Kaikkien autojeni rekkarit

Aloittaja Ton-1, 27.08.11 - klo:13:58

« edellinen - seuraava »

_Mikko_

Kyllähän nuo kilvet aika hyvin päähän jäävät. Satunnaisesti tulee vastaantulijoilta outoja katseita kun morjenstelen vaan autolle, etekin jos omistaja on ehtinyt vaihtumaan.. :) Tai sitten jonkun tutun autolla on joku muu liikkeellä. Huomaa vaan tutun kilven ja lapa nousee.

skriko

1.Toyota Corolla 1,2-75 HBA-767
2.Ford Capri 1,6-78 HKS-208
3.Toyota Corolla Coupe 1,6 DX -82 HOX-511
4.BMW 316 2-ov. -85
5.Honda Prelude 1,8 EX -84
6.Honda Civic 1,5 GTI -85
7.Toyota MR 2 -86 UVS-450
8.Honda Civic CRX -86 RMB-557
9.Honda Prelude 2,0 4 WS -88
10.Toyota Celica 2,0 GTI -90
11.Toyota Celica 2,0 4 WD -90 AFI-321
12.Toyota MR 2 2,0 -90
13.BMW 316 1,6 Coupe -94
14.Honda Prelude 2,0 -92 HFN-???
15.Honda Prelude 2,0 -98
16.Ford Puma -00 AYH-230
17.BMW 318 TI Compact -03
18.Toyota Celica 1,8 VVTI -04
19.Volkswagen Scirocco 118 kw -10
Huonosti ovat kilvet muistissa. Pikkukakara ajoilta paremmin. Olivat autot silloin tärkeämpiä

Punderz

Olen omistanut elämäni aikana kolme autoa, joista tällä hetkellä kaksi. Muistan niiden kahden rekkarit, mutta en sitä kolmatta.  ::)
Polo GTI 2012 Shadow Blue, Audi Q7 4.2 TDi V8 2008

XUE

itse muistan ehkä juuri tämän mikä on nyt ajossa,
sitä edeltävä en. En edes halua muistaa ;D

Onko mitään vähemmän seksikästä autossa kuin se rekisteritunnus?
Ehkä joku alustan sarjanumero on vielä tylsempi asia jos mahdollista
VW Passat Sedan 1.4TSI DSG R-line vm2013

VW Passat Variant 1.8TSI DSG R-line vm2010
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6097.0

Pertsa

^Muistaako joku vielä inttiajoilta rynnäkkökiväärinsä numeron   ;)
Itsellä oli 3 eri rynkkyä inttiaikoina. Varmaan ainakin 15v-20v ajan intin jälkeen muistin ne kaikki kun ne oli alitajuntaan liimautuneet. Enää en muista kuin sen keskimmäisen numeron, siitä on aikaa n. 27v.  ;D

edit : Eipäs, kun muistankin myös ekan numeron, 174538 ja tuo toka oli 265880  ;D

PoloPunainen

Niinhän se menee, että öisin juostaan vessassa ja päivisin muistellaan nimiä.

TU

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 01.09.11 - klo:20:59
^Muistaako joku vielä inttiajoilta rynnäkkökiväärinsä numeron   ;)
Pelkästään sen että siinä oli kaksi Porchen mallinumeroa peräkkäin. Auttoi muistamista intin aikaan. Ei ole enää muistikuvaa kyseisestä numerosta. Kait siinä oli peräkkäin 2 kpl 9:llä alkavia 3-numeroisia sarjoja...
Ajossa: Golf VII 1.4 TSI Multifuel -15
Exiä: Golf V 1.6 FSI -04, Golf V TSI 90 kW -08, Astra HB 1.4T -12

Loungeliner

Itsellä oli 3 eri rynkkyä inttiaikoina. Varmaan ainakin 15v-20v ajan intin jälkeen muistin ne kaikki kun ne oli alitajuntaan liimautuneet. Enää en muista kuin sen keskimmäisen numeron, siitä on aikaa n. 27v.  ;D
Ei mitään käryä rynkyn numerosta, mutta... Muistan liki parikymmentä Torni Oy:n autoa rekisteritunnuksineen, joiden kanssa tuli 11 kuukautta tehtyä töitä... Tosin siitä nyt on vasta vajaa 15 vuotta :-\

Pahinta tässä on se, että milloinkaan en ole vähäisessäkään määrin YRITTÃ,,NYT noita muistaa...

fleetwood

Vieläköhän nuo muistaa, kokeillaan:

1. TPX-237 - Volkswagen Derby 1.1 '81, kaveripiirissä vain 'tampax-237' :)
2. MHE-244 - Volvo 340 '85
3. NY-390 - Ford Bronco II '92, tämä oli hauska peli
4. JTH-72 - Chevy Lumina '95, ainoa jota en heti muistanut
5. IIM-192 - Chevy Camaro '98, tällainen tulee vielä joskus uudelleen
6. BJG-814 - A4 Avant '05
7. nykyinen

Kaksi viimeisintä on hankittu uutena, muut jokusen vuoden käytettynä.

Ja sitten Fordin kanssa oli samaan aikaan NYS-64 - Cadillac Coupe de Ville '64 ja siitä tähän päivään asti ja edelleen nykyinen Cadillac Brougham '88. Sopivia pikkukaupunkiautoja joilla on kiva hakea lähikaupasta maitoa ja leipää.

Eipä ole kertaakaan tullut yksikään vanhoista ystävistä tiellä vastaan :(
Passat GTE Variant

Hevosmies

Meillä oli perheyrityksessä 80-luvulla ja 90-luvun alussa trendinä saada rekisterikilviksi numeroiden loppuun -99 kaikkiin autoihin, nyt puhutaan siis kappalemäärältään viidestä-kuudesta autosta...osin näin, koska isäukolla tais olla katsastusmiehiin hyvät välit. Trendi hävisi, kun jossain vaiheessa meille tuli valkoinen Saab 900 2.1-16V, rekisterinumerolla ICE-900, mutta ei sekään haitannut.

Omat rekkarit on helppo muistaa, kun niitä on ollut tasan kaksi kappaletta. Ja tuosta muistamisesta...mullakin on erikoinen tapa muistaa täysin turhia numerosarjoja, esim. lukioaikaisen tyttöystävän äidin auton rekkari, ala-astekavereitten lankapuhelinnumerot, lapsuudenystävien syntymäpäiviä - jopa parin hyvän kaverin henkilöturvatunnus tulee mieleen. Outoa, kerrassaan outoa!
Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro man. 2009 //ex-vag: Skoda Octavia RS HB 2.0 TFSI 2006

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 02.09.11 - klo:09:52
Ja tuosta muistamisesta...mullakin on erikoinen tapa muistaa täysin turhia numerosarjoja, esim. lukioaikaisen tyttöystävän äidin auton rekkari, ala-astekavereitten lankapuhelinnumerot, lapsuudenystävien syntymäpäiviä - jopa parin hyvän kaverin henkilöturvatunnus tulee mieleen.

Tuo on (ainakin mulle) ihan normisettiä.

Jänniä hetkellisiä hetkiä on myös ne kun edellinen autoni on tullut vastaan, lapa nousee selkäytimen komennolla rekkarin tunnistettuani vaikka uudesta omistajasta ei ole ollut tietoakaan.  :D

Jännä yhteensattuma on myös oma syntyaikani vs. tyttären, siinä missä itse olen vuoden pimeimmän hetken lapsi on tyttäreni aivan vastakohta. Onneksi.  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

RoccoScientist

944244, ystävien kesken Maria. Kertausharjoituksissa käytössä olleiden "stägien" numeroita en muista, mutta eihän noita kesäheiloja nyt tarvitsekaan niin muistella. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

SkoNalle

Lainaus käyttäjältä: Loungeliner - 02.09.11 - klo:05:47
Pahinta tässä on se, että milloinkaan en ole vähäisessäkään määrin YRITTÃ,,NYT noita muistaa...

Eiks se yleensä meekki niin ett sen muistaa mitä ei yritä, ja sitä ei muista mitä yrittää  ;)
Skoda Octavia Combi 1.4TSI DSG Elegance 2015
ex. Skoda Octavia Combi 1.8TSI DSG Elegance 2010

0251

Itsellä oli 3 eri rynkkyä inttiaikoina. Varmaan ainakin 15v-20v ajan intin jälkeen muistin ne kaikki kun ne oli alitajuntaan liimautuneet. Enää en muista kuin sen keskimmäisen numeron, siitä on aikaa n. 27v.  ;D

edit : Eipäs, kun muistankin myös ekan numeron, 174538 ja tuo toka oli 265880  ;D
25 V kulunut ja edelleen muistan HERRA ALIKERSANTTI JÃ,,Ã,,KÃ,,RI NN. OLEN PUHDISTANUT RYNNÃ,,KKÖKIVÃ,,Ã,,RIN NRO 922277 TARKISTUSTANNE VARTEN.Pitkään muistin myös lähes toisena henkilökohtaisena aseena olleen KK,n numeron. Kun jouduin usein KK miehenä olemaan halusin kuitata aina saman aseen. enää en sitä kyllä muista.Unissaankinhan tuo Rynkyn numero piti muistaa,vaikka metsäkeikoillahan kaikki kamat piti vanerilätkillä merkata. Kerran meinasikin tulla paniikki kun olin väijyyn lähdössä,ja omaa rynkkyä ei telttan telineestä löytynytkään. Piti lähtee lainarynkyn kanssa väijyyn. Hukin aikana oli oma asekkin kotiutunut. Oli joku Pstk,n vai oliko nyt Korohoron kavereita käynyt meidän leirialueella,ja koppasi sitten vieraan aseen mukaansa. Oli sitten omilla teltoilla huomannut että ei perkele tää oo minun rynkky. Kerkesi siinä tunnin väijyn aikana jo miettiä vaikka mitä.

Quality

Nyt mennään kyllä niin ohi aiheen, että raikaa, mutta en voi olla kertomatta, kun menee niin liki noita aseennumeroita.

Jossain metsäkeikalla, jossa oli osanottajia useasta joukko-osastosta, pääsi aseeni vaihtumaan. Soittelin perään toiseen varuskuntaan, josko jollakulla olisi ollut väärä ase. Tuloksetta. Kun sitten koitti se hetki, jolloin aseet luovutettiin, nousi kylmä hiki, kun tiesin, että aseeni ei ole sama, jonka olen kuitannut. Ihmeissään katsoi ase-au, joka tosin oli omaa ikäluokkaani, jotta mistäs tässä oikein on kysymys. Mutta tilanne laukesi, kun jäljessäni tuli aakkosissa seuraava kaveri: häneltähän se minun aseeni löytyi! Hän ei tiennyt koko vaihdoksesta, enkä minä voinut uskoa, että se oli tapahtunut niin lähellä. - Kyse ei ollut enempää rynkystä kuin pystykorvastakaan, vaan jostain pilipali-harjoitusaseesta, jonka tyyppiä en enää edes muista.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Markku

Minulle on jäänyt mieleen ekan auton valmistenumero: 2063914.
Auto oli -77 mallinen Lada 1200.
Nykyisissä on niin pitkiä numeroita että niitä ei ole tullut opeteltua.
Octavia 1,9 tdi 2008
Rouvalla Skoda Rapid 1,6 tdi dsg -14
Pojalla Jetta V 2,0 tfsi -07

RTWteam

OT: Hehe. Kyllä muistan rynkyn numerot, minullakin niitä oli kaksi; 812688 ja toinen oli 912008.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy