Subaru XV

Aloittaja Anshjelm, 05.12.11 - klo:22:00

« edellinen - seuraava »

Anshjelm

Jo hetken tuloillaan ollut uusi Subarun SUV. Aikasta tyylikkään oloinen. Speksit ok tasoa, kunnon maavara ja silti visuaalisesti kivan näköinen. Saa nähdä milloin tulee Suomeen?
SUBARU XV World Premiere movie "Mix it up"

jf

Saksassahan auto on jo hinnoiteltu ja lähelle menee Foresteria. Varustelu on sikäli ikävästi toteutettu, että jos/ tai kun haluaa xenonit, pitää ottaa kallein malli.  >:( Spekseissä ei ollut, onko tuossa samanlailla nivomatic, kuin foresterissa. Suomen hintoja odotellessa...
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Jarde

Tämä XV on ihan pirteän näköinen ilmestys. Voisin harkita tätä kyllä. Katsoin tuota saksan hinnastoa, joka kertoo, että eihän se ihan halpa ole. Alla kaappaus siitä.

XV 1.6i Active Benzin Allradantrieb 84/114 5-Gang 1.600 21.600,- â,¬
Active Benzin Allradantrieb 84/114 Lineartronic (CVT) 1.600 23.700,- â,¬
2.0i Active Benzin Allradantrieb 110/150 6-Gang 1.995 23.700,- â,¬
Active Benzin Allradantrieb 110/150 Lineartronic (CVT) 1.995 25.700,- â,¬
Comfort Benzin Allradantrieb 110/150 6-Gang 1.995 26.670,- â,¬
Comfort Benzin Allradantrieb 110/150 Lineartronic (CVT) 1.995 28.670,- â,¬
Exclusive Benzin Allradantrieb 110/150 6-Gang 1.995 30.090,- â,¬
Exclusive Benzin Allradantrieb 110/150 Lineartronic (CVT) 1.995 32.090,- â,¬
2.0D Active Diesel Allradantrieb 108/147 6-Gang 1.998 26.700,- â,¬
Comfort Diesel Allradantrieb 108/147 6-Gang 1.998 29.670,- â,¬
Exclusive Diesel Allradantrieb 108/147 6-Gang 1.998 33.090

Tuulilasissa taidettiin sanoa, että myynti alkaa tammikuussa Suomessa. Toisaalta sanottiin siinä aikaisemmin,
että hinnat julkaistaan marraskuussa. No ei julkaistu.

Onhan Subaru tunnettu toimivasta nelivedosta. Jos tätä Foresteriin vertaa, niin ainakin nyt julkaistut
kuvat näyttävät sitä paljon pirteämmältä. Kirkas vihreä ja kirkas orannsi voi tietysti hämätä. Sitten kun
väri onkin tylsän harmaa ja alla pienet vanteet pölykapseleilla, voi se näyttää vaatimattomalta.
Hyvä yritys silti  ;D

jleinonen

Hinnat tuulilasin mukaan:
1.6 Lineartronic (portaaton automaatti) 30140â,¬
2.0D (manuaali) 32311 â,¬

Eli ei se mikään halpa ole, vaikka perustasossa onkin jo aika hyvät varusteet. Promomateriaalin huoneistokeskusvärikään ei kaikkia innosta :D

Uppe

No on kyllä arvokas,vuosi sitten olisi saanut lähes samalla hinnalla Diesel-Legacyn,tosin ovat nyt pariin kertaan nostaneet senkin hintaa niin eroja syntyy. Mitenhän noita autoja riittää Suomen markkinoille?

Marko

Lainaus käyttäjältä: Jarde - 07.12.11 - klo:16:26

Onhan Subaru tunnettu toimivasta nelivedosta. Jos tätä Foresteriin vertaa, niin ainakin nyt julkaistut
kuvat näyttävät sitä paljon pirteämmältä. Kirkas vihreä ja kirkas orannsi voi tietysti hämätä. Sitten kun
väri onkin tylsän harmaa ja alla pienet vanteet pölykapseleilla, voi se näyttää vaatimattomalta.
Hyvä yritys silti  ;D

Luotettavuus ja nelivedon toimivuus on kyllä ehdottomasti Subarun valtti.
Hinnat alkaen mallissakin 225/55/17 rengaskoko.
Ei varmaan mitenkään mukavaa kyytiä kuoppaisilla sorateillä,eikä lumisohjossa.
Yhdistettynä vielä pompottavaan ja pintakovaan jousitukseen,ei hyvä.
Skoda octavia scout Tdi 184 horsepower -17
+ muuta kalustoa,niin että hirvittää.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Marko - 08.01.12 - klo:18:51

Hinnat alkaen mallissakin 225/55/17 rengaskoko.
Ei varmaan mitenkään mukavaa kyytiä kuoppaisilla sorateillä,eikä lumisohjossa.
Yhdistettynä vielä pompottavaan ja pintakovaan jousitukseen,ei hyvä.

225/55 vastaa kumikorkeudeltaan aika lähelle 195/65, joten ei se välttämättä epämukava ole.
Leveys 225 on kyllä lumisohjossa hieman liikaa minustakin.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Q8

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 08.01.12 - klo:18:58
225/55 vastaa kumikorkeudeltaan aika lähelle 195/65, joten ei se välttämättä epämukava ole.
Leveys 225 on kyllä lumisohjossa hieman liikaa minustakin.

Tämä XV on siis n 1500kg pikkumaasturi? Silloin tuo 225 voikin olla leveä. Vielä hetken tallissa oleva XC90 menee vakio 235:lla sohjosta läpi. Profiili mukava 65.

Mutta missä on sanottu XV:ssä olevan pintakova pomputtava jousitus?
Passat B7 Variant 1,4TSI DSG Highline 3/2012
ex: Volvo XC90 2,5t

Marko

Lainaus käyttäjältä: Q8 - 08.01.12 - klo:19:07

Mutta missä on sanottu XV:ssä olevan pintakova pomputtava jousitus?

Tuulilasissa oli mainintaa ja kahden Imprezan kokemuksella voin uskoa näin olevan.
Skoda octavia scout Tdi 184 horsepower -17
+ muuta kalustoa,niin että hirvittää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy