Yeti Facelift

Aloittaja vasara, 20.01.12 - klo:15:13

« edellinen - seuraava »

MTSI

^Ilmeisesti nuo pyöreät etuvalot tulevat poistumaan.
SKODA

MTSI

Mahtava fotoshop.  :-[  Muutin tuon vasemman puolen sinnepäin mitä se varmaan tulee olemaan. ja ledivalothan tossa myös näkyy olevan.
SKODA

MTSI

Töhrin vähän tuota keulaakin vasemmalta. sumuvaloon ja puskurin alaosaan ei mielikuvitus riitä.  :)
SKODA

MTSI

Ton kiinalaisen kuvan perusteella etuvalosta vois puuttua toi kulma???
SKODA

automaattori

Olisi tosi harmi jos pyöreät päivävalot poistuis Yetistä. Melkein mitä tahansa voivat tehdä, mutta jättäisivät Yetin tunnusmerkit paikoilleen. Luultavasti puskureista tulee auton värisiä ja keulan ilme tietenkin yhdenmukaistuu lähemmäksi Octaviaa ja peltien pokkaukset myös tulee varmaan uudella tyylillä. Toisaalta Superbinkin facelift oli yllättävän mieto, hyvä niin!
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

MTSI

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 20.07.13 - klo:19:09
Luultavasti puskureista tulee auton värisiä ja keulan ilme tietenkin yhdenmukaistuu lähemmäksi Octaviaa ja peltien pokkaukset myös tulee varmaan uudella tyylillä. Toisaalta Superbinkin facelift oli yllättävän mieto, hyvä niin!
Niin noita kuvia oli tossa edellä, huomasitko?  ;)
Ja mitä tulee noihin pyöreisiin valoihin, vaikka niillä on kannattajansa niin taitaa olla enemmän niitä jotka haluais ne pois. Veikkaan että tekee kauppansa paremmin ilman niitä.
SKODA

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Mtsi - 20.07.13 - klo:19:42

Ja mitä tulee noihin pyöreisiin valoihin, vaikka niillä on kannattajansa niin taitaa olla enemmän niitä jotka haluais ne pois. Veikkaan että tekee kauppansa paremmin ilman niitä.

Minulle tuo uusikin näyttää hyvälle, ne pyöreät valot ei ole kynnyskysymys kumpaankaan suuntaan. Tärkein on kuitenkin jäljellä, eli auton perusmuodot säilyttää käytännöllisyytentä (isot ikkunat ja matalalla oleva konepelti). Hyvä niin.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

MTSI

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 20.07.13 - klo:20:21
Minulle tuo uusikin näyttää hyvälle, ne pyöreät valot ei ole kynnyskysymys kumpaankaan suuntaan. Tärkein on kuitenkin jäljellä, eli auton perusmuodot säilyttää käytännöllisyytentä (isot ikkunat ja matalalla oleva konepelti). Hyvä niin.
Samoilla linjoilla ollaan, ei kaupan este... mutta ilman pyöreitä valoja houkuttelee mahdollisesti uusia ostajia.
SKODA

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Mtsi - 20.07.13 - klo:19:42
Niin noita kuvia oli tossa edellä, huomasitko?  ;)

Tietenkin huomasin kuvat. Minusta Yetin pyöreät valot personoi auton Yetiksi. Vaikka kuinka veikkaisit että myy enemmän ilman pyöreitä valoja, niin ei se muuta sitä tosiasiaa että konsernikeulalla Yeti muuttuu liikaa >:(
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

MTSI

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 21.07.13 - klo:14:34
Tietenkin huomasin kuvat. Minusta Yetin pyöreät valot personoi auton Yetiksi. Vaikka kuinka veikkaisit että myy enemmän ilman pyöreitä valoja, niin ei se muuta sitä tosiasiaa että konsernikeulalla Yeti muuttuu liikaa >:(
Lueppa uudestaan tuo mitä olin lainannut sinun tekstistä... irvistele sitten lisää. ei meinaan liittynyt noihin pyöreisiin valoihin tuo kommentti että "huomasitko kuvia".  8)
Ja olen pahoillani jos ne valot noin paljon harmittaa, ei ollut tarkoitus loukata tällä tietovuodolla.  :-X
SKODA

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Mtsi - 21.07.13 - klo:16:54
Lueppa uudestaan tuo mitä olin lainannut sinun tekstistä... irvistele sitten lisää. ei meinaan liittynyt noihin pyöreisiin valoihin tuo kommentti että "huomasitko kuvia".  8)
Ja olen pahoillani jos ne valot noin paljon harmittaa, ei ollut tarkoitus loukata tällä tietovuodolla.  :-X

Jos meinaat puskureiden väritystä, sanoit että sumuvaloon ja puskurin alaosaan ei mielikuvitus riitä ;D  Et ainakaan minua loukannut "tietovuodollasi keulasta, tai puskureista", tuo "tieto"on ollut huhutasolla jo pitkään tiedossa.

MTSI

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 21.07.13 - klo:17:52
Jos meinaat puskureiden väritystä, sanoit että sumuvaloon ja puskurin alaosaan ei mielikuvitus riitä ;D  Et ainakaan minua loukannut "tietovuodollasi keulasta, tai puskureista", tuo "tieto"on ollut huhutasolla jo pitkään tiedossa.
Sää taidat tahallaan vääntää ja kääntää näitä asiota sekasin. Nyt ei kyllä rautalanka riitä sun kanssa, menee meinaan vähän puurot ja vellit sekasin sulla. Täytyy antaa olla.  :-X
SKODA

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Mtsi - 21.07.13 - klo:18:06
Sää taidat tahallaan vääntää ja kääntää näitä asiota sekasin. Nyt ei kyllä rautalanka riitä sun kanssa, menee meinaan vähän puurot ja vellit sekasin sulla. Täytyy antaa olla.  :-X

Kai huomasit että eka kirjoitukseni sun kuvallisten viestien alla oli mun oma, ei lainaus sinun viestiin. Ainakin ennen täällä oli sallittua kirjoittaa oma mielipide ilman että asia otetaan noin henk.kohtaisena. Jos sinua jokin harmittaa mitä en ole ymmärtänyt, niin kirjoita ja väännä se minulle sitten jotenkin muuten kuin rautalangalla, selkokieli riittää, niin minäkin ehkä ymmärrän. Luen mielelläni jatkossakin sun viestejä, kun sinulla tuntuu olevan luotettavat tietolähteet. Kiitos siitä jo etukäteen.

MTSI

Lainaus käyttäjältä: automaattori - 21.07.13 - klo:18:45
Kai huomasit että eka kirjoitukseni sun kuvallisten viestien alla oli mun oma, ei lainaus sinun viestiin. Ainakin ennen täällä oli sallittua kirjoittaa oma mielipide ilman että asia otetaan noin henk.kohtaisena. Jos sinua jokin harmittaa mitä en ole ymmärtänyt, niin kirjoita ja väännä se minulle sitten jotenkin muuten kuin rautalangalla, selkokieli riittää, niin minäkin ehkä ymmärrän. Luen mielelläni jatkossakin sun viestejä, kun sinulla tuntuu olevan luotettavat tietolähteet. Kiitos siitä jo etukäteen.
Ok. Kiitos. Eli juttuhan lähti siitä, että yritin kolmella kuvalla kertoa kuinka auto muuttuu: korinväriset puskurit, konserni maskit ja valot ja peltienpokkaukset konepellissä ja takaluukussa. Siinä sitten vähän ihmettelin mitä kirjoitit heti perään, sain käsityksen että noista kuvista tuo ei ilmene. Myönnetään kyllä että nuo kuvat oli huonoja. Mutta eiköhän pistetä riita poikki ja jatketaan puhtaalta pöydältä. Ps. Viimeisin tieto Yeti FL tulosta suomeen on että ensivuoden puolelle menee. Samoin rapid spaceback.
SKODA

automaattori

Lainaus käyttäjältä: Mtsi - 21.07.13 - klo:19:04
Ok. Kiitos. Eli juttuhan lähti siitä, että yritin kolmella kuvalla kertoa kuinka auto muuttuu: korinväriset puskurit, konserni maskit ja valot ja peltienpokkaukset konepellissä ja takaluukussa. Siinä sitten vähän ihmettelin mitä kirjoitit heti perään, sain käsityksen että noista kuvista tuo ei ilmene. Myönnetään kyllä että nuo kuvat oli huonoja. Mutta eiköhän pistetä riita poikki ja jatketaan puhtaalta pöydältä. Ps. Viimeisin tieto Yeti FL tulosta suomeen on että ensivuoden puolelle menee. Samoin rapid spaceback.

Jep, minua kiinnostaa aina uudet uutiset, oli ne sitten osuvia tai ei. Pääasia että jäsenet kirjoittaa tänne tietojaan ja herättelevät keskusteluja. Jatketaan hyvällä mielellä ja jäädään odottelemaan mitä Yetin kohdalla tapahtuu.

MTSI

^Joo eikä nää mun jutut aina osu kohalleen, kattelein tossa vuoden takasia kirjoituksiani ja näköjään veikkasin FL Yetin tulon silloin yli vuodella pieleen. :-[   Mutta nyt ollaan niin sanotun "varman tiedon" varassa.  ;)
SKODA

MTSI

Tämmöset kuvat oli äsken ilmestynyt, itse kyllä vähän epäilen noiden aitoutta monestakin syystä, esim. ei mustia helmoja. ja sivusto jossa ne oli ei ollut asiasta sata varma. Mutta kyllähän tuossa niitä piirteitä on joita salakuvissakin on vilahdellut. ja nämähän ovat vain piirroksia.
Mutta ei tuo ruma ole, minun silmään.  8)
Sisällä tietysti "mullistavat" muutokset kuten Superbissa - eli uusi ratti.
SKODA

jni

^Kyllähän tuosa taitaa lopullinen versio olla.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Ex-Pajero

Pyöräkoteloissa on täytettä - tai paremminkin auto tontissa. No, jos sieltä vielä tulisi oikeasti mökkitiellekin sopiva versio?

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Ex-Pajero - 14.08.13 - klo:07:13
Pyöräkoteloissa on täytettä - tai paremminkin auto tontissa. No, jos sieltä vielä tulisi oikeasti mökkitiellekin sopiva versio?

Normaali kuormaliina-alusta, kaupasta saa sitten maastoversiota kuten Ocussakin ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Anzander

Siinähän se. Ei tuo nyt huonompaan suuntaan ole mennyt. Sitä kokonaan uutta isompaa SUVia odotellessa.

Näemmä saa joko mustilla tahi korinvärisillä helmoilla.

http://new.skoda-auto.com/en/models/new-yeti/

Mikko

Pilalle meni. Ei uusi keula sovi ollenkaan muun auton muotoilun kanssa yhteen. Samalla myös kaikki persoonallisuus menetetty. Huonoiten onnistunut facelift sitten CC:n. Molemmissa uusi kulmikas "merkkikeula" istutettu väkisin vanhan mallin orgaanisiin muotoihin.

Vaarivanhus

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.08.13 - klo:09:50
Pilalle meni. Ei uusi keula sovi ollenkaan muun auton muotoilun kanssa yhteen. Samalla myös kaikki persoonallisuus menetetty.
Täysin samaa mieltä. Nyt kannattaisi panna kiireesti L&K tilaukseen, ennen kuin hyvännäköiset Yetit loppuu. ;)
Joutilas 76v

vasara

Minusta uusi keula on ihan hyvä.. turhan matala tosin edelleen. 10 cm lisää leveyttä ja 30 cm pituutta ja olisi oikeinkin käypänen auto.

automaattori

Tulis vielä tietoa, mitä bensakoneita saa nelivetoon DSG:n yhteyteen. Kaksi erilaista versiota oli pieni yllätys, mutta muutenhan tuo meni niin kuin oli ennustettu. Mikon kanssa samaa mieltä, pilalle meni, uusi keula on juuri sitä mitä pelkäsin, mutta tämä on näköjään konsernin linja. Onneksi ei ole tarvetta vaihtaa  :)

Henkku

Skodan sivuilla uusi Yeti, josta tulee nyt kaksi eri versiota. Valitettavasti ei eri kokoisina: http://new.skoda-auto.com/en/models/new-yeti/pages/entry.aspx

edit: linkki olikin jo.

Henkku

Minusta onnistunut päivitys. Nimenomaan keula on kaivannut omaan silmään terävyyttä ja veikkaan että kosiskelee nyt laajempaa ostajakuntaa ilmeellään, vaikka toki tätä persoonallisuutta menetettiin. Minun silmään vanha malli ei ikinä alkanut näyttää hyvälle keulasta.
Silti sivusta ja takaviistosta on yhä vanhaa tallella. Hyvä asia on että Yetiä saa nyt myös halutessaan versiona jossa helmat ja puskurit ovat korin väriset.

Marty McFly

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 14.08.13 - klo:09:55
....10 cm lisää leveyttä ja 30 cm pituutta ja olisi oikeinkin käypänen auto.

+1. Yeti on omasta mielestäni mielenkiintoisin ja persoonallisin VAG -kulkine pitkiin aikoihin, mutta olematon tavaratila estää auton hankinnan. Kun uusi hieman isompi SUV aikanaan esitellaan niin toivottavasti hinta ei sitten pompsahda tolkuttomuuksiin.
Fiat 500 Lounge 1.3 Multijet, 2008
Peugeot 5008 HDi 150 Sport, 2010

headman78

Jahas, ei muuta kuin vanha Yeti vaihtoon. Paljonkohan saisi hyvitystä päälle 20k ajetusta...

Lisää kuvia: http://www.auto.cz/modernizovana-skoda-yeti-ma-dve-tvare-76067/foto?foto=0
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.

Henkku

Kuvat löytyvät aina 1600x1200 asti myös täältä: http://www.netcarshow.com/skoda/2014-yeti/

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy