Volvo XC60 D5 AWD Geartronic Ocean Race + Summum 2012

Aloittaja Quality, 14.01.12 - klo:22:08

« edellinen - seuraava »

Quality

13.1.2012 vaihtui A4 B7 -07 1.8T tähän:

Volvo XC60 D5 AWD Geartronic Ocean Race + Summum, lisävarusteet:

Automaattinen tasonsäädin Nivomat
Automaattisesti himmenevä taustapeili
Polttoainetoiminen lämmitin ajastimella ja kaukokäynnistimellä (kantomatka noin 600 m)
Sähköisesti kääntyvät ulkopeili/maavalot
Sähkötoim. kuljettajanistuin muistilla
Lämmitettävät tuulilasin pesusuuttimet
Sähkötoiminen takaluukku
Audio High Performance MultiMedia 7" näytöllä
Tavaratilanmatto, muotoonvalettu
Vetokoukku, irrotettava sis. 7-nap johto
Talvirengaspaketti ContiIce Contact 4x4 Segin 17" vanteilla

Ulkoväri Ocean Race - kirkkaansininen
Sisusta vaalea nahka

1) Luovutushallin epätodellisessa ympäristössä

2) "Työmaalla"

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Quality

AWD elementissään ...
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

makkis

Ei pöllö, itse en sittareista tykkää mutta tässä on muotoilu kohdallaan. Etti mene liplottamiseksi, niin vaalea sisusta on kamala. Auton sisustan tulee olla musta tai alumiini/hiilikuitu. Piste.

VWonderman

Onneks olkoon uudesta ja ennenkaikkea hienosta pirssistä!

Hyvin sopii väri ulkomuotoon. Vanteet vaihtaisin asap. ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Markku J

Upea auto, onnittelut Qualitylle toistamiseen.

Erityisesti pidän tuosta Ocean Race + beige verhoilusta. Mahtava yhdistelmä, jota Volvo näyttää nyt käyttävän myös mainonnassaan.

Urlaub

Hiano peli! Vaalea sisustus sopii loistavasti Ocean Race siniseen.

Eikös olekin erihienoa, että uusi auto ei ole heti suolakurassa?

skriko

Huh, huh, ei olisi Sciroccolla menoa tuonne kinoksiin. Mtä muuten tällainen Volvo maksaa varusteineen. OVH?

nemos

Upea, vaalea sisustus sopii hienosti siniseen ulkoväriin. Vaalea ratti vaatinee ahkeraa puhdistamista pysyäkseen siistinä?
Volvo XC60 T8 Inscription

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: nemos - 14.01.12 - klo:22:21
Upea, vaalea sisustus sopii hienosti siniseen ulkoväriin. Vaalea ratti vaatinee ahkeraa puhdistamista pysyäkseen siistinä?

Tai sitten Quality ajaa ajohanskat kädessä.

ATM

Aivan upea auto, Quality. Toivotaan omistamisen iloa ja turvallisia kilometrejä.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: nemos - 14.01.12 - klo:22:21

Kyllä noille nahkapenkeille kun hyppää kiinalaisten tekemillä kivipestyillä farkuilla niin on penkeissä putsaamista :)
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Quality

Kiitokset kehuista ja onnitteluista!

LainaaEikös olekin erihienoa, että uusi auto ei ole heti suolakurassa?

On todella :D

LainaaMitä muuten tällainen Volvo maksaa varusteineen. OVH?

Siinä se 65n paikkeilla keikkunee.

LainaaVaalea ratti vaatinee ahkeraa puhdistamista pysyäkseen siistinä?

Siinä se nyt tuli. Olin nimittäin tilaavinani tumman, mutta taisi olla jokin kommunikaatiokatkos. En pistä myyjän piikkiin. Pidän ilman muuta enemmän tummasta, mm. tuosta nemosin mainitsemasta syystä.

Leben und leben lassen.

Markku J

Vaalea ratti on ollut minun "unelmani". Vielä en ole sitä saanut - Bemussakin (F30) se on nipussa vaalean kojetaulun kanssa. Qualityn autossa se on. Uskon, että tuon pitää pystyä pitämään puhtaana kotikonstein. Ja vaikka se vähän tummuu, niin silti se on hieno yksityiskohta upeassa sisustassa.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: makkis - 14.01.12 - klo:22:13
Ei pöllö, itse en sittareista tykkää mutta tässä on muotoilu kohdallaan. Etti mene liplottamiseksi, niin vaalea sisusta on kamala. Auton sisustan tulee olla musta tai alumiini/hiilikuitu. Piste.

Mikään ei ole tylsempi kuin musta sisusta. Itse suosin ruskeaa ;), mutta vaalea on kyllä myös upea, tosin itselle vähän turhan herkkä likaantumaan.

EDIT: itse ostin omani tuolla ruskealla nahalla ja puusomisteilla...ihmettelen miksi tuota yhdistelmää näkyy niin vähän, kun omaan silmään se on niin pirun nätti  :)

EDIT2: Ja onnea myöskin todella hienosta menopelistä.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D5A Summum

skriko

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.01.12 - klo:22:27

Siinä se 65n paikkeilla keikkunee.

Iso kasa rahaa. Onnittelut hankinnasta sinulle. Toivon, että uusi kulkupeli tuo sinulle miellyttäviä hetkiä arkeen ja juhlaan.

P.Alikka

Ei tässä voi kun yhtyä onnitteluihin, hieno peli! Rapia vuosi sitten käytiin siskolle tämmöistä koeajamassa ja hieno peli jo silloin (ei tullu silloin kauppoja), nyt varmaan päivitetyllä koneella vielä parempi ja ehkäpä persaukinen Sotka kuskikin tämmöisen rattiin joskus pääsee uudelleen  ;D. Tuo Ocean race sininen on kyllä hieno ja joku omituinen perverssio on itsellänikin tuohon vaaleaan sisustukseen, pointsit vielä siittä. Kerrohan sitten mihin tuo kulutus tällä asettuu, Volvohan ei tunnetusti ole maineeltaan siitä säästeliäimmästä päästä...
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

makkis

Jaa niin, laatumieskin alistui diisseliin. Ans kattoo kuin äijän käy. Omalla kohdalla diisseli jäi harha-askeleeksi ja ei koskaan enää.

Quality

Kiitos vielä kaikille yhteisesti niin onnitteluista kuin kommenteistakin. Nuo värisävyt - varsinkin sisustuksessa - jakavat kovasti mielipiteitä. Itse halusin olla kerrankin rohkea ja valitsin tummasävyiseen autoon vaalean sisustan. Saa sitten nähdä, miten hyvin se kestää kulutusta ja varsinkin kaikenvärisiä vaatteita. Olikohan Markku J, jolla oli hyvä resepti nahkapenkkien suojaukseen ja puhdistukseen?

LainaaIso kasa rahaa. Onnittelut hankinnasta sinulle. Toivon, että uusi kulkupeli tuo sinulle miellyttäviä hetkiä arkeen ja juhlaan.

Volvosta saa tunnetusti aika mukavat alennukset, ne pitää tuosta hinnasta vähentää. Tosiaan, samaa toivon itse, että auto palvelisi hyvin eri käyttötarkoituksissa.

Leben und leben lassen.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.01.12 - klo:22:49
Kiitos vielä kaikille yhteisesti niin onnitteluista kuin kommenteistakin. Nuo värisävyt - varsinkin sisustuksessa - jakavat kovasti mielipiteitä. Itse halusin olla kerrankin rohkea ja valitsin tummasävyiseen autoon vaalean sisustan. Saa sitten nähdä, miten hyvin se kestää kulutusta ja varsinkin kaikenvärisiä vaatteita. Olikohan Markku J, jolla oli hyvä resepti nahkapenkkien suojaukseen ja puhdistukseen?

Volvosta saa tunnetusti aika mukavat alennukset, ne pitää tuosta hinnasta vähentää. Tosiaan, samaa toivon itse, että auto palvelisi hyvin eri käyttötarkoituksissa.

Hienot värisävyt sinulla on tuossa. Ainahan se tuottaa pikku säätöä mitä värejä autoon ottaa. Itse päädyin vastakkaiseen kuin sinä, eli vaalea auto tummalla sisustalla :)
ex.Volvo V60 D5A Summum

Quality

LainaaJaa niin, laatumieskin alistui diisseliin. Ans kattoo kuin äijän käy.

Joo, tämä "harha-askel" arvelutti ehkä eniten tässä valinnassa. Jos XC60n halusi, ei ollut vaihtoehtoja, sillä bensat ovat tätä nykyä kuullemma pelkästään etuvetoisia.

Olen todella yllättynyt, miten hyvältä maistuu dieselin kyyti. Kun kalitus on vaimennettu kokonaan kabiinista, ja kun vääntöä löytyy kohtuullisen laajalla alueella, ja kun automaatti valitsee aina sopivimman silmään, ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Minusta taitaa tulla dieselmies ;). Mitäs siihen sanot, Makkis?

Leben und leben lassen.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.01.12 - klo:22:53
Joo, tämä "harha-askel" arvelutti ehkä eniten tässä valinnassa. Jos XC60n halusi, ei ollut vaihtoehtoja, sillä bensat ovat tätä nykyä kuullemma pelkästään etuvetoisia.

Olen todella yllättynyt, miten hyvältä maistuu dieselin kyyti. Kun kalitus on vaimennettu kokonaan kabiinista, ja kun vääntöä löytyy kohtuullisen laajalla alueella, ja kun automaatti valitsee aina sopivimman silmään, ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. Minusta taitaa tulla dieselmies ;). Mitäs siihen sanot, Makkis?

Eikös se T6:n olisi ollut nelikko ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Quality

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 14.01.12 - klo:22:56
Eikös se T6:n olisi ollut nelikko ;)

Sillä hetkellä, kun kauppoja hierottiin, sitäkään ei ymmärtääkseni ollut saatavana. Ja sen hinta olisi karannut joka tapauksessa ulottumattomiin.

Leben und leben lassen.

puupää

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.01.12 - klo:22:27

Siinä se nyt tuli. Olin nimittäin tilaavinani tumman, mutta taisi olla jokin kommunikaatiokatkos. En pistä myyjän piikkiin. Pidän ilman muuta enemmän tummasta, mm. tuosta nemosin mainitsemasta syystä.

Itse kun olen omaa V70:ä ollut vaihtelemassa tuoreenpaan, niin sopivia tarjokkaita katsellessa olen huomannut, että juri noissa vaaleasisustaisissa Volvoissa ovat ratti ja vaihdekepin nuppi aivan karsean näköisiä jo yllättävän pienillä kilometreillä. Siis tummumaa ja pinttynyttä likaa, joka kyllä hyppää rumasti silmille muuten siististä autosta. Ei siis liene aivan helppoa puhdistaakaan, kun eivät myyntifiksarit noita kovin kummoisen näköiseksi saa. Valkoiset hanskat kädessä noita on ilmeisesti ajettava...  :(  Itse olen siis tehnyt periaatepäätöksen, että seuraava Volvoni on tummalla sisustalla niin kuin nykyinenkin.

AP

Hetikö se piti uusi auto lepikkoon ajaa...  ;D

Hieno peli! Voisin joitain uusia volvoja (V70,V60) koeajaneena uskoa tuon olevan varsin hiljainen matkakumppani. Istuimetkin ovat Volvoissa tuntuneet olevan varsin asiallisia, joten mukava tuolla on varmasti matkaa taittaa. Ã,,änentoisto lienee myös asiallista luokkaa tuossakin audiojärjestelmässä?

Itsekkin olisin sisustaksi valinnut tummempaa, joko ruskeaa tai mustaa. Mutta hieno ja rohkea valinta tämäkin.

Onnittelut!
A4 2.0TdiQ avant 2018

Quality

LainaaÃ,,änentoisto lienee myös asiallista luokkaa tuossakin audiojärjestelmässä?

Minun ja vaimoni tarpeisiin se on aivan riittävä. Mutta kun yhteinen mitta-asteikko puuttuu, niin ...

LainaaItsekkin olisin sisustaksi valinnut tummempaa, joko ruskeaa tai mustaa. Mutta hieno ja rohkea valinta tämäkin.

Ruskea sopii mielestäni huonosti siniseen. Ehkä beigekin, mutta kyllä se paremmin sopii. Tummia sisustoja on ollut viimeisimmissä autoissani, joten nyt oli aika vaihtaa väriä.

Leben und leben lassen.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.01.12 - klo:23:08
Minun ja vaimoni tarpeisiin se on aivan riittävä. Mutta kun yhteinen mitta-asteikko puuttuu, niin ...

Itse ainakin yllätyin positiivisesti äänenlaadusta pienten säätöjen jälkeen. Varsin hyvin soiva paketti tälläiseksi hieman paremmaksi perussetiksi.
ex.Volvo V60 D5A Summum

BeeKasi

Onnea uudelle volvolle!

Autosta on kuvia myyjäliikkeessä. Kuka on ottanut kuvat ja onko liikkeessä ollut muita eläviä ihmisiä paikan päällä kuvien räpsimistilanteessa?  :-\

B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

Quality

Lainaus käyttäjältä: BeeKasi - 14.01.12 - klo:23:11
Onnea uudelle volvolle!

Autosta on kuvia myyjäliikkeessä. Kuka on ottanut kuvat ja onko liikkeessä ollut muita eläviä ihmisiä paikan päällä kuvien räpsimistilanteessa?  :-\

Kiitos onnitteluista. En oikein ymmärrä kysymyksen motiivia? Itse otin kuvat liikkeessä eilen, kun olin perillä ennen sovittua määräaikaa.

Leben und leben lassen.

BeeKasi

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.01.12 - klo:23:13
Kiitos onnitteluista. En oikein ymmärrä kysymyksen motiivia? Itse otin kuvat liikkeessä eilen, kun olin perillä ennen sovittua määräaikaa.

Oucci. No hards..
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

Pumafi

Hieno peli, onnea Quality! Saa nähdä vaihtuuko nimimerkki tämän omistussuhteen aikana. Leikki leikkinä. Tuollainen D3 oli omassa harkinnassa viime syksynä. Mukavaa kuulla kommentteja ja käyttökokemuksia. Omassa ystäväpiirissä ja työkavereilla on vastaavia ja ei ole kukaan valittanut, ja lisäksi useamalla on jo toinen samanlainen alla.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy