Ajovalonpesimet

Aloittaja Pastori2, 14.10.11 - klo:08:18

« edellinen - seuraava »

Pastori2

Onko kellään ollu näitten kanssa ongelmia? Itellä ei toimi. En tiä yhtään mistä edes vikaa voisi etsiä.

tdi_tdo

Lainaus käyttäjältä: Pastori2 - 14.10.11 - klo:08:18
Onko kellään ollu näitten kanssa ongelmia? Itellä ei toimi. En tiä yhtään mistä edes vikaa voisi etsiä.

Ettei vaan Volkkarissa tarvisi olla ajovalot päällä, ennen kuin toimii? Eli jos se valovipunen on 0 asennossa, niin voipi olla ettei pelitä?
-09 V70 2.4DA

Leroy

Juu, ei pelitä ei, mikäli katkaisija on siinä automaattiasennossa=0. Konepellinsotkija -tila= I
Outback

Pastori2

Kyllä oon kokeillu säädintä joka asennossa. Ei pelitä. Pesimien sulake oli palanu, mut vaihdon jälkeen ei mitään.

JarnoF

Lainaus käyttäjältä: Pastori2 - 14.10.11 - klo:09:14
Kyllä oon kokeillu säädintä joka asennossa. Ei pelitä. Pesimien sulake oli palanu, mut vaihdon jälkeen ei mitään.

Eiköhän siellä sitten ole pumppu kärähtänyt. Polttaako heti uudenkin sulakkeen?

duke7

Pesimien sulake kannattaa ottaa kesäksi pois niin ei sotke konepeltiä.
Vai miten toimii autoissa joissa on koodattu pohjoismaiset valot päälle? Peseekä lamppuja jos ei sada eikä ole pimeää ja valot automaatilla? Kysyin tätä joskus huollossa mutta eivät tienneet.

tdi_tdo

Sinänsä kyllä ihme juttu, ettei noille pesureille ole enää omaa kytkintä. En minä ainakaan halua pestä valoja joka 3. kerta kun lasia pesen. 90-luvun Primerassani sellainen oli, ja elämä oli muutenkin parempaa silloin. Ei ollut globalisaatiota.
-09 V70 2.4DA

Pastori2

Ei polta. Ihme juttu. Ja ei ne nyt niin tarpeelliset ole, mut ikävä tunne jos jokin autossa on rikki. Ohjekirjassa luki, että joka 5. kerta pesee.

tsiih

Minä etsisin vikaa sieltä pumpusta päin näin ensi alkuun...
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy