Octavia FL luovutus

Aloittaja $koda, 13.12.11 - klo:20:53

« edellinen - seuraava »

$koda

Olen hankkimassa Tampereen Veholta uutta Ocua ja kiinnostaa tietää mitä tulisi tarkistaa luovutustilaisuudessa. En tarkoita Maxi-Dotilla tehtäviä muutoksia vaan mahdollisia valmistusvirhepaikkoja yms. joista saattaa tulla myöhemmin sanomista takuun suhteen. Täältä olen lukenut pyöränsuuntaustarpeesta mutta tuskin tekevät veloituksetta?
Lisäksi kävi mielessä niinkin omalaatuinen ajatus että kun auto nyt kerrankin on alustastaan puhdas kannattaisiko jollain kotelosuoja-aineella suojata sellaisia koloja, lovia, tukivarsia alustassa joidin ei kivisade osu jotta suomen talvikelien aiheuttamalta pintaruosteelta säästyisi. Lähinnä kävi mielessä Tectylin tai Dinitrolin tuotteet mikäli niitä saa painepullossa. Mistään laajamittaisesta projektista ei ole kyse kuten pakkauskoosta voi päätellä. Mielipiteitä. Millä aineella?

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: $koda - 13.12.11 - klo:20:53
Olen hankkimassa Tampereen Veholta uutta Ocua ja kiinnostaa tietää mitä tulisi tarkistaa luovutustilaisuudessa.
Mitäpä ihmeämpää tarkistamista siinä on kuin muissakaan ostetuissa tuotteissa?
-tilattu auto on sama kuin kauppasopimuksessa
-tilatut lisävarusteet löytyy
-auto on naarmuton ja kolhuton
-kauppasopimus vastaa tilaussopimusta

Fogfighter

Lainaus käyttäjältä: $koda - 13.12.11 - klo:20:53
Täältä olen lukenut pyöränsuuntaustarpeesta mutta tuskin tekevät veloituksetta?

Itse kysyin asiasta myyjältä ja tultiin sellaiseen sopimukseen, että ajelen 1000-2000km ja tuon auton heille nelipyöräsuuntaukseen. Tein oman suuntauksen kun 1500km oli mittarissa. Edessä oli sen verran heittoa että joutuivat hieman säätämään. Koko homma meni autoliikkeen piikkiin.

Kapa

Lainaa
Itse kysyin asiasta myyjältä ja tultiin sellaiseen sopimukseen, että ajelen 1000-2000km ja tuon auton heille nelipyöräsuuntaukseen. Tein oman suuntauksen kun 1500km oli mittarissa. Edessä oli sen verran heittoa että joutuivat hieman säätämään. Koko homma meni autoliikkeen piikkiin.

Enpä ole itsekkään takuuaikana tuosta toimenpiteestä joutunut maksamaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy