Passat -08 2.0 TDI hansikaslokero resonoi

Aloittaja el sporde, 31.03.12 - klo:20:22

« edellinen - seuraava »

el sporde

Morjens!

Elikkäs otsikon mukainen vika, hanskalokero resonoi oikealta puolelta auton ollessa paikoillaan ja myös noin 70km/h vauhdista ylöspäin. Onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa ja mikähän avuksi tuohon ärsyttävään resonointiin? Onko tiivisteet kuluneet, vai onko jotain rasvausta tarvitsevia osia?

Vankka

Mulla resonoi kans. Olen katellu ettei hanskalokeron luukku istu kunnolla. Pitää samalla ku putsaa tuulettimen moottorin fiksata tuo lokeron natina
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Jalopeno

Sama ongelma oli minulla myös, mutta vika ei ollutkaan haskalokerossa vaikka natina lakkasikin hanskalokeron oikeasta kulmasta.

Koittakaa ottaa sulakekotelon kansi irti ja testatkaa johtuuko siitä... eli kojelaudan repsikapuoleisessa päädyssä on sulakekotelo jonka kansi aiheutti natinan...  vian korjaaminen onkin sitten oma taiteen lajinsa....  ::)
SKODA SuperbII 2,0 TDI CR DPF -09
ex VAG:t
VW Passat 3C Variant 1.9 TDI -08
Octavia II Combi 1.9 TDI -05

Tos®

Golffis siel oikean päätymuovin takana on ainakin yks ruuvi joka pitelee kojelautaa.
Ne löyhtyvät.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Vankka

Putsasin tänään sirisevän puhaltimen ja siinä joutu käyttää tuon hanskalokeron irti. Kiinni laittaessa vedin ruuvit tooosi tiukkaan ja taitoin oikein luukun oikean puolen lukituksen kolon klipsuja enenmpi auki olivat painuneet aika sisään. Nyt ei enään natinat radion yli kuuluneet.

http://dl.dropbox.com/u/11709851/2012-04-03%2018.31.09.jpg
http://dl.dropbox.com/u/11709851/2012-04-03%2018.31.31.jpg
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy