Masturbon 1.4tsi octavia

Aloittaja MasTurbo, 17.05.12 - klo:11:31

« edellinen - seuraava »

Ton-1

Kah, bongasin autostasi semmosetkin harvinaisuudet kuin takaroiskeläpät, eikä se ole ollenkaan huono juttu !  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Guest-234088

Onnittelut uudesta pirssistä. Kyllähän HB ocu hyvältä näyttää jälleen kerran, varsinkin kun on perus Ele-vanteista eroavat valssit alla.

B-pilarien teippausta tuossa mutustelin ja vähän skitsailin huvikseni... mitä jos teippaisi ovet kokonaan lasien ympäriltä ikkunalinjan alareunasta ylöspäin ja tekisi C-pilariin pikku hämykolmion vielä? Piirustelkaas joku taitavampi vähän mallia. :)

RTWteam

Kyllä nyt kelpaa naattia ja ajella hymyssä suin. ;) Kyl se vaan on niin simppelin siisti paketti.  :)

Kasis

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 17.05.12 - klo:21:21
Kah, bongasin autostasi semmosetkin harvinaisuudet kuin takaroiskeläpät, eikä se ole ollenkaan huono juttu !  ;)
Aika passelin kokoiset vielä, eivätkä "rumenna" valkoista helmeä.  ;)

Kun toi alkava dementia vaivaa, niin B-pilarit mustiksi (+tint).  ;)
Scirocco & VI Golf Variant

MasTurbo

Emmä oikein usko tuohon b pilari hommaan vaikka moni sitä toitottaa  ::)
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

tsiih

Samaa mieltä, sehän ocun muista tavisautoista edes vähän erottaa kun on valkoiset pilarit. Sopii siihen kuin käsi housuihin.
Samalla tavalla ne sopii esim. vanhaan v70:seen, ihan hölmö olis mustilla pilareilla.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

MasTurbo

#36
Noni,hyvä tsiih!!

Laitatko nyt kuvan itestäs,kun ollaan samalla aaltopituudella näin hyvin(vai oliko se seksipommibimbo maija jolta sitä pyysin)?

Nimim: käsi housuissa

:-*

E: joo nuo roiskeläpät takana ovat aika optiimaalisen kokoiset.Eivät pistä silmään ja tänään kun oli sadepäivä niin huomasi että niistä on selkeä apu!
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Kaivosmies

Asiallinen ja erittäin järkevä käyttöauto, tuo manuaali kaiketi "tulee vihreyden sekä edullisemman hinnan myötä" (kuten kaiketi Volvon Drive:ssäkin).

Tuunaminen ei taida oikein olla tämän käyttöauton kohdalla "se keskeisin juttu".

Hannes

Mistäs nuo takaroiskeläpät hommasit ja paljonko maksoi??

Hieno on peli ja vielä valkoinen niin kuin pitääkin ;D

MasTurbo

45â,¬ asennettuna varustelun yhteydessä eli merkkiliikkeestä.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Late

Juu täältäkin myös onnittelut  :)

MasTurbo

Vaikka lacroe pinnassa onkin niin tänään illalla autoon kietasen colliniten 476s:n.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

MasTurbo

Ei oo muuten mikään miellyttävin väri vahaila tämä valkoinen. Ei kunnolla näe levitysjälkeä.

  ;D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

ekiX

Järkiauto. Melkoinen huomio ja kommentointi peruskinnerille.

MasTurbo

Kiitos taas.Kyllä tämä tuntuu vaan kokoajan paremmalta.Hinta-laatusuhteeltaan loistava varustelu,vielä kun on tuo plus pakettikin.Jos jotain niin xenoneita kaipaan,ehkä.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Sande

Veikkaan että ennen xenoneita kaipaat äänieristystä....
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

gloter

Eivätpä nuo Octavian xenonit kovin häävit ominaisuuksiltaan ole, eivät ole edes bi-xenonit. Siinä mielessä halogeenit varmasti ihan käypäiset. Melu on suhteellinen käsite. Itseäni häiritsisi enemmän kaikenlaiset hälyäänet (sirinät, naputukset ym.) jos niitä tässä nykyisessä olisi. Ei se rengasmelukaan tietenkään mitään herkkua ole mutta se on monen nykyauton vaiva. Joissain se on todella voimakas, esim. viimeistä koppaa edustavassa Almerassa.
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

Keke78

Lainaus käyttäjältä: gloter - 19.05.12 - klo:22:04
Eivätpä nuo Octavian xenonit kovin häävit ominaisuuksiltaan ole, eivät ole edes bi-xenonit. Siinä mielessä halogeenit varmasti ihan käypäiset. Melu on suhteellinen käsite. Itseäni häiritsisi enemmän kaikenlaiset hälyäänet (sirinät, naputukset ym.) jos niitä tässä nykyisessä olisi. Ei se rengasmelukaan tietenkään mitään herkkua ole mutta se on monen nykyauton vaiva. Joissain se on todella voimakas, esim. viimeistä koppaa edustavassa Almerassa.

Kummasti vaan Ranskalaiset osaavat tehdä hiljaisia autoja alle 30 000 hintaluokkaan. Musta tuntuu että seuraava oma auto voiskin olla Megane rs 250. Siis jos ylipäänsä hommaan pikkusporttia enää tän nykyisen jälkeen.
Fabia rs combi -11

Karvis

Lainaus käyttäjältä: gloter - 19.05.12 - klo:22:04
Eivätpä nuo Octavian xenonit kovin häävit ominaisuuksiltaan ole, eivät ole edes bi-xenonit. Siinä mielessä halogeenit varmasti ihan käypäiset.

On ne sikäli hyvät kuitenkin että ovat selkeästi paremmat kuin halogenit varsinkin kun ovat vielä kääntyvää sorttia, hieman kuitenkin fl:n yhteydessä valot huonontuivat. Toki yhtä hyvät bi-xenonit kuin Superbissa on olisi mahtavat, mutta kyllä näilläkin pärjää.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: Sande - 19.05.12 - klo:22:00
Veikkaan että ennen xenoneita kaipaat äänieristystä....

Luit sä koko topicin?
Tää on mun neljäs octavia joten oisin jättäny hankkimatta jos häiritsis.
Edellinen kulkuneuvo oli vitoskoppanen golffi varianttina,samalla rengastuksella ja oli kyllä äänekkäämpi kuin octavia.

Nyt ois auto puunattu.Eilen yksi kerros colliniten 476 ässää ja tänään heti aamusta toinen. Vanteisiin mequn cleaner paste wax,renkaisiin mequn tire dressing medium gloss,konehuoneeseen autoglymin vinyl&rubber care,roiskeläppiin autoglymin bumber care jne jne.
Takaluukusta poistettu autoliikkeen tarra.

Kelpaa taas siitepölyä kerätä  :D
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Sande

Kolmen Skodan kokemuksella luulen tietäväni jotain sen meluisuudesta. Rengastus vaikuttaa paljon ja jos Scouttia olisin pitänyt pidempään, olisin varmaan vienyt sen äänieristykseen.

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Melu on siitä kumma juttu että siihen tottuu ja alkaa pitämään normaalina. Mutta ainakin itseä erityisesti väsyneenä se alkaa nyppimään. Melu myös alkaa väsyttämään ja pidemmällä matkalla vähemmin meluisalla autolla huomaakin että olipas helppo automatka...

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Ja voihan äänieristystä paikkailla jälkeenkin päin vaikka valmistajallehan tuo kuuluisi. Ja onnea uudelle autolle.
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

MasTurbo

Ei toi nyt häiritse.Räsässä oli rengastuksena 235/40 R18 ja ei pahaa sanottavaa.
Imo pidän tätä FL mallia hiljempana(hieman) kuin pre FL mallia.

Kuva vahauksesta..ei valkoinen väri kyllä tee oikeutta.Pääasia että vaha on pinnassa.


" Dont be scared, just be prepared for the worst "

firstvw

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 18.05.12 - klo:04:57
Emmä oikein usko tuohon b pilari hommaan vaikka moni sitä toitottaa  ::)


Hieno auto, mutta toi b-pilari oli kans ensimmäinen asia mikä tuli mieleen kun ekat kuvat näin. Liikenteessä tulee vastaan noita teippaamattomia ja jotenkin ne näyttää tökeröltä.

Ja parasta teippauksessa lienee se että ne saa pois jos ei tykkää eikkä kokeilu maksa paljoa. Fiilistelee ensin vaikka mustalla muoviteipillä.

Mites jos tuon madaltaa niin alkaako näyttää vanteet pieniltä? Nythän renkaan ja lokasuojan välillä on tilaa aika tasaisesti

MasTurbo

Ei tuu teippauksia.En edes halua kokeilla.

Jos toi nyt joskus madalletaan niin se tehdään coilovereilla.Vanteitahan saa siinä vaiheessa isompia jos haluaa.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Rinkulakeula

Lainaus käyttäjältä: ekiX - 19.05.12 - klo:21:32
Järkiauto. Melkoinen huomio ja kommentointi peruskinnerille.

Ehkäpä kyseessä on myös järkijätkä, joka on viime aikoina herättänyt huomiota. Ja ihan syyttä suotta, mutta jotkut on niin f*cking tiukkapipoisia!

Uusi auto on aina uusi auto, vaikka kuinka perusskinneri olisikin, onnittelut!
Rinkulakeula vaihtui munuaiskeulaksi

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: firstvw - 20.05.12 - klo:15:11

Mites jos tuon madaltaa niin alkaako näyttää vanteet pieniltä? Nythän renkaan ja lokasuojan välillä on tilaa aika tasaisesti

Tuon näköisyyden ja sen lainalaisuuden kanssa on juurikin toistapäin, isokin vanne näyttää koomiselta jos auto on liian korkea.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Rinkulakeula - 20.05.12 - klo:17:30
Ehkäpä kyseessä on myös järkijätkä, joka on viime aikoina herättänyt huomiota. Ja ihan syyttä suotta, mutta jotkut on niin f*cking tiukkapipoisia!

Uusi auto on aina uusi auto, vaikka kuinka perusskinneri olisikin, onnittelut!

Tähän varmaan riittää kun vaan hymyilee ;D

MasTurbo

Todellakkin järkijätkä  ;D Varmaan ainakin erään A:lla alkavan foorumilaisen mielestä..  :-*
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

akpak

#58
Onnea uuden auton johdosta.

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Sande - 20.05.12 - klo:12:16
Kolmen Skodan kokemuksella luulen tietäväni jotain sen meluisuudesta. Rengastus vaikuttaa paljon ja jos Scouttia olisin pitänyt pidempään, olisin varmaan vienyt sen äänieristykseen.

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Melu on siitä kumma juttu että siihen tottuu ja alkaa pitämään normaalina. Mutta ainakin itseä erityisesti väsyneenä se alkaa nyppimään. Melu myös alkaa väsyttämään ja pidemmällä matkalla vähemmin meluisalla autolla huomaakin että olipas helppo automatka...

Mutta eihän siinä mitään jollei häiritse. Ja voihan äänieristystä paikkailla jälkeenkin päin vaikka valmistajallehan tuo kuuluisi. Ja onnea uudelle autolle.
Mekkalaan tottuu ja sitä ei edes huomaa kun kuuntelee musiikkia. Eipä edes Mk3 Golfin rengasmökä pääse nyppimään kunnei se oikein tahdo kuulua musiikin alta ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy