Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

MasTurbo

Nonni. iPhone tuli remontista ja sain testattua bt:n toimivuuden.Toimii täysin ja myös musiikin voi toistaa bt audion kautta.
Myös youtubesta puhelimella esim musiikkivideoita katsottaessa ääni tulee auton kaiuttimista   8)

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Nyt vasta hokasin tuota kuvaa katsoessa että viikkon tullut reilu 370km..ei kauheesti ole kerennyt ajamaan.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Skula

Tää on kyl klassikko tämä Ocu.. Sopeutuu ku pieru saharaan.. Katselin huvikseen mitä tämmönen maksaa.. Halpaahan tuo on ku saippua.. Josko iteki joskus järkiintys.. Tähä ku sais ne pari varustetta niin mullekin kävis ihan hyvin, 1.4TSI tosin ottaisin DSG:llä, ihan laiskuuttani..

Hyvä Masturbo!

Ja omistajalle varoituksen animaatio:

Sori  :D Saa poistaa tahdottaessa!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

MasTurbo

  ;D

Kiitos arvon skula.

Joo oikeesti tässä hinta laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Varusteet on kattavat..loput varuteet menee jo imo hieman nusnus linjalle.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Skula

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 23.05.12 - klo:15:44
Joo oikeesti tässä hinta laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Varusteet on kattavat..loput varuteet menee jo imo hieman nusnus linjalle.

Juu, ku mä oon tollanen tosi hankala autoilija ni kaikenmaailman heebeleitä pitää olla  :P

PS:aidosti kateellinen tuosta BT striimauksesta  ja kullitestusta iPhonesta :-X Taidan kuitenkin odotella tän perus nelosen kanssa kunnes sit joskus vitonen tulee ulos..
Romurautaa ja paalivehkeitä.

skriko

#65
MasTurbolle onnittelut uudesta autosta. Turvallisia ja miellyttäviä kilometrejä.

pokkus

Skoda-keskustelu käydään muualla kuin tässä topicissa.

Ironic32


MasTurbo

Tuli taannoin päiväajovaloihin koitettua kahta erillaista canbus led lamppua. Vuan ei toimi ilman "vika"valoa :(

Tänään oli tuas autojen pesu päivä



Eipä tässä muuta ole tehty. Ajettu nyt 1100km ja auto ollut meillä 3vkoa.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Noinnii.

Jahka tästä yövuoron jäljiltä herään niin soittelen huoltoon. Olen tässä laittanut merkille että kiihdytyksessä, tai sen loppuvaiheessa kun kaasua jo höllätään, niin mielestäni auto hieman nykii. Täytyy kysellä mitä Miettinen on asiasta mieltä.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Ei kuulemma ole vielä hälyttävää  ;D
Ajellaan ja nyitään.
Samalla kysyin jakopäästä eli onko ollut murjeita.Sanoi suoraan että on niitä vaihdettu.Autooni ei ole kuulemma mitään kampanjaa ja että CAXA ei ole ollut siellä eniten hajonneiden listalla  ;D
Muisteli että johonkin konetyyppiin oli ollut kampanja jossa uusittiin jakopää vaikkei vikaa vielä olisi ollutkaan.

E: niin ja 1.8TSI:ssäkin on ollut ketjuvikoja 8)
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Karvis

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 12.06.12 - klo:15:05
Kivat offtopicit karvis.

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 11.06.12 - klo:15:20
E: niin ja 1.8TSI:ssäkin on ollut ketjuvikoja 8)

Totta turiset, siivoillaan hiukan niin ei jää paha mieli ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MasTurbo

Kiitos nam  >:(

Vaimo tuli toissa päivänä töistä ja ilmoitti että oletko huomannut kuskin takaovessa lommon?Sillon tuntu että ottaa pumpusta,olin vielä juuri herännyt yövuoron jäljiltä ja join kahvia kalsareissa.Rintakivuissani vedin shortsit jalkaan ja menin ulos niin siinähän se saatanan lommo oli.

Oli kuulemma ilmaantunut ko päivänä joko hänen työpaikallaan ja tai kaupungilla käydessä.
Paikallisella marmorilla korjaus maksaa noin 500â,¬(sis oikaisu,kittaus,maalaus jne) jota ei tulla tekemään vaan auto menee ansi viikolla tai viimeistään 26.6 autodentille oikaisuun joka maksaa noin 100â,¬.

Lommo on kooltaan noin 50mm pitkä,ei syvä eikä maali ole rikki. Joskus jos nään livenä että joku kolhii autoni niin ensin hutkitaan ja sitten tutkitaan saatana.

http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Soittelin lustigille tänään. Varmaan tulee heinäkuulla tummennettua kaikki lasit( paitsi tuulilasi). Takaovet ja kontinlasi 20:llä ja etuovet jollain miedolla. Eli siis syön sanani siitä etten tummenna laseja.

Lommon oikaisu keskiviikkona klo15
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Jere#18

Joku kyselikin tummennus tmv. otsikon alla tänään näitä eri %..linkkasin sinne minun vanhan aanelkun jossa oli lustigit 20/35/50

Reneto

Osanotot lommosta. Mä olen huomannut olevani erityisen varovainen parkkipaikan valinnassa uuden kärryni kanssa. Edelliseen ei tullut kolmen vuoden aikana ainuttakaan parkkilommoa, joten nyt saattaisi vituttaa jonkin verran jos sellainen heti ilmaantuisi.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 18.06.12 - klo:18:40

Lommon oikaisu keskiviikkona klo15
Sulla käy sitten yhtä huono säkä kuin mullakin, noitten uusien autojen kanssa. Mullakin "merkattiin" uusi auto välittömästi. Mulla se oikaisu maksoi 160e, ja täytyy kyllä myöntää, että mitään ei huomaa. Mutta kyllähän se ketuttaa, kun sen joutuu omasta pussista maksamaan.

MasTurbo

Lommo oikastu. Kohti uusia kolhuja.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 20.06.12 - klo:16:23
Lommo oikastu. Kohti uusia kolhuja.

Tuliko hyvää jälkeä?

MasTurbo

No täytyy kyllä pisteet autodentille antaa. Ei ihmissilmä erota enää(ainakaan minun) mitään siitä ovesta. 20min sillä kaverilla meni.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Kasis

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 18.06.12 - klo:18:40
Soittelin lustigille tänään. Varmaan tulee heinäkuulla tummennettua kaikki lasit( paitsi tuulilasi). Takaovet ja kontinlasi 20:llä ja etuovet jollain miedolla. Eli siis syön sanani siitä etten tummenna laseja.

Teippaako ne b-pilarit samalla mustiksi?  ;D
Scirocco & VI Golf Variant

MasTurbo

Ajattelin olla erillainen kuin muut ja teippauttaa pelkästään a pilarit ja nekin valkoisiksi.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo



Huomenna aamusta alan laittaa autoa reissu kuntoon. Nyt pesty ja kuivattu ja odottelee huomista tallissa.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo



Claybar hommiksihan se meni kun ei miellyttänyt itseäni pinta. Nyt voin sanoa, ainakin parin A. Le cogin jälkeen että on SILEÃ,, pinta. Aamusta jatkuu.

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Kasis

Tarviiko noin tuoretta maalipintaa oikeasti käsitellä claybar:illa?  :o

Punaisina b-pilarit erottuisi parhaiten.  ;)  :D
Scirocco & VI Golf Variant

MasTurbo

Sen tuntee kädellä onko pinnassa epäpuhtauksia. Tää on seissy maahantuojalla joten oli sen mukainen .
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Kasis

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 24.06.12 - klo:10:33
Sen tuntee kädellä onko pinnassa epäpuhtauksia. Tää on seissy maahantuojalla joten oli sen mukainen .
Astetta tyhmempi kysymys, mutta onko claybar kertakäyttöinen?
Scirocco & VI Golf Variant

MasTurbo

Ei ole. Voi käyttää useammin. Toki jos on vuosien kakat pinnassa niin voi mennä kerrasta roskiin.

Itse käyttänyt samaa palaa nyt kolmesti.
Itseaina käytön jälkeen revin sen palasiksi ja muovailen siitä uuden palan.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Syön taas sanani  :-X

Torstaina auto menee b-pilareiden teippaukseen mattamustaksi. Sitten joko viikon lopulla tai maanantaina viimestään on se ikkunoiden tummennus  ja lamin-x laitto sumareihin.

Antakaa piiskaa.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

SamKoo

LainaaTorstaina auto menee b-pilareiden teippaukseen mattamustaksi.

Kyllä se melkein välttämätön toteutus on varsinkin valkoisen auton kanssa jos laseja rupeaa kalvottaan. Kirkkailla ikkunoilla on vielä hyvännäköinen pilarit valkoisenakin, ei pomppaa silmille ne karmit  :)
Volvo XC60 R-Design -12

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy