masturbo kestää kritiikin, toisin kuin jotkut  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 28.07.12 - klo:22:33Ota nuo kusikelmarit edestä pois ja nopeesti. Pilaat koko autos noilla   ???

not gonna happen.

Nevö!!
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Nipademu

Masturbon kanssa pitäis joskus ottaa keittoa... tuskin olisi tylsä ilta  ;D ;D ;D
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

MasTurbo

Jos noista kalvoista alkasija jauhaa niin takaan että ohjelmaa piisais.

Joku kaljottelu miitti kyllä kelpais.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:23:19

Joku kaljottelu miitti kyllä kelpais.
Mitenkäs olisi Hotel Oskars?

MasTurbo

Et sitten aikasemmin voinu ilmottaa.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 28.07.12 - klo:19:39

Itseä alkaa aina naurattaa/hymyilyttää nähdessäni tän meidän ocun,juurikin noiden kusilamppujen vuoksi  ;D

Kyllä noilla kusilampuilla joku funktiokin on - nyt ihka ekat avovesiuintilasit omatessani huomaan että niiden kusivärisyys auttaa ja vahvasti aurinkoisella kelillä ( ei heijastele) - MasTurbon huomiovalot näkevät paremmin.  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

jalkkis

Eikös noita kusilamppuja tupannu olemaan eritoten ranskalaisissa autoissa? Onkos Masturpolla jotain fetissiä siihen suuntaan? Tää on niinku piilo-pösö?

Omaan silmään noi näyttää... öö... siltä, että pitäis nähä livenä, josko näyttäis paremmalta. Masturpon sokota kun pyrkii olemaan joko musta tai valkoinen, niin kusilamppu kyl näin kuvissa vähän tökkäsee.  Muutoinhan sokota näyttää ihan asiallisesta.

MasTurbo

LainaaOnkos Masturpolla jotain fetissiä siihen suuntaan

Joo.Kaikissa meissä asuu pieni Nicolas Sarkozy.

Lainaaniin kusilamppu kyl näin kuvissa vähän tökkäsee.

On ilimoja pielly.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

FIN-ZZE

Paljon on auto herättänyt tunteita, osa positiivisia ja osa negatiivisia. Valitettavasti osa on sellaisia, että kirjoittajat piiloutuvat nimimerkkinsä taakse, heillä ei olisi munaa sanoa sitä naamatusten auton omistajalle.  >:(

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy