BMW 335i TwinPower Turbo Sport A F30 Sedan

Aloittaja Markku J, 13.03.12 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

clima

Lainaus käyttäjältä: LasseP - 04.05.12 - klo:22:05
Miksi ei kerralla kunnon oikea urheiluauto tyyliin 911? Maksaa pari vuotta vanhana saman kuin 335 uutena. Ja erottuu massasta ihan erilailla.

Hyvä pointti. Audit ja bemarit koettu, nyt vaikka Porschen kimppuun.  :)

auri


Ehdottomasti nyt joku (käytetty) oikeasti erikoisempi auto Markulle alle! Voinee huomata, ettei nämä ns.tavis-premiumit jaksa herraa
pitkään kiinnostaa. Voisin olettaa, että nykyisenkin auton hankintamotiivina oli lähes puhdas uutuusarvo, joka on nyt hävinnyt, koska a) auto on ollut jo parisen kuukautta persauksen allaa b) niitä näkee liikenteessä jo aikalailla. Nyt Markku 911 alle ja saat pari vuotta lääkettä kuumeellesi!

Karvis

Lainaus käyttäjältä: auri - 04.05.12 - klo:23:25
Ehdottomasti nyt joku (käytetty) oikeasti erikoisempi auto Markulle alle! Voinee huomata, ettei nämä ns.tavis-premiumit jaksa herraa
pitkään kiinnostaa.

Minä olen siinä käsityksessä että autot on Markulle harrastus ja hänestä on mukava kokeilla erilaisia kulkineita, autoja ei siis ole tarkoituskaan pitää vuotta tai kahta vaan maistella vaikka mitä. Talouden toinen auto, liisari bmw, on se jota pidetään kauemmin ja muut vaihtuu sopivaa tahtia.

Lähes kadehtittava tilanne johon itsekin, ja varmasti moni muukin, haluaisin päästä :)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

autofanaatikko

#183
Lainaus käyttäjältä: auri - 04.05.12 - klo:23:25
Ehdottomasti nyt joku (käytetty) oikeasti erikoisempi auto Markulle alle! Voinee huomata, ettei nämä ns.tavis-premiumit jaksa herraa
pitkään kiinnostaa. Voisin olettaa, että nykyisenkin auton hankintamotiivina oli lähes puhdas uutuusarvo, joka on nyt hävinnyt, koska a) auto on ollut jo parisen kuukautta persauksen allaa b) niitä näkee liikenteessä jo aikalailla. Nyt Markku 911 alle ja saat pari vuotta lääkettä kuumeellesi!

Eipä paljoa tuu vielä tiellä paljoa F30:tä vastaan. Ehkä jossain Helsingissä niitä jo näkee, mutta se on muualla vielä aika harvinainen näky. Jos ei siis puhuta autoista jotka on liikkeiden sisällä tai koeajokäytössä. Ettei nyt vaan menisi joillakin F10 ja F30 sekaisin. Enkä ole kyllä montaa tuollaista metallinpunaistakaan nähnyt. Ne on olleet kaikki esittelyautoja, jotka minua vastaan ovat tulleet ja värinä useimmiten perusvalkoinen. Moottoreiltaankin ne ovat olleet vaatimattomampia kuin tuo Markun auto.

Taitaa tuo autonvaihto olla vaan Markun harrastus. Uutuuden viehätys, auton tilaaminen ja tulevan suunnittelu on se juttu ja kun se on koettu ja uutuuden haju sekä viehätys yms. autosta hävinneet, niin on hyvä ryhtyä suunnittelemaan seuraavaa. Tai mistäs minä mitään tiedän, kunhan veikkaan vaan.

Tätä on hyvä harrastaa jos tähän on taloudelliset resurssit ja ylimääräistä rahaa. Joku varmaan pitää tuollaista hulluna harrasteena mutta on kai niitä huonompiakin harrastuksia.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.05.12 - klo:01:16
Minä olen siinä käsityksessä että autot on Markulle harrastus ja hänestä on mukava kokeilla erilaisia kulkineita, autoja ei siis ole tarkoituskaan pitää vuotta tai kahta vaan maistella vaikka mitä. Talouden toinen auto, liisari bmw, on se jota pidetään kauemmin ja muut vaihtuu sopivaa tahtia.

Lähes kadehtittava tilanne johon itsekin, ja varmasti moni muukin, haluaisin päästä :)

Useimmilla sen tosiaan estää se, ettei ole rahaa moisiin hurjiin vaihtotahteihin (jos kyse on jostain 40-100.000 euron hintaluokan autoista) ja toinen vakava rajoite on tomera muija joka sanoo, että autoahan ei kokoajan vaihdella.

Raimo Miettinen jr.

Kiva myös, että mies jakaa kokemuksensa meille muille hitaammin ja arkisempiin vaihtaville.

katteja

Itse hankkisin perus pyöritykseen vaikka caddyn tai polon. Sitten kun haluaa hampaita kalisutella niin "datsuni" tallista ulos ja turboon kierroksia.. eli>http://www.nettiauto.com/nissan/gt-r/4609229
Syvällä on pimeää..

Lexus IS300H

jhj

Laitetaan nyt oma ehdotus kun muutkin ovat heitelleet vaihtoehtoja Markun seuraavasta  ;D http://www.nettiauto.com/audi/s5/4769582 Mites tuommoinen? Ainakin varusteet kohdallaan  :P
ex kulkuneuvot= Volvo S60 2,0t -01, Audi A3 sb 2,0tdiQ -06, Ford Focus St -10, Audi A4 2,0tfsiQ -10, Mb C coupe -11, A5 sb 3,0tdiQ, S3 sedan.

Markku J

jhj:

Olisi kyllä aivan upea Cabrio tuo, ja kunnon koneella. Mutta taitaa ehtiä kesä mennä ohi ennen kuin saan omani myytyä. Ja saattaa minulta puuttua hiukan rahaakin....

PowerYeti


JeanC

Mites ois tällänen herrasmiesohjus,  M-B CLS 63 AMG  8)  :-*

Markku J

Huh, mikä auto ! Teho on uskomaton. Olisihan tuo kiinnostava, mutta itselleni on uuden / uudehkon auton fiilis tärkeämpi, kuin varusteet ja tuo hurja teho. Oma F30 on aika optimi tässä vaiheessa. Teho riittää jo tässä 306 hv -tasolla - vaikea kuvitella, miten hyödyntäisin Suomessa nuo +208 hv omaani verraten. Hienohan tuo on varusteiltaankin kyllä. Mutta vanhan CLS:n ulkoasu ei oikein ole makuuni sekään. Ja tuohonkin minulta puuttuu rahaa... pitää tehdä lisää töitä ensin.

automaattori

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 07.05.12 - klo:20:54
Mites ois tällänen herrasmiesohjus,  M-B CLS 63 AMG  8)  :-*

Jotenkin vaatis vappunaamarin että tolla kehtais ajaa, vaikka oliskin kivaa vähän irroitella. Mun tutut ainakin kattelis että nyt kaverilla on ruvennut himmeneen oikein kunnolla eikä edes Ben Furmanin lyhytterapia auttais, olis pakko hakea oikeaa apua ;D
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

jf

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 07.05.12 - klo:21:08
Ja tuohonkin minulta puuttuu rahaa... pitää tehdä lisää töitä ensin.
Noo, mutta on parempi motivaatio aamuisin, kun tietää miksi pitää lähteä liikkeelle. Tuolla sitä pääsee ihan oikeasti liikkeellekin!  ;)
Muutaman kerran saanut tuollaista kuunnella, kun lähtenyt rampista edeltä pikkuisen ripeämmin. Tietää miltä Auto kuulostaa...  ::)
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Highland wanderer

Lainaus käyttäjältä: jf - 07.05.12 - klo:22:13
Muutaman kerran saanut tuollaista kuunnella, kun lähtenyt rampista edeltä pikkuisen ripeämmin. Tietää miltä Auto kuulostaa...  ::)
Juu AMG-malleissa on aina ihan huippusoundit! Eilen oli liikennevalossa vieressä uusi Coupe AMG, se kuullosti tyhjäkäynnilläkin tosi hienolta. Ja sitten kun valo vaihtui, voi taivas sentään. :)

JeanC

Lainaus käyttäjältä: jf - 07.05.12 - klo:22:13
Muutaman kerran saanut tuollaista kuunnella, kun lähtenyt rampista edeltä pikkuisen ripeämmin. Tietää miltä Auto kuulostaa...  ::)
Sisällekin autoon kuuluvat KASIN soundit ovat pelkkää juhlaa  8)

Ranssi

Onko Markku laittanut 335i:n seisomaan ja ostajaa odottamaan, kun juuri päivitetyssä myynti-ilmoituksessa ajokilometrimäärä on edelleen vain 700 vai onko kyse ainoastaan siitä, että päivitys koski ilmoituksen jotakin muuta seikkaa? On nimittäin poskettoman vähän tuo vajaa tuhat muutaman kuukauden ikäiselle ja ennen kaikkea noin hienolle autolle.

Skula

#197
Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 30.05.12 - klo:17:18
Onko Markku laittanut 335i:n seisomaan ja ostajaa odottamaan, kun juuri päivitetyssä myynti-ilmoituksessa ajokilometrimäärä on edelleen vain 700 vai onko kyse ainoastaan siitä, että päivitys koski ilmoituksen jotakin muuta seikkaa? On nimittäin poskettoman vähän tuo vajaa tuhat muutaman kuukauden ikäiselle ja ennen kaikkea noin hienolle autolle.

Markku J ei näitä autojaan suotta kuluta :) taitaa olla enemmän sellainen koriste esine  ;)

Kuinkahan paljon tulis sen mahdollisen avokin (kolmosauton) mittariin vuodessa, jota siis Markku J suunnitteli  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Markku J

Joo, tämä 335i on nyt ollut seisomassa 5 viikkoa ajamatta sillä yhtään, kun oleilen yksin kotona ja ajelen työsuhdeauton "ilmaisilla" bensoilla tällä hetkellä. Joten kilometrejä on mittarissa hiukan yli 700 km. Kesärenkaatkin siihen on vielä vaihtamatta... Ehkä ensi viikolla saan aikaiseksi ajella renkaanvaihtoon sopivasti ennen perheen kotiutumista takaisin kotiin. Ja sitten alkaa nautiskelu.

eGetin

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 30.05.12 - klo:19:32
Joo, tämä 335i on nyt ollut seisomassa 5 viikkoa ajamatta sillä yhtään, kun oleilen yksin kotona ja ajelen työsuhdeauton "ilmaisilla" bensoilla tällä hetkellä. Joten kilometrejä on mittarissa hiukan yli 700 km. Kesärenkaatkin siihen on vielä vaihtamatta... Ehkä ensi viikolla saan aikaiseksi ajella renkaanvaihtoon sopivasti ennen perheen kotiutumista takaisin kotiin. Ja sitten alkaa nautiskelu.
Meikäläinen voi ajaa 335i:n mittariin pari tuhatta kilsaa mittariin parissa viikossa jos on tarvetta lisäkilometreille :D Vähän käy suruksi että noinkin hieno auto jää vaille huomiota - vaan seuraavalle omistajalle se on vain onni ;D

Ton-1

Niin kauan kuin Markulla on 'ilmaiset' bensat tarjolla niin muita autofiilareita kannattais hankkia vuokra-autoilla ?

Olihan ne A7:nkin kilsat ääreispienet Markun sen myydessä.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Cayman

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 31.05.12 - klo:06:58
Niin kauan kuin Markulla on 'ilmaiset' bensat tarjolla niin muita autofiilareita kannattais hankkia vuokra-autoilla ?

Moni täällä puhuu tuosta vuokraamisesta,mutta siinä on oma vaivansa.Hakea/noutaa auto,varata ajoissa,tankata täyteen ym. Ja sitten koskaan ei tiedä etukäteen millainen sää varauspäivänä on eli kyllä siitä lystistä maksaa muutaman euron enemmän,kun voi lähteä kruisimaan omasta pihasta silloin kun mieli tekee!Mitä sitä niillä ehkä säästyneillä euroilla sitten tekisi,kun täältä ei mitään mukaansa saa,antaa perinnöksi säätiölle,että terveydenhuolto ym menisi vielä huonompaan jamaan? >:(
ID.3 Business
Golf VIII

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Audis - 31.05.12 - klo:08:23
Moni täällä puhuu tuosta vuokraamisesta,mutta siinä on oma vaivansa.Hakea/noutaa auto,varata ajoissa,tankata täyteen ym. Ja sitten koskaan ei tiedä etukäteen millainen sää varauspäivänä on eli kyllä siitä lystistä maksaa muutaman euron enemmän,kun voi lähteä kruisimaan omasta pihasta silloin kun mieli tekee!Mitä sitä niillä ehkä säästyneillä euroilla sitten tekisi,kun täältä ei mitään mukaansa saa,antaa perinnöksi säätiölle,että terveydenhuolto ym menisi vielä huonompaan jamaan? >:(

Mutta eikös tässäkin ketjussa puitu Biimeri ollut nostettuna pukeille polttoainekulujen vuoksi.  :P Ensin ostetaan 80+ tonnin auto, mutta sitten kekataan työsuhdeauton tankkaamisen olevan ilmaista, joten jätetään sisäänajamaton namu seisomaan. Hienon auton väärinkäyttöä, sanon minä..

Ei vaan, kyllä vuokra-autossa on juurikin nuo ongelmat, mutta näillä rahoilla mitä tässäkin ketjussa puhutaan, saisi avoauton kesäkuukausiksi minileasingillä koko kesäksi käyttöönsä. Siinä vaan jää pois se kutkuttava uuden auton mallailu ja kaupanteko. Siitä se lienee Markullakin kyse, että hän tykkää siitä fiiliksestä. Autovuokraamon tiskillä ei pääse kokemaan samaa.

Kaivosmies

Eihän tuo nyt muutaman viikon seisomisesta mene miksikään, välillä on yhtä pitkiä jaksoja karmeita suolakelejäkin (kunnon autot huilaamassa).

Osa täällä "tämän tilanteen" kommenteista / auton tulevaisuuden spekuloinneista on kyllä aika hyvää viihdettä. Karkaa välillä aika tunnelmoinniksi.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Kaivosmies - 31.05.12 - klo:11:38
Eihän tuo nyt muutaman viikon seisomisesta mene miksikään, välillä on yhtä pitkiä jaksoja karmeita suolakelejäkin (kunnon autot huilaamassa).

Ei toki teknisesti menekään, mutta taitaa puheissa olla ennemminkin hämmennyksen sekaista kateutta. Moni keskustelija meinaan lähtisi aivan vapaaehtoisesti nielemään kilometrejä, jos tuollainen helmi seisoisi pihassa.  ;)


Lainaus käyttäjältä: Kaivosmies - 31.05.12 - klo:11:38
Osa täällä "tämän tilanteen" kommenteista / auton tulevaisuuden spekuloinneista on kyllä aika hyvää viihdettä. Karkaa välillä aika tunnelmoinniksi.

Niinpä ja ilmeisesti Markulla on sen verran hyvä itsetunto, että viitsii kuunnella myös hieman arvostelevaan sävyyn kirjoitettuja puheenvuoroja. Moni herkkähipiäisempi on tältäkin palstalta lähtenyt mököttämään.. Pisteet siitä Markulla, aikuinen mies tietää mitä haluaa, eikä kysy naapureiden mielipidettä.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 31.05.12 - klo:11:48Moni herkkähipiäisempi on tältäkin palstalta lähtenyt mököttämään.. Pisteet siitä Markulla, aikuinen mies tietää mitä haluaa, eikä kysy naapureiden mielipidettä.

Juuri näin.... Paitsi että rahoitusyhtiön omistamaa autoa ei voi pihalla olla  :D

Juu, eivaineskaan, kateutta tämä lienee.. Mutta onhan tuo bemari upea koristeenakin  8)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Passatti

Voihan sen laittaa etupihalle näytille kateille ihmisille.
Vaikkei autoa ajaisikaan niin täytyy se pestä silti,että tämä hieno punainen väri olisi edukseen.
Always lead, never follow

Markku J

Tämä on vain pikku jakso tällaista pappabemarilla ajelua. Avopuoliso palaa kohta kotiin ja ottaa tämän 523iA:n käyttöönsä. Sitten minä ajan taas omalla autollani nautiskellen. Persdynon nollauskin tulee samalla tehtyä.

Jycke

Upea auto :) 35 on aivan loistava kone, ainakin mitä itse muistelen. Varsinkin jos lastuttaa... ;)   Jää M3:kin taakse ainakin suoralla.

VWonderman

Satuitkos Markku ajelemaan tällä tänään tuossa puoli yhden aikoihin Espoossa Piispansiltaa pitkin Iso Omenaa kohti? Tuli vaan vastaan juuri tuollainen punainen kolmonen kattoluukku auki, vanteetkin olivat samat kuin sinun kesävanteesi. :)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy