Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

Flat

LainaaMustaa sisäkattoa en ota pois missään nimessä. Vaalea katto vielä menisi mutta ne pilarit pilaa tunnelman jos on muuten ihan musta sisusta.

ööö, hieman monijakoinen vastaus ( tais mun pää, joka yrittää ymmärtää mitä tuo tarkoittaa)

1. siis ei mustaa kattoa missään nimessä ==> ei mustaa sisäkattoa
2. vaalea katto vielä menisi mutta  vaaleat pilarit pilaa tunnelman ==> musta sisäkatto
==> vaalea sisusta + vaalea sisäkatto oli lopputulema ?

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Flat - 04.10.10 - klo:07:17
ööö, hieman monijakoinen vastaus ( tais mun pää, joka yrittää ymmärtää mitä tuo tarkoittaa)

Musta sisusta KOKONAISUUDESSAAN sopii mulle !  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Flat

LainaaMusta sisusta KOKONAISUUDESSAAN sopii mulle !

ja oletettavasti punaiset vaatteet kuskille ?

Ton-1

;)

(Punanen Misano pinnassa riittää ....  ;D  .......  joskus ...........)

Karvis

2. vaalea katto vielä menisi mutta  vaaleat pilarit pilaa tunnelman ==> musta sisäkatto

MATTihan sanoi että, ei ota mustaa kattoa pois missään nimessä.

Lainaus käyttäjältä: MATTi - 03.10.10 - klo:21:57
Mustaa sisäkattoa en ota pois missään nimessä.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MATTi

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 03.10.10 - klo:22:02
Laitetaanko seuraavaksi vastaukset yhteen viestiin, eikä 4 peräkkäiseen.
Lainaukset pystyy ottamaan viestiin mukaan myös kirjoitustilan alla olevasta listauksesta, yhteen viestiin voi ottaa montakin lainausta.

Joo, ei tapahdu toiste.

2. vaalea katto vielä menisi mutta  vaaleat pilarit pilaa tunnelman ==> musta sisäkatto

Eli tarkoitan, että jos otan mustan sisäkaton niin saan sillä mustan sisäkaton ja mustat pilarit. Vaalea katto ei nyt ole niin paha (musta kuitenkin parempi) mutta ne vaaleat pilarit pilaa tunnelman täysin omasta mielestäni.

fourvalve

Omassa tumma verhoilu ja tumma kojelauta, katto valkoinen ja mielestäni kontrasti on hyvä jopa pilareita myöten.
Edellisessä autossa musta katto joten en maksaisi lisähintaa synkästä katosta, onneksi makuja ja mieltymyksiä on useita muuten ajettaisiin kaikki samanlaisilla autoilla ;)
BMW z4 3.0i roadster

Flat

Kyllähän musta sisäkatto "pienentää" autoa, jos perätysten mustaan ja vaaleaan sisuksiseen autoon astuu.  mutta ehkä tiiveys sisällä nostaa tunnelmaa?

Pekka T

^ Juuri näinhän se on, parasta kuitenkin mustassa sisäkatossa on A-pilarit, ei tule minkäänlaista heijastumaa tuulilasiin mustista pilareista.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Marapetsu

Oma auto musta ja katto ja sisusta musta,tuntu alussa liian tummalta musta katto,mutta on tosi siisti.Puolto mustalle katolle.Sitten onko ollut ongelmaa sd-kortin kanssa.Kortti 8gb kingston ja eilen osassa musiikki kappaleissa kuulu "päällekkäis soittoa taustana ja muutakin surinaa",ja oli parikin kuunteliaa,ettei itsellä surissu.Soitin on radio symhony 310,ja audi sound system.
Marapetsu.

Flat

Lainaakuulu "päällekkäis soittoa taustana ja muutakin surinaa",ja oli parikin kuunteliaa,ettei itsellä surissu

ei täälläainakaan surise, kokeiltu on 2GB,4GB ja 16GB kortteja

Rauska

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 04.10.10 - klo:07:42
;)

(Punanen Misano pinnassa riittää ....  ;D  .......  joskus ...........)

Ja tänään n. 18:00 jälkeen bongattu TON-111 Linnankadulla... Nopeasti tilanne meni ohi kun vastaan ajettiin ;-)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Ton-1

.... tunnustan .....  ;D

Nudde

LainaaOma auto musta ja katto ja sisusta musta,tuntu alussa liian tummalta musta katto,mutta on tosi siisti.Puolto mustalle katolle.

Näin minullakin, eikös se Henry, uskallanko edes sukunimeä tällä palstalla kirjoittaa :) aikoinaan sanonnut että maalatkaa minkä väriseksi vaan kunhän se on musta!

Kyllä sisäkatto pitää musta olla, hieman se pienentää tilantuntua, mutta sitten A-tolpat, peili sadetunnistimella (on muuten iso möykky) yms. ovat kanssa mustia. Tämän kerroin yhdelle kaverille jolle oli musta auto tulossa. Sanoin että mene pihalle katsomaan miltä se näyttää jos noi kaikki sieltä loistavat valkoisena silmään, arvatkaa minkä värinen sisäkatto hänellä on, joo musta tottakai.

Nudde

yritin sitten vaihtaa kuvaa tohon profiiliin, no nyt siellä ei ole mitään. Se ei hyväksynyt sen että laittoi http osoitteen, ei sitä että hakee omalta koneelta ??? En sitten tiedä, olisiko vikakoodi ollut se joka tossa tuolilla majailee.......

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 07.10.10 - klo:15:59Näin minullakin, eikös se Henry Ford, "uskallanko edes sukunimeä tällä palstalla kirjoittaa" ;) aikoinaan sanonnut että maalatkaa minkä väriseksi vaan kunhän se on musta
Niimpä. Minusta tuo riippuu kovasti muusta värimaailmasta ja haluaako sporttia vai rauhallisempaa tunnelmaa. ::) Esim. punaiseen ilman kiiltolistoja ja alumiinisomisteilla voi sopia hyvin, kun taas harmaaseen harmaalla verhoilulla ei oikein taida sopia. ::)

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 07.10.10 - klo:16:15yritin sitten vaihtaa kuvaa tohon profiiliin, no nyt siellä ei ole mitään. Se ei hyväksynyt sen että laittoi http osoitteen, ei sitä että hakee omalta koneelta ??? En sitten tiedä, olisiko vikakoodi ollut se joka tossa tuolilla majailee.......
Jaa-a, tyhjennä koko kenttä ja laita sitten linkki siihen? Vai eikö mee ollenkaan siihen kenttään? ??? Itellä muuten on ollu ongelmia noitten animaatio-avatarien kanssa, ei liiku, ikävä kyllä. ;D
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Nudde

LainaaJaa-a, tyhjennä koko kenttä ja laita sitten linkki siihen? Vai eikö mee ollenkaan siihen kenttään?

tyhjensin ja liitin koko linkin, koitin vaikka mitä, mutta olen nyt sitten autoton.......

Nudde

Lainaakun taas harmaaseen harmaalla verhoilulla ei oikein taida sopia.

Mikä tämä on, ei sisälly mun sanavarastoon ....  :'(  Juu siihen ei sovi oikeastaan mikään.

MVQ

Tänä aamuna Oulussa bongattu punainen S4 (B8) Avant tuonti-/väliaikaiskilvissä.  :D
A4 (B8) FL 2.0TFSI q str & Ford Mustang GT convertible - ex-VAG: A4 (B6) Avant 1.8T q, A4 (B7) Avant 2.0T q sport S-line, A4 (B8) 2.0TFSI q str

Docw

Lainaus käyttäjältä: MVQ - 08.10.10 - klo:09:45
Tänä aamuna Oulussa bongattu punainen S4 (B8) Avant tuonti-/väliaikaiskilvissä.  :D

Taisi joku tuolla Audifinns foorumilla mainostaa laittaneensa tuollaisen punaisen perhemallin. Varusteitakin tuntui olevan riittävästi. Tuskin noita kovin montaa siellä Oulussa liikkuu :-) Muistelisin että pari B6 korista äsnelkkua siellä liikuskeli?

Pertsa

Menee hiukan bongaukset väärään topicciin, mutta eilen töistä tullessa oli "samassa ruuhkassa" siinä 50m säteellä punainen S5 coupe ja ruotsin rekkarissa oleva valkoinen S5 cabrio punaisella katolla...törkeän hieno oli kyllä tuo cabrio.

MVQ

Lainaus käyttäjältä: Docw - 08.10.10 - klo:16:06
Taisi joku tuolla Audifinns foorumilla mainostaa laittaneensa tuollaisen punaisen perhemallin. Varusteitakin tuntui olevan riittävästi. Tuskin noita kovin montaa siellä Oulussa liikkuu :-) Muistelisin että pari B6 korista äsnelkkua siellä liikuskeli?

Joo, ei ole häiriöksi asti pyöriskellyt jaloissa  ;D
Onhan noita vanhempia tossa lähistöllä on B7 RS4 avanttikin...
A4 (B8) FL 2.0TFSI q str & Ford Mustang GT convertible - ex-VAG: A4 (B6) Avant 1.8T q, A4 (B7) Avant 2.0T q sport S-line, A4 (B8) 2.0TFSI q str

hessu

Moi olisin tarvinnut hieman apua auton varusteiden hankinnassa ettei käy mitään tyhmiä virheitä.

Auto olisi A4 Avant 2.0TFSI Quattro S-tronic (Lemans paketti)

Lisä varusteet:
Väri Ibis White.
7X1 Akustinen pysäköintijärjestelmä (A
6NQ Musta sisäkaton verhoilu
QE1 Säilytyslokeropaketti
QQ1 Sisävalopaketti
3GN Tavaratilan kiinnityskiskot ja kii
1XW 3-puolainen nahalla päällystetty m
9VD Audi Sound system
4ZM Musta optiikkapaketti

Musta optiikka pakettia olen miettinyt että onko mahd.tilata esim maski valmiiksi mustana ja ja ikkuna listat ja kattokaiteet vai onko ainoa mahd.ottaa valmiina pakettina? ???

Tavaratilan kiinnitys kiskot kai vakiona niin onko mahd.tilata kiinnikkeet esim saksasta suoraan?? ???

Jos otan mustan katon niin onhan pilarit automaattisesti mustat? ???

Vanteet jotka tulevat mukana olen ajatellut myydä erikseen pois niin millaista hintaa voisi paketille ajatella?Kauheasti kysymyksiä mutta keljuttaa kovasti jos jotain tyhmää jää hankkimatta tai ostaa turhaa kun kaikista varusteista joutuu veron maksamaan .Vetokoukun ajattelin hankkia jälkikäteen joku kirjoitteli jotain saksasta käytetyn mutta ei ilmeisesti saa sitä kaapelia siihen?

Kiitos jos ennakkoon. :)

Nudde

LainaaMusta optiikka pakettia olen miettinyt että onko mahd.tilata esim maski valmiiksi mustana ja ja ikkuna listat ja kattokaiteet vai onko ainoa mahd.ottaa valmiina pakettina? Huh

Kattokaiteet ja ikkunalistat tulee automaattisesti mustana, etumaski on musta/harmaa, mutta jos ihen oikean mustan, esim. kiiltävän haluaa se on vaihdettava tai maalattava. Vaihto esim. 3.0 TDi malliseen, jois nyt muistan oikein.

LainaaTavaratilan kiinnitys kiskot kai vakiona niin onko mahd.tilata kiinnikkeet esim saksasta suoraan?? Huh

Muistaakseni kiskot eivät ole vakio, mutta nyt en mene sanomaan kun itsellä on noi, aika vähällä käytöll vaan ovat olleet.

LainaaJos otan mustan katon niin onhan pilarit automaattisesti mustat? Huh

kyllä, samalla kun peili/sadetunnistin siinä edessä se iso mähkylä on musta.

Hienoa pakettia olet väsäämässä!

Pekka T

LainaaVanteet jotka tulevat mukana olen ajatellut myydä erikseen pois niin millaista hintaa voisi paketille ajatella?

Pelkistä renkaista voi saada n. 300 â,¬ vaihdossa esim. talvirenkaisiin. Koko paketista myytynä n. 500 â,¬ ja vaihdossa max 600 â,¬. Itse sain A5:n 17" satsista 650 â,¬ kun vaihdoin ne 19" kesärenkaisiin.
BMW 328 i xDrive -13

Flat

LainaaMusta optiikka pakettia olen miettinyt että onko mahd.tilata esim maski valmiiksi mustana ja ja ikkuna listat ja kattokaiteet vai onko ainoa mahd.ottaa valmiina pakettina?

kyllähän maskin saa erikseen tietysti ostettua.

LainaaVanteet jotka tulevat mukana olen ajatellut myydä erikseen pois niin millaista hintaa voisi paketille ajatella?

esim tuolla nettivaraosa.com kautta menee renkaat kyllä helposti kaupaksi. Hintataso kannattaa sieltä tarkistaa, että millasita hintaa siellä vastaavista seteistä pyydetään. Itse möin myös vastaavan setit sitä kautta pois.

Kiinnityskiskoja on porukka ostellut jälkikäteen hieman edullisemmin. Nyt punnan kurssi on aika maltillinen joten vaikka UK:sta.

http://flataudi.webs.com/tuning%20tips%2022.htm#29._TAVARATILAN_KISKOT

Kiva auto tulossa, olihan tuossa ratissa rattinappulat, ilmeisesti tuo m = monitoimiratti?

Nudde

LainaaPelkistä renkaista voi saada n. 300 â,¬ vaihdossa esim. talvirenkaisiin. Koko paketista myytynä n. 500 â,¬ ja vaihdossa max 600 â,¬. Itse sain A5:n 17" satsista 650 â,¬ kun vaihdoin ne 19" kesärenkaisiin.

Tämä 650 taitaa olla vaihtohinta liikkeessä?

Voit saada renkaista sen 300-400 riippuu hieman miten kauan jaksat noita myydä, renkaiden hinnat ovat viime vuosina tippuneet, itse taisin saada renkaista 450 euroa jos muistan oikein. Vanteita nyt 16-tuumaisia vakioita löytyy joka nurkasta, itse sain hyvän hinnan, 400 aikoinaan, meni tutuntutulle Puolaan Taxfree autoon talvivanteiksi. Nyt noita rupeaa varmaan olemaan aika paljon ylimääräisä myynnissä, joten joku 300 voi olla aika lähellä totuutta.

Pekka T

LainaaTämä 650 taitaa olla vaihtohinta liikkeessä?

Kyllä oli, ja vielä tarkennuksena siis mukana oli myös vanteet.
BMW 328 i xDrive -13

rob-s

Niistä orkkisvanteista (16"/17") voi tehdä kasteluletkun keloja kotiin ja mökille:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

hessu

Kiitos vastauksista.Ratti oli tarkoitus ottaa nappuloilla.Oli tarkoitus myydä koko kesä rengas/vanne paketti ja ostaa tilalle toinen.Onko mahd.saada kaikki muut osat musta pakettiin muuten paitsi maski?Täytyy katsoa paljon tulisi erotusta jos itse vaihtaisi maskin jos muuten on sama.Oletteko laittaneet millaisia madallus jousia autoon että ei olisi ihan hurjan näköinen 19"vanne sarjalla.Pitää kysellä sitten lisää kun saan auton.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy