MB E250 CDI AMG-sport 4Matic

Aloittaja matala, 28.04.12 - klo:12:53

« edellinen - seuraava »

matala

Tässä meikäläisen E250 CDI AMG-sport 4Matic kesätassuilla.

Varusteet:

Premium business:
- Avantgarde
- ILS valot
- Suurempi polttoainetankki
- Webasto
- Parktronic

Lisäksi:
- Metalliväri tenoriitinharmaa
- AMG sport-paketti
- Nahkapenkit
- Harman Kardon Logic 7
- USB-adapteri
- Comand On Line
- Suksipussi
- Kääntyvä vetokoukku


MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

Karvis

Jaettu omaksi aiheeksi Markon autotallista.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Marko_K

Nättihän tuo on harmaanakin! Löytyykö sulta parempaa kuvaa takaa, niin näkisi millainen tuo perä nykyään on AMG Sportin yhteydessä? Putket näyttäisivät olevaan "taaempana" kuin normimalleissa, joissa siis myös on nuo neliskanttiset tuplaputket nykyään.

matala

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 28.04.12 - klo:13:34
Jaettu omaksi aiheeksi Markon autotallista.

Kiitos, meni alunperin väärään threadiin...

Marko, otan paremman kuvan perästä
MB E250 CDI T A 4matic AMG-sport

Marko_K

Tuliko sulle nuo tummenetut lasit tehtaalta vai laitatitko jälkikäteen?

Scandiv

Kyllä on ulkonäöllisesti hieno auto perusmalliin verrattuna. matalan ja Marko_K:n autoista myös huomaa nuo pienet muutokset, mitä eri vuosimallien välillä on tullut (ei sillä etteikö Marko_K:n autokin olisi komea). Voi olla, että putket on hieman ulompana tai sitten johtuu puskurin erilaisesta rakenteesta AMG-sport vs. vakio sport.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy