PTC-vastus

Aloittaja Vagaaja, 06.11.11 - klo:17:41

« edellinen - seuraava »

Vagaaja

Mistähän tietää, onko autossa (Jetta 2.0tdi -06) PTC-vastus?

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Kale

Onko kaikissa ulkomailta tuoduissa volkkareissakin?

tsiih

Ei välttämäti, varsinkin jos on on Afrikan ulkomaasta tuotu.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Vagaaja

Kyssärin kulkine on ihan ns. Suomi-auto. Jos siinä tuo vastus varmasti on, niin sitten se ei
toimi. Ilmeneekö ko. vastuksen olemassaolo huoltokirjan autotietotarrasta?

Karvis

Eihän ole ilmastoinnin econ-nappi päällä?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: Passantti - 06.11.11 - klo:18:06
Kyssärin kulkine on ihan ns. Suomi-auto. Jos siinä tuo vastus varmasti on, niin sitten se ei
toimi. Ilmeneekö ko. vastuksen olemassaolo huoltokirjan autotietotarrasta?

Mene merkkihuollon varaosatiskille ja sano, että sulle on epäselvää onko autossasi sellainen vai ei. Anna niille rekkari niin ne kattoo valmistenrolla varaosaohjelma ETKA:sta onko vai eikö.

Vagaaja

Ei ole econ-toiminto päällä. Täytynee mennä Laakkoselta kysymään asiaa. Jostain luin, että se ilmenisi huoltokirjan tarrasta, mutta en tiedä mikä se koodi on.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: autofanaatikko - 06.11.11 - klo:18:11
Mene merkkihuollon varaosatiskille ja sano, että sulle on epäselvää onko autossasi sellainen vai ei. Anna niille rekkari niin ne kattoo valmistenrolla varaosaohjelma ETKA:sta onko vai eikö.
Ja samalla vaivalla luetuta vikakoodit, sellainen on varmasti ilmastoinnin vikamuistissa jos vastus on rikki.

Vagaaja

Jep, näin teen, siinähän ne hoituu samalla vaivalla. Kiitoksia.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy