MB C 63 AMG farmari || video

Aloittaja Jycke, 19.02.12 - klo:16:43

« edellinen - seuraava »

TTL

Mainiota vaihtelua perusautojen kaartiin. Tiedä häntä, kannattaisiko vaihtaa just kohta Nokian osakkeisiin. Aika matalalla ovat...
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

Jycke

Lainaus käyttäjältä: hildebad - 06.03.12 - klo:19:37
Eipä taida mahtua 16" noiden jarrujen ympärille :) Bongasin muuten auton kampissa joku päivä sitten.

Aijaa :) Ajamassa vai kauppakeskuksen parkkihallissa?
Joo ei ihan mahdu 16" vanteet tohon :P On jo pirun tiukkaa 18" kanssa.

Jycke

Lainaus käyttäjältä: TTL - 06.03.12 - klo:20:38
Mainiota vaihtelua perusautojen kaartiin. Tiedä häntä, kannattaisiko vaihtaa just kohta Nokian osakkeisiin. Aika matalalla ovat...

Nojaa...odottaisin vielä mutta älä tapa jos olen väärässä. En yleisesti pahemmin piittaa Nokiasta.

Mikko

Bongasinpa minäkin tämän Stockan parkkihallista jokunen aika sitten. Bongasin myös kaksoisolennon Köpiksessä viime viikolla. Sen kuskilla oli sopivan raskas kaasujalka niin pääsi nauttimaan soundeistakin, hyvältähän se kuulosti ja rivakasti näytti liikkuvan.

Jycke

Respect että ostaa auton köpiksestä. Tyyliin ainut eurooppalainen maa missä autot maksavat vieläkin enemmän kuin meillä.

Simola

Jycke,

upea auto! Onnittelut hienosta valinnasta.
Tykkään autostasi erityisen paljon noilla "perus" AMG-vanteilla.

Kilvistä myös plussaa!
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Jycke

Kiitos.  Odotan tosin kyllä innolla noiden mustien vanteiden laittamista, vaikka nekin "perus AMG:t" ovat :) Mielipiteet näyttää olevan aika laidasta laitaan koskien mustia vanteita. Pääasia on kai kuitenkin se että itse tykkää :)

Simola

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 07.03.12 - klo:12:37
Kiitos.  Odotan tosin kyllä innolla noiden mustien vanteiden laittamista, vaikka nekin "perus AMG:t" ovat :) Mielipiteet näyttää olevan aika laidasta laitaan koskien mustia vanteita. Pääasia on kai kuitenkin se että itse tykkää :)

Juuri näin se on. Minä olen enemmän kirkkaiden ystävä ;)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Kärki

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 07.03.12 - klo:12:37
Mielipiteet näyttää olevan aika laidasta laitaan koskien mustia vanteita. Pääasia on kai kuitenkin se että itse tykkää :)

Se on totta, että mustat vanteet jakavat vahvasti mielipiteitä.
Minä olen ehdottomasti mustien vanteiden kannalla kun puhutaan valkoisesta autosta. Samoin esimerkiksi punaiseen autoon mustat vanteet istuvat erinomaisesti. Mustasta/muuten hyvin tummasta autosta tulee useimmiten hieman liian "raskas" mustilla vanteilla, tosin poikkeuksia siinäkin on. Esim Suomessa jo muutamaan kertaan myynnissä olleessa "Black Optik" CLS 55:seen mustat vanteet sopivat erinomaisesti, mutta useimpiin muihin mustiin/tummiin ne eivät oikein istu.
Valkoiseen ja punaiseen mustat kyllä istuvat kuin nenä päähän!

Jycke

Lainaus käyttäjältä: Kärki - 07.03.12 - klo:13:20
Se on totta, että mustat vanteet jakavat vahvasti mielipiteitä.
Minä olen ehdottomasti mustien vanteiden kannalla kun puhutaan valkoisesta autosta. Samoin esimerkiksi punaiseen autoon mustat vanteet istuvat erinomaisesti. Mustasta/muuten hyvin tummasta autosta tulee useimmiten hieman liian "raskas" mustilla vanteilla, tosin poikkeuksia siinäkin on. Esim Suomessa jo muutamaan kertaan myynnissä olleessa "Black Optik" CLS 55:seen mustat vanteet sopivat erinomaisesti, mutta useimpiin muihin mustiin/tummiin ne eivät oikein istu.
Valkoiseen ja punaiseen mustat kyllä istuvat kuin nenä päähän!

Näin juuri minunkin mielestä.

mesemies

Jumalauta mikä vekotin  :o Toivottavasti katu on tyhjä sillon kun tommonen tulee vastaan ettei kävele vahingossa tolppaan pahki nimittäin tuossa silmä lepää ja huolella  8) Milläköhän alalla tommosista herkuista pääsis nauttimaan vai pitääkö siirtyä täyspäiväseksi lottoojaksi  ;D

Jycke

Lainaus käyttäjältä: mesemies - 08.03.12 - klo:12:46
Jumalauta mikä vekotin  :o Toivottavasti katu on tyhjä sillon kun tommonen tulee vastaan ettei kävele vahingossa tolppaan pahki nimittäin tuossa silmä lepää ja huolella  8) Milläköhän alalla tommosista herkuista pääsis nauttimaan vai pitääkö siirtyä täyspäiväseksi lottoojaksi  ;D

Kiitoksia. Mikä ala tahansa käy kunhan teet asiat paremmin kuin muut :P

rob-s

LainaaMikä ala tahansa käy kunhan teet asiat paremmin kuin muut

Hyvin sanottu!
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Skula

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 09.03.12 - klo:00:48
Kiitoksia. Mikä ala tahansa käy kunhan teet asiat paremmin kuin muut :P

Ja joskus riittää että olet jossain melko simppelissäkin asiassa vain nopeampi, taitavampi tai voimakkaampi kuin muut  ;D

Tai sit vaan poikkeuksellisen komia  8)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

40046132

Lainaus käyttäjältä: skula - 09.03.12 - klo:08:20
Ja joskus riittää että olet jossain melko simppelissäkin asiassa vain nopeampi, taitavampi tai voimakkaampi kuin muut  ;D

Tai sit vaan poikkeuksellisen komia  8)

:D
Vw Transporter 4-motion R-line
Ex. Volvo XC60 D3 AWD, R-Design -11
A4 B7 1.8 Tq S-line -08 & Bmw 320d E91 M-Sport -07,
A4 B6 1.8 Tq -04 & A3 1.6 -07

Jycke

Dodiin, uudet kesävanteet tilattu :) http://www.renn-spec.com/v/images/HRE_P40-3.jpg
Kuvia sit kuukauden päästä kun ne jenkeistä saapuvat.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 16.03.12 - klo:01:43
Dodiin, uudet kesävanteet tilattu :) http://www.renn-spec.com/v/images/HRE_P40-3.jpg
Kuvia sit kuukauden päästä kun ne jenkeistä saapuvat.

Vaikka mä ylensä sanon, että täyttä kakkaa yms, niin noi voi kyllä sopia tohon. Kuvia odotellessa. Suurin miinus noissa on että noi on JJ ajan DTM vanteet, mutta tohon autoon voi toimia.

Flat

LainaaMikä ala tahansa käy kunhan teet asiat paremmin kuin muut

mä teen varmaan sitten jotain väärin ?

kehtaako kysyä paljonko tuon vekottimen vakuutukset maksaa vuodessa ?

LainaaDodiin, uudet kesävanteet tilattu
No onhan nuo natimmät kuin nuo ekan sivun kuvissa olevat.

LainaaSuurin miinus noissa on että noi on JJ ajan DTM vanteet, mutta tohon autoon voi toimia.
DTM oli aikoinaan kova juttu, JJ oli aikoinaan kova juttu, JJ ajan DTM vanteen ovat helvetin kova juttu. Onneksi jarrusatuloissa on hieman silmiinpistävää väriä , niin tuollaiset kokotummat vanteet eivät näytä ihan pollariauton vanteilta.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Flat - 16.03.12 - klo:06:57
DTM oli aikoinaan kova juttu, JJ oli aikoinaan kova juttu, JJ ajan DTM vanteen ovat helvetin kova juttu. Onneksi jarrusatuloissa on hieman silmiinpistävää väriä , niin tuollaiset kokotummat vanteet eivät näytä ihan pollariauton vanteilta.

Oi, mitä nostalgiaa..

DTM oli tosiaankin kova juttu ja minullakin oli DTM-mallin Opel Corsa.  ;D Oli vieläpä GM Finlandin valmiiksi tuunaama. VAG-miehille oli kuuminta tuningia asentaa II-koppaiseen Golfiin yksi iso tuulilasinpyyhin, jonka lepoasento oli pystyssä keskellä tuulilasia.

Ton-1

Peukkua vannevalinnallesi, oli vaikka kuinka 'vanha' malli tahansa niin sisältää hyviä muotoiluun/näköön liittyviä trikkejä, puola tulee ihan ulkokaarelle, keskiö tulee äärimmäisen ulos, ja sokerina pohjalla ovat vielä tummat/ mustat.  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Jycke

Lainaa
mä teen varmaan sitten jotain väärin ?
kehtaako kysyä paljonko tuon vekottimen vakuutukset maksaa vuodessa ?

En tiedä mitä teet :P Liikennevakuutus + täyskasko = 1300 â,¬.

Laitan kuvia tulemaan kun ne tulee n. 3-4 vkon kuluttua.

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 16.03.12 - klo:09:45
Liikennevakuutus + täyskasko = 1300 â,¬.

70 %:n bonuksilla vaiko ilman?

Jycke

Ah, katos, ne on laskenu hintaa. Eli 850 on kasko ja liikennevakuutus yhteensä. Bonus 70 %.

Jycke

Vaihdoin aikoinaan kun minulla oli ML 63 ifistä aktiaan. Syy oli se että if:illä vakuutus sille maksoi  3800 â,¬ bonuksineen ja Aktialla 1300 â,¬

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 16.03.12 - klo:02:01
Vaikka mä ylensä sanon, että täyttä kakkaa yms, niin noi voi kyllä sopia tohon. Kuvia odotellessa. Suurin miinus noissa on että noi on JJ ajan DTM vanteet, mutta tohon autoon voi toimia.

Vanteet on kyllä komiat vaikka ovatkin mun silmään väärän väriset, mutta DTM vanteet nuo ei ole.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Jycke

Tämä on taas tätä että kuka tykkää tummista ja kuka ei :)=

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 16.03.12 - klo:10:23
Tämä on taas tätä että kuka tykkää tummista ja kuka ei :)=

Näinhän se on :)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Murdoch

Tyylikäs laite & mahtavat murinat. Livenä tullu bongattua tämä liikenteessä, sekä useampaan kertaan parkissa L:sillankadulla. Vanteet mattamustina on tosi jees!
Thumbs up!

Jycke

Hehe, kiitos. Täällä päin asustelen.

Jycke

Pakko sanoa että talven aikana unohtaa millaista riemua tällä ajaminen oikeasti on :) Aivan mahtavaa miten paljon paremmin auto vetää kun pistin kesärenkaat alle. Uudet renkaatkin (leveämmät michelin pilot supersportit) ovat tulleet mutta odotan vielä vanteita joissa menee vielä vajaa kk...)
Riemua riemua :)

Onko foorumilla muutan "uuden" S4 / RS5 omistajia?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy