Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

Nojda

Alkoi diudi oikuttelemaan... Mikäs voisi olla vikana, kun kauko-ohjaimella ovia avattaessa vasen takaovi ei aina aukea (vielä hieman pieni otanta, mutta ehkä joka toisella kerralla)? Uudestaan yrittämällä takaovikin aukeaa. Lukkoon menee taas kaikki ovet kerrasta.

Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan? Voisiko takaoven johdoissa tai moottorissa muhia tuleva isompi ongelma?

Autona siis A4 Avant -09 63tkm.
Shillä lailla

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Nojda - 27.07.12 - klo:21:22
Alkoi diudi oikuttelemaan... Mikäs voisi olla vikana, kun kauko-ohjaimella ovia avattaessa vasen takaovi ei aina aukea (vielä hieman pieni otanta, mutta ehkä joka toisella kerralla)? Uudestaan yrittämällä takaovikin aukeaa. Lukkoon menee taas kaikki ovet kerrasta.

Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan? Voisiko takaoven johdoissa tai moottorissa muhia tuleva isompi ongelma?

Autona siis A4 Avant -09 63tkm.

VAGin tuotteissa (ainakin minun CCssä) saa konffattua ajotietokoneesta ovet toimivaksi siten että yksi painallus kuskin ovi aukeaa, toinen painallus muut ovet. Sulkeminen kaikki kerralla. Onko kenties vara-avain käytössä jossa olisi konffaukset noin, ja toisessa avaimessa entinen "yksi painallus, kaikki ovet" -asetus (avaimethan muistaa konffaukset)?
Tämä nyt oli vaan villi heitto mistä voisi olla kyse.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Nojda

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 27.07.12 - klo:22:39
VAGin tuotteissa (ainakin minun CCssä) saa konffattua ajotietokoneesta ovet toimivaksi siten että yksi painallus kuskin ovi aukeaa, toinen painallus muut ovet. Sulkeminen kaikki kerralla. Onko kenties vara-avain käytössä jossa olisi konffaukset noin, ja toisessa avaimessa entinen "yksi painallus, kaikki ovet" -asetus (avaimethan muistaa konffaukset)?
Tämä nyt oli vaan villi heitto mistä voisi olla kyse.

Tuota itsekin aluksi epäilin, joten tarkistin tuon asetuksen eikä ollut tuossa moodissa. Avaa siis kaikki ovet ekasta painalluksesta. Tai siis kaikki muut ovet paitsi tuon vasemman takaoven...
Shillä lailla

Tommi14

Tippuuko muilla ilmastoinnin kondenssivettä vaihdelaatikon vierestä pakoputken päälle? Omassa autossa sihahteli äsken ajon jälkeen jotain nestettä putkelle kuin saunan kiukaalle. Suurin osa, parin kolmen kämmenen verran, päätyi hallin lattialle. Vedeltä vaikutti.

Latexi

Kyllä se lammikko tuntuu aina kehittyvän sinne auton alle, kun poikkeaa kaupassa tms. asioilla. Mihinkään sihinään en ole ainakaan toistaiseksi kiinnittänyt huomiota. Vaimo juuri tänään tiedusteli sen tippuvan nesteen laatua, kun seisoskeli siinä auton vieressä hermosavuilla. Normaali ilmiöhän se kondenssiveden tippuminen on näin kesällä, kun on pikku pakko käyttää ilmastointia päällä.
Latexi

Docw

Minun ex-A4 sihautteli ihan samaan tyyliin. Tuolla kun tuli ajeltua jatkuvasti kuumassa ilmastossa niin aina ajon jälkeen sihahteli minuutin tai pari. Ei tullut tarkemmin tutustuttua mihin tuo kondenssivesi osuu, mutta jostain moottoritilan tuntumasta se sihahtelu kuului.

kyyjonssoni

Odottelen edelleen Audia, sillä ensiksi ongelmatiikaksi muodostui Belgian pää: alunperin asioiden piti olla toimituksen osalta kunnossa, mutta liikkeen soittaessa viikon odotuksen jälkeen Belgiaan, kerrottiin sieltä ettei toimitus onnistukaan. Noh, tämän jälkeen seuraava ongelmatiikka oli siinä, että Belgiassa auto täytyy maastavientikatsastaa, eli lisää paperitöitä sen eteen, että auton saa liikutettua Suomeen. Jotakin positiivista kuitenkin ollut, että auton kaikki katsastuspaperit oli tallessa alustapitäen, joten kilometrit ovat kohdallaan. Viimeisin toimitusarvio oli, että saisin Audin alle tänään, mutta veikkaanpa, että hyvä tuuri käy jos tälle viikolle pääsisi ajelemaan.

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 13.07.12 - klo:22:49
Tervetuloa foorumille kyyjonssoni ja tietysti myös onnittelut tulevasta A4:sta.

Ikävä kyllä mutta noiden kuvien perusteella autossa ei ole ainakaan etututkia, kuva auton takapäästä on niin huono ettei siitä pysty näkemään taka-antureita, toivottavasti ne sentään löytyvät.
Etututka tuo mukanaan myös optisen näytön piippauksen lisäksi, jos on pelkästään takatutka, niin optista näyttöä ei ole, eikä silloin tarvita sitä tutkien käyttöpainikettakaan.

Valmistekoodin perusteella katselin Audi.de:stä lisävarustelistat ja näin tosiaan on, että takatutkat löytyvät ainoastaan ja maininta optisesta valmiudesta. Harmi todellakin, sillä päivittäin saa läiskiä autoa parkkiin paikoissa joissa etututka tekisi hyvää.
A4 B8 -08 2.0 TDI 88kw

fleetwood

Etututkasarjan saa kyllä tilattua Kufatec.de:stä jos on tarvis. Hintaa 599 â,¬ ja sillä saa etututkat ja samalla tutkanäytön ruutuun (jonka itse haluaisin).

http://www.kufatec.de/shop/en/Audi/A4-B8/8K/APS-Audi-Parking-System-Plus-Front-Retrofit-Audi-A4-B8/8K
Passat GTE Variant

kyyjonssoni

Lainaus käyttäjältä: fleetwood - 31.07.12 - klo:10:26
Etututkasarjan saa kyllä tilattua Kufatec.de:stä jos on tarvis. Hintaa 599 â,¬ ja sillä saa etututkat ja samalla tutkanäytön ruutuun (jonka itse haluaisin).

http://www.kufatec.de/shop/en/Audi/A4-B8/8K/APS-Audi-Parking-System-Plus-Front-Retrofit-Audi-A4-B8/8K

Kappas, katselin aiemmin Kufateciltä jotakin retrofittiä, mutta se taisikin olla koko systeemi. Tuon takatutkan myötä siis valmius optiseenkin tutkaan on, joten tuo on suht inhimillisen hintainenkin. Auton tullessa täytynee neuvotella liikkeen kanssa asiasta, kun kuitenkin tilatessani tein selväksi molempien tutkien tarpeen.
A4 B8 -08 2.0 TDI 88kw

Nudde

No niin,

nyt on sellainen fiilis että oli pakko kirjoittaa tänne taas. niin kuin jotkut ehkä tietää minun etulokarit vaihdettiin ja maalattiin kohta 2 vuotta sitten. No ei mennyt ihan putkeen se homma, väri oli aivan väärä lokareissa, maalasivat uudestaan, meni vaan 2 viikkoa koko hommaan. Keväällä kun pesin auton huomasin että ei taas, maali lohkeilee, näyttämään ja ei tarvinnut sanoa sen enemmän, tekevät takuuseen. Aika sovittiin 23.7 jolloin sitten vein auton sinne. Hieman takkuili se sijaisauto, koska sellainen oli luvattu, no ei mainintaa papereissa, ja hetken etsinnän jälkeen löytyi sitten yksi polo minulle. Valittelivat että kun juuri nyt ei ole autoja.....joo, eihän siitä ollut kun 1.5 kuukautta kun he jo tiesivät että tulen autoa hakemaan, no oli unohtunut papereista tai mistä minä tiedän.........  Tässä sitten ollaan poloiltu ja viime perjantaina soittivat että ei nyt saada valmiiksi (miten en ollut yllättynyt), vasta joskus alkuviikosta. No tänään aamupäivällä tuli sitten tieto tekstarilla ja maililla (miten niillä on mun osoite ???), lähdin sitten hakemaan autoa......niinpä, lokarit taas eri väriä (meinasin mainita silloin puolitoista viikkoa sitten että maalatkaa nyt ekalla kerralla kunnolla, mutta en viitsinyt olle V-mäinen). No Poloilu jatkuu, tällä kertaa ei riitä 2 VIIKKOA saada helppo homma kuntoon, niin ja yhdessä lokarisisäkaaressa ihmeellinen pieni pullistuma/jotain, mikä ei ollut viedessä autoa sinne. En tiedä mistä on tullut ja tullaanko se korjaamaan, katsotaan ja ihmetellään, niin tässä voisi vaan todeta että ihmettelen kyllä VV-Auton takuukorjauksia. Niin ja korjaus tapahtuu VW-autolla Espoossa, siellä hoidetaan Audin takuuasiat. Kerron sitten kun saan auton että miten meni. Oli pakko hieman avautua taas kerran koska en vaan voi ymmärtää näitä töitä, mikään ei onnistu ekalla kerralla. Muutenkin on hieman mennyt usko tähän preemium-merkkiin, auto kohta 4 vuotta vanha, ja siihen on 2 kertaa fixattu lokarit, auto söi öljyä, huoltopaketti sille, ei auttanut, männät vaihdettu, se auttoi, ilmastointi mennyt rikki, no se voi olla että yksi kenno oli tyhjentynyt ekan lokarivaihdon yhteydessä, vaikea mennä toteamaan mitään. Muuten mukava ja kiva auto, mutta toi huoltopaja on tullut liiankin tutuksi, näin ei saisi olla.

Hyvää kesää!

a4b8

Mikähän olisi paras paikka Termiinille? Voikohan asentaa lähelle penkin etureunaa pystyasentoon konsolin kylkeen (onko elektroniikkaa heti konsolin sivumuovin takana)? Pystyasennossa sulattaisi tuulilasin parhaiten.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 01.08.12 - klo:19:07
Oli pakko hieman avautua taas kerran koska en vaan voi ymmärtää näitä töitä, mikään ei onnistu ekalla kerralla.

Hyvä että pidät jöötiä päällä - kyllä homman pitäisi käydä kuin rasvattu jos tuntiveloitus alkaa olla miltei satasen luokkaa ?

Eikä tuo peruspunainen pitäisi olla ihan mahdoton saada oikeanväriseksi ? Toki punainen on herkkä haalistumaan ja sen kautta se maalattu osa voi näyttää todella eriväriseltä.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

msvahn

Jaa, mä taisin sitten nähdä Nudden auton ilman lokareita maanantaina verkkohäkissä kun omani hain.

Mun phamtom black onnistui ihan hyvin. Pikkasen on muihin osiin nähden ikään kuin enemmän helmiäistä eli näyttää vaaleammalta, mutta toisesta kulmasta sitten täysin saman värinen. Kiiltokin näytti tänään jo lähes alkuperäisiä osia vastaavalta.

Toivotaan, että saat Nudde lokarit mieleiseksi ja luulisi nyt alkavan kestämään, kun ymmärtävät sen massan sinne laittaa.
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 01.08.12 - klo:20:26
Mikähän olisi paras paikka Termiinille? Voikohan asentaa lähelle penkin etureunaa pystyasentoon konsolin kylkeen (onko elektroniikkaa heti konsolin sivumuovin takana)? Pystyasennossa sulattaisi tuulilasin parhaiten.
Mulla on hanskalokeron alla ylösalaisin. Ruuveilla kiinni siellä muoveissa se pidike. Sieltä ei ruuvinreiät näy jos joskus sen sieltä ottaa pois.

Nudde

LainaaEikä tuo peruspunainen pitäisi olla ihan mahdoton saada oikeanväriseksi ? Toki punainen on herkkä haalistumaan ja sen kautta se maalattu osa voi näyttää todella eriväriseltä.

Punainen on todella vaikea, esim. briljant rot mikä minulla on, jos ottaa suoraan numeron mukaan löytyy vaan 3 eri sävyä. Eli se pitää tarkistaa että on oikea ja sitten vielä kun muu auto on vanha niin joutuu ehkä sävyttämään. No, katsotaan sitten joskus ensi viikolla miten ovat onnistuneet....

LainaaJaa, mä taisin sitten nähdä Nudden auton ilman lokareita maanantaina verkkohäkissä kun omani hain.

Heh, sehän sitten sattui. Mitä sun autolle tehtiin?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 01.08.12 - klo:19:07
No niin,

nyt on sellainen fiilis että oli pakko kirjoittaa tänne taas. niin kuin jotkut ehkä tietää minun etulokarit vaihdettiin ja maalattiin kohta 2 vuotta sitten. No ei mennyt ihan putkeen se homma, väri oli aivan väärä lokareissa, maalasivat uudestaan, meni vaan 2 viikkoa koko hommaan. Keväällä kun pesin auton huomasin että ei taas, maali lohkeilee, näyttämään ja ei tarvinnut sanoa sen enemmän, tekevät takuuseen. Aika sovittiin 23.7 jolloin sitten vein auton sinne. Hieman takkuili se sijaisauto, koska sellainen oli luvattu, no ei mainintaa papereissa, ja hetken etsinnän jälkeen löytyi sitten yksi polo minulle. Valittelivat että kun juuri nyt ei ole autoja.....joo, eihän siitä ollut kun 1.5 kuukautta kun he jo tiesivät että tulen autoa hakemaan, no oli unohtunut papereista tai mistä minä tiedän.........  Tässä sitten ollaan poloiltu ja viime perjantaina soittivat että ei nyt saada valmiiksi (miten en ollut yllättynyt), vasta joskus alkuviikosta. No tänään aamupäivällä tuli sitten tieto tekstarilla ja maililla (miten niillä on mun osoite ???), lähdin sitten hakemaan autoa......niinpä, lokarit taas eri väriä (meinasin mainita silloin puolitoista viikkoa sitten että maalatkaa nyt ekalla kerralla kunnolla, mutta en viitsinyt olle V-mäinen). No Poloilu jatkuu, tällä kertaa ei riitä 2 VIIKKOA saada helppo homma kuntoon, niin ja yhdessä lokarisisäkaaressa ihmeellinen pieni pullistuma/jotain, mikä ei ollut viedessä autoa sinne. En tiedä mistä on tullut ja tullaanko se korjaamaan, katsotaan ja ihmetellään, niin tässä voisi vaan todeta että ihmettelen kyllä VV-Auton takuukorjauksia. Niin ja korjaus tapahtuu VW-autolla Espoossa, siellä hoidetaan Audin takuuasiat. Kerron sitten kun saan auton että miten meni. Oli pakko hieman avautua taas kerran koska en vaan voi ymmärtää näitä töitä, mikään ei onnistu ekalla kerralla. Muutenkin on hieman mennyt usko tähän preemium-merkkiin, auto kohta 4 vuotta vanha, ja siihen on 2 kertaa fixattu lokarit, auto söi öljyä, huoltopaketti sille, ei auttanut, männät vaihdettu, se auttoi, ilmastointi mennyt rikki, no se voi olla että yksi kenno oli tyhjentynyt ekan lokarivaihdon yhteydessä, vaikea mennä toteamaan mitään. Muuten mukava ja kiva auto, mutta toi huoltopaja on tullut liiankin tutuksi, näin ei saisi olla.

Hyvää kesää!
Jepjep, hyvältä kuulostaa. Veitkö auton suoraa VV centeriin vai kävitkö ensin sen kanssa Audicenterissä?

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 01.08.12 - klo:23:13
Punainen on todella vaikea, esim. briljant rot mikä minulla on, jos ottaa suoraan numeron mukaan löytyy vaan 3 eri sävyä. Eli se pitää tarkistaa että on oikea ja sitten vielä kun muu auto on vanha niin joutuu ehkä sävyttämään. No, katsotaan sitten joskus ensi viikolla miten ovat onnistuneet....

Näitähän sattuu kun puolet foorumin B8:ista on lokarikorjauksissa vähän väliä. Itse bongasin Nudden auton samassa paikassa kun siihen tehtiin se eka lokariremontti, omani oli samoihin aikoihin....näyttää siltä että mullakin kohta toinen kerta edessä....

Nudde

LainaaJepjep, hyvältä kuulostaa. Veitkö auton suoraa VV centeriin vai kävitkö ensin sen kanssa Audicenterissä?

Vein suoraan näytille VV centteriin.

LainaaNäitähän sattuu kun puolet foorumin B8:ista on lokarikorjauksissa vähän väliä. Itse bongasin Nudden auton samassa paikassa kun siihen tehtiin se eka lokariremontti, omani oli samoihin aikoihin....näyttää siltä että mullakin kohta toinen kerta edessä....

Heh, aina joku bongaa mun koslan. Alkaako sullakin irrota uudestaan maalit?

Flat

Kirjoittelempa minäkin pitkästä aikaa tänne Nudden innoittamana

Mulla on syynkuun alussa lokarinfiksausoperaatio edessä. Hopean pitäis olla helppo nakki maalarille....

LainaaMuutenkin on hieman mennyt usko tähän preemium-merkkiin, auto kohta 4 vuotta vanha, ja siihen on 2 kertaa fixattu lokarit, auto söi öljyä, huoltopaketti sille, ei auttanut, männät vaihdettu, se auttoi, ilmastointi mennyt rikki, no se voi olla että yksi kenno oli tyhjentynyt ekan lokarivaihdon yhteydessä, vaikea mennä toteamaan mitään. Muuten mukava ja kiva auto, mutta toi huoltopaja on tullut liiankin tutuksi, näin ei saisi olla.

Samanlaiset ajatukset täälläkin:
- takavalot vaihdettu takuuseen kosteuden vuoksi
- turvavyö vaihdettu takuuseen
- tavaratilan näkösuojan kiskot vaihdettu takuuseen
- tiivisteet vaihdettu öljynsyönnin takia ( auttoi hieman, pääsi 7000 km ilman lisäystä)
- auto tulvi, kun kondenssivesiputki oli lytyssä ( putkien vaihto ja auton kuivaus  )
- nyt sitten lokarit vaihtoon

Pajalla on saannut juosta enemmän kuin muilla omistamallaini autoilla yhteensä. Muuten ihan kiva auto.

Ja se sijaispolo, ei ollut mullekkaan buukattu vaikka papereissa selkeästi luki niin.......

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 01.08.12 - klo:23:53
Vein suoraan näytille VV centteriin.

Heh, aina joku bongaa mun koslan. Alkaako sullakin irrota uudestaan maalit?
Joo, siltä näyttää. Mulla on ollu siinä päällä suojateipit koko ajan ja kun tässä yks päivä vähän raotin teippiä, niin sielthän se maali taas on irtoillut. Eli tuosta ainakin näkee sen että ei se kiveniskuista lähde.

Mikko

Olikohan Nudden punainen avant mustaoptiikkapaketein parkissa edelleen Espoon VV-auton edessä? Oli meinaan muun auton kanssa melkoisen erisävyiset etulokarit tuossa yksilössä.

Nudde

LainaaOlikohan Nudden punainen avant mustaoptiikkapaketein parkissa edelleen Espoon VV-auton edessä? Oli meinaan muun auton kanssa melkoisen erisävyiset etulokarit tuossa yksilössä.

Mun autossa ei ole mustaoptiikkapakettia, mutta ehkä näyttää siltä koska koko maski merkkeineen on musta. Jäi ainakin siihen ylösajorampin kohdalla suoraan liikkeen eteen, eli on kyllä hyvin mahdollista että se oli se. Ainakin jos lokarit oli eri sävyset, taisi olla mun auto, tai kai niillä jokaisessa maalatussa on erisävyset, ainaki tossa maalaamossa.............

Mikko

No sitä mustaa maskia vaan tuijottelin ja siitä vedin tuon paketti-johtopäätöksen. Siinä rampin kohdalla oli, joten taisi olla oikea bongaus. Lokarit oli jo kaukaa ihan eri sävyä, sen takia kiinnitinkin huomiota vähän enemmän... Näkisitpä vaan muuten samalta korjaamolta tulleen, vuoden sisällä kolmeen kertaan eri kohdista maalatun, äitini punaisen Golfin. Siinä on varmaan kaikki mahdolliset sävyt yhdessä autossa. :)

msvahn

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 01.08.12 - klo:23:13

No ne kuuluisat lokarit..  :D

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 02.08.12 - klo:07:30
Joo, siltä näyttää. Mulla on ollu siinä päällä suojateipit koko ajan ja kun tässä yks päivä vähän raotin teippiä, niin sielthän se maali taas on irtoillut. Eli tuosta ainakin näkee sen että ei se kiveniskuista lähde.

Omassani tutkin tuota lokarin tilaa ennen remppaa, kun kesälomalla asentelin Eberin etupuskurin sisään. Kaikki ruostekuplat oli lähtenyt lokasuojan nurjalta puolelta, eli siis kaaren suojaaminen maalipinnan puolelta ei estä sisälokasuojan ja pellin välistä etenevää ruostumista. Nyt käsikopelolla tunnustellen ovat vetäneet siihen ohuen massaraidan keskelle pokkausta. Voitte olla varmoja, että puran molemmat sisälokarit ja varmistan, että liimamassan määärä on riittävä estämään huopalokarin hieromisen peltiä vasten. Itse en jaksa seisottaa autoa toista 2vkoa lokarin vaihdossa..

Itselläni käytetty B8 on pelittänyt toistaiseksi loistavasti. Omallani olen ajanut nyt reilun 10tkm/7kk. Vaimon laite on vähän tuore hankinta ja siinä pitää ensin vv-centerin saada uusi loota pitämään öljyä, niin pääsee tosissaan käyttämään.

Tänään tein kaupat Passatistani isäni kanssa, joten nyt ollaan sitten oikeasti Audien varassa, jos ei kesäautoa lasketa. Vähän haikeaa oli luopua vajaan 9v./176tkm taipaleen jälkeen virheettömästä laitteesta. Muutenkin outo olo, kun enää kolme autoa pihassa (tähän mä vuosi sitten tähtäsinkin, että olis vain 2(3) mieluisaa peliä taloudessa viiden sijaan.)
Nykykalusto

Nudde

LainaaOmassani tutkin tuota lokarin tilaa ennen remppaa, kun kesälomalla asentelin Eberin etupuskurin sisään. Kaikki ruostekuplat oli lähtenyt lokasuojan nurjalta puolelta, eli siis kaaren suojaaminen maalipinnan puolelta ei estä sisälokasuojan ja pellin välistä etenevää ruostumista. Nyt käsikopelolla tunnustellen ovat vetäneet siihen ohuen massaraidan keskelle pokkausta. Voitte olla varmoja, että puran molemmat sisälokarit ja varmistan, että liimamassan määärä on riittävä estämään huopalokarin hieromisen peltiä vasten. Itse en jaksa seisottaa autoa toista 2vkoa lokarin vaihdossa..

Jotain massaa oli laitettu lokarireunaan, ja sisäpuolella kai. Veikkaan että jos purat sisälokarit sieltä tulee myös massa mukana.

LainaaNo ne kuuluisat lokarit..   :D

Niinpä  ;D
Lainaa
No sitä mustaa maskia vaan tuijottelin ja siitä vedin tuon paketti-johtopäätöksen. Siinä rampin kohdalla oli, joten taisi olla oikea bongaus. Lokarit oli jo kaukaa ihan eri sävyä, sen takia kiinnitinkin huomiota vähän enemmän...

Joo, oli se se sitten.

msvahn

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 02.08.12 - klo:15:17
Jotain massaa oli laitettu lokarireunaan, ja sisäpuolella kai. Veikkaan että jos purat sisälokarit sieltä tulee myös massa mukana.

Massa oli mielestäni kuivatettu ennen sisälokarien kiinnittämistä, eli huopa oli ihan irti pellistä.. No, aika näyttää kun ehdin siihen keskittyä (ennen talvea kuitenkin tarkoitus tehdä).
Nykykalusto

jhj

Lainaus käyttäjältä: msvahn - 02.08.12 - klo:16:07
Massa oli mielestäni kuivatettu ennen sisälokarien kiinnittämistä, eli huopa oli ihan irti pellistä.. No, aika näyttää kun ehdin siihen keskittyä (ennen talvea kuitenkin tarkoitus tehdä).

Itselläkin maalattu uusiksi lokarit noin 9kk sitten ja joistain kohdista oli jo hieman halkeillut tai sitten ne olivat vain kiven iskuja..??
Nyt laitoin sitten lokareihin faceliftin kiveniskusuojat ja sisäpokkaukseen laitoin ikkunan\oven tiivistenauhaa pellin ja huovan väliin.. Empä tiedä oliko jo myöhäistä, mutta ei jaksaisi enää mennä valittamaankaan. En vaan pysty ymmärtämään miksi ei voi kerralla tehdä kunnolla!!  >:(
ex kulkuneuvot= Volvo S60 2,0t -01, Audi A3 sb 2,0tdiQ -06, Ford Focus St -10, Audi A4 2,0tfsiQ -10, Mb C coupe -11, A5 sb 3,0tdiQ, S3 sedan.

Pertsa

^Tais olla niin että tuon ropleeman juurisyy on ihan vasta viimeaikoina selvinnyt valmistajallekin eli ei ole aiemmin edes ymmärretty korjata noita "oikein".

msvahn

Lainaus käyttäjältä: msvahn - 18.07.12 - klo:19:21
Joo, tai oikeastaan vilkkuviiksen päässä on nappi sen käytön aktivoimiseksi, mutta ajattelin jos vaihdan ratin haluan pois mahdolliset vikakoodit laitteen puuttumisesta.

Katselin viime vuoden hinnastoa ja siinä näytti tosiaan Lane Assistille olevan 4-puolainen ratti pakollinen varustekombinaatio, eli 3-puolaista tärinärattia ei varmaan ole olemassakaan.

Pitänee kai repiä bägi irti, jotta selviää aiheutuuko Lane Assistin olemassa olosta ongelmia sähköliittimien suhteen 3-puolaisen kanssa. Toki siirtämällä bägi uuteen kuoreen ei olisi varmaan ongelmia paitsi vibran puuttuminen?
Nykykalusto

cossu69

Tietääkö kukaan onko A4 112g vs. 105kw muuta eroa kuin teho ja alusta?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy