Peruutusvalon parantelua ledillä

Aloittaja Hsippe, 25.11.11 - klo:09:52

« edellinen - seuraava »

duke7

Lainaus käyttäjältä: anttipaa - 09.12.11 - klo:15:32
Onko tuossa js-tuningin lampussa myös cree xml ledi?
Ei se ainakaan xm-l ole. Kovin näyttäisi Cree xr-e lediltä. En nyt varmaksi osaa sanoa.

Edviina

Prkl... en tajunnu katsoa millainen poltin on tuossa Superbissa, no eihän se sinne käyny ku siel on aluperäisenä W16W  >:(

Dirti

Kertokaas et aiheuttaako tuo js-tuningin 9w linssillinen teholedi ilmoituksen palaneesta polttimosta? Itellä kun on tuo pirkka-audi niin sekun meinaa olla aika ronkeli noiden ledien kanssa, aivan niin kuin B7 koppanen Audi...
Polttomoottorilla liikkuvat:

Skoda Superb 1.4 TSI ACT DSG Style 2016
MAN TGM 18.290 2017

"Lihaksilla" liikkuvat:

GT Zaskar Expert 2009
Felt Bandit

OBDeleven@Espoo

Edviina

Parannetaan sit T4:sen pakkivaloja. Siinä on muistaakseni tuollainen polttimo, korjatkaa jos olen väärässä.

duke7

Lainaus käyttäjältä: Dirti - 14.12.11 - klo:18:11
Kertokaas et aiheuttaako tuo js-tuningin 9w linssillinen teholedi ilmoituksen palaneesta polttimosta? Itellä kun on tuo pirkka-audi niin sekun meinaa olla aika ronkeli noiden ledien kanssa, aivan niin kuin B7 koppanen Audi...
Ei ainakaan Passat herjaa tuosta peruutusvaloon laitettuna.

dosetti

Jetta -06 ei myöskään, ainakaan vielä, ole herjannut palanutta polttimoa. Kyllä tuo js tuningin polttimo on vakiota selvästi tehokkaampi ja valon väri on valkoisen sinertävä. Heijastimet näkyy ihan eri tavalla ja kyllä itse valotehoakin on enemmän. Onhan se vähän hinnakas mut ihan ok lamppu ja laadukkaan näköinen.

Killer

TOS@- Kyllähän se kötöstys on kirkkaampi jos sille luvataan 1000 lumenia ja siitä lähtee lähellekkään se valo, kun tuosta 9W ledistä pitäis lähteä 600 lumenia niin selvä ero siinä kyllä on.
Ei vaan tarvi rakennella/hommailla uutta kantaa johon laittaa se erillinen ledikaluste.

Meilläkään ei 3C:ssä tule mitään vikailmoituksia ledillä.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Superb lb L&K 2.0T 4x4 -18
ex: Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Tos®

Ongelmaksi voi koitua vain kötöstys-tuikun kestävyys.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

JS-Tuning

Pienessä tuulettamattomassa tilassa tehokas ledi ei tahdo kestää jatkuvaa polttoa. Tehokas ledi vaatii hyvän jäähdytyksenkin.

Siksi noille 9W ledeille annetaankin vain 6kk takuu.

Noita samoja saa myös H kannoilla esim sumareihin. Mutta uskon että siellä jatkuvassa käytössä ne ei kauaa kestä. Tietty tämäkin pitäisi kokeilla vain.

Guest-184974

Kiinanihme-pakkivalot saapuivat. Varsinaiset peruuttelukuvat napsin pyhinä paremmat, mutta tässä asennuksenaikainen verrokkikuva:

Touran back-up LED light 1x, left

Tässä vielä molemmat asennettuna: Kliks!

Kirkkausero on aika merkittävä tavisvaloihin verrattuna.

Tässä siis vielä nuo tilaamani ledit, joille myyjä lupaa n. 400lm/kappale.

Tupo

Alkoi kiinnostaa tuo 9W LED-polttimo. Paljonkohan siitä lähtee valoa (lm)?

Killer

600 lumenia mulle sanottiin siitä irtoavan.

Hefner

Juuri lähti pari 7w teholedejä tilaukseen. Tosin tarve vaan yhdelle, mutku halavalla sain  ;D
Virman piikkiin ProAce:)

Tupo

Lainaa600 lumenia mulle sanottiin siitä irtoavan.
2 x 600 lm = 1200 lm (67 lm/W). Vaikuttaa paljon paremmalta kuin alkuperäisten 2 x 21W hehkujen yhteensä n. 400 lm. :)

Killer

Mulla 1kpl ylimääräisenä tuollainen 9W ledi.

Günther Wasélin os. Nivea

LainaaMulla 1kpl ylimääräisenä tuollainen 9W ledi.
Myykkö mulle ? Pistä vaik privaa.
Sent from my Tietokone using Näppäimistö

Hefner

Tänään tuli postista noudettua kiinanpaketti, joka sisälsi 2 kpl 7W lediä. Ja on kyllä kirkkaampi kuin vakio hehkulamppu :)

Toinen on siis joutilaana, voin vaikka myydä......
Virman piikkiin ProAce:)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy