Skoda Octavia 2.0 TSI RS 2012

Aloittaja Zaasa, 15.07.11 - klo:20:06

« edellinen - seuraava »

Zaasa

Kaupat sovittu kyseisestä kulkineesta.

Lisävarusteet
Plus paketti RS
-Hill Hold mäkilähtöavustin
- Bluetooth
-Saatto ja huomiovaloautomatiikka,sis myös PW5

-Ikkunoiden tummennukset
-Kangas+kumimattosarja
-Moottorinlämmitin,letku+sisähaara itse asentaen
-Talvirengassarja Conteilla 16" valinnan mukaan Skodan mallistosta
-Metalliväri Race Blue
-Webasto/ HTM100


pepe

defan letkulämmitin ainakin tuohon mun räsään laitettiin ennen luovutusta..

stalkkeri

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 15.07.11 - klo:20:06

-Talvirengassarja Conteilla 16" valinnan mukaan Skodan mallistosta (vinkkejä)


Itellä on Fabia RS:ssä saatu liikkeestä talvikumeille Skodan omat ilmeisestikin Atria 16" vanteet ja oli ihan istuva perusratkaisu. Ei mitkään blingblingit mut ainaki pikkuveljessä ajaa talvella asiansa.

downtime

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 15.07.11 - klo:20:06
Lisävarusteet
Plus paketti RS (pieniä epäselvyyksiä RS paketin sisällöstä)
-Monitoimiratti Bluettooth valmiudella

Tämä siis vain jos autossa on DSG. Muussa tapauksessa ei tule.

Lainaa
-Saatto ja huomiovaloautomatiikka,sis myös PW5(mikähän sekin on)

Tuo PW5 on optiokoodi Ambiente -varustelutasoa varten ja tarkoittaa että tuo 220 â,¬ veroton hinta sisältää myös sadetunnistimen ja autom.himmenevän taustapeilin. Muissahan nuo on jo vakiona.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: downtime - 15.07.11 - klo:21:37
Tämä siis vain jos autossa on DSG. Muussa tapauksessa ei tule.
Myyjän mukaan tulee myös manuskaan,taikokoon sen sitten vaikka taskustaan  :)

downtime

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 15.07.11 - klo:22:25
Myyjän mukaan tulee myös manuskaan,taikokoon sen sitten vaikka taskustaan  :)

Toivottavasti on harjoitellut temppujaan. Tehtaalta tuota et nimittäin saa joten taikomista on odotettavissa ;)

Zaasa

#6
Kiitos,osaan varautua tähän  :)
Edelleen miel.hyviä vinkkejä.

Zaasa

#7
Räsän uusi koti :)
Parkkipaikka kolhuilta suojassa,seinä ja kannatintolppa tilan jakajana :)

nikob

Aika komia paikka. Jotenkin tykkään kovasti tämän mallin RS:n keulasta kovasti.
Näyttää livenä vieläkin paremmalta kuin kuvissa  :). Ja väri on huippu  :D
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Zaasa

RäSään tänään takuutyönä vaihdettu oven diskanttikaiutin ja turboon jokin pellinpalanen joka vähentää naputtavaa ääntä.Pellipalasta odoteltiinkin heinäkuusta saakka vaikka on kampanjaan kuuluva osa ::)

Tilattu aika ekaan LL-huoltoon,huoltovälinäyttö näyttää huoltoon 4600km/59 päivää 15700km ajettuna.Päivien perusteella huoltoon 7.12

TPi

Sinullehan on tullu melko maltillisesti kilometrejä. Väriä ja autoa täytyy kommentoida myös sen verran, että kyllä tuo Race Blue väri on yksinkertaisesti hienoin väri RS Octaviaan!

Zaasa

Räsä menee pajalle 3.1,availlaan konetta.Ylimääräistä naputusta kuultavissa. Kolmen asentajan mielestä venttiilin nostaja naputtaa.Maahantuojan arvio ääntä kuuulematta on ettei voi olla kyseessä nostaja,huoltoneuvoja samoilla linjoilla.
Itse myös nostajan kannalla,hyvä että alkavat selvittämään.
Ã,,äni on ollut havaittavissa kesästä asti,nytkin hn meinasi että seuraillaan.Sanoin puolen vuoden seurannan riittävän,ei ääni seurannalla poistu koska on vahvistunut.

Joka tapauksessa jakopää ja puolet kannesta avataan,on kuulema kaksiosainen.Sijaisauto maahantuojan piikkiin.

Pumpeli

paljonko kertynyt km? näissä tsi räsissähän on jo vakionakin todella äänekäs käyntiääni,ompa omaanikin joku joskus epäillyt dieseliksi kuin niin naputtelee :P

Zaasa

#13
17000km

Koneessa on vikaa,siitä kaikki ovat yksimielisiä.

Lainaus käyttäjältä: supe - 24.12.12 - klo:20:44
paljonko kertynyt km? näissä tsi räsissähän on jo vakionakin todella äänekäs käyntiääni,ompa omaanikin joku joskus epäillyt dieseliksi kuin niin naputtelee :P
Ehkä disukassasi on myös vikaa.

TPi

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 24.12.12 - klo:20:36
Räsä menee pajalle 3.1,availlaan konetta.Ylimääräistä naputusta kuultavissa. Kolmen asentajan mielestä venttiilin nostaja naputtaa.Maahantuojan arvio ääntä kuuulematta on ettei voi olla kyseessä nostaja,huoltoneuvoja samoilla linjoilla.
Itse myös nostajan kannalla,hyvä että alkavat selvittämään.
Ã,,äni on ollut havaittavissa kesästä asti,nytkin hn meinasi että seuraillaan.Sanoin puolen vuoden seurannan riittävän,ei ääni seurannalla poistu koska on vahvistunut.

Joka tapauksessa jakopää ja puolet kannesta avataan,on kuulema kaksiosainen.Sijaisauto maahantuojan piikkiin.

Ohhoh, onpas harmillista kuulla tällaisia ongelmia Zaasan räsästä. Mutta pääasia että ongelmaa selvitetään ja pistetään kuntoon. Laitathan tietoja, kunhan selviää missä vika oli.

Zaasa

#15
Räsä oli tänään huollossa tutkittavana,ääni tulee venttiilinnostimista.Tilattu tehtaalta uudet.Samoin myös turbon jäähdytysputki,pieni nestevuoto jonka huomasin itse.

Mietityttää myös nokka-akselin kunto onko kulunut?Se tutkitaan konetta avattaessa.Hn mukaan nostaja(t) ei jostain syystä täyty öljyllä.
Parin viikon kuluttua uudestaan pajalle.


tsiih

Mitattiinko öljynpainetta ollenkaan?
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Zaasa


Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 03.01.13 - klo:16:01
Räsä oli tänään huollossa tutkittavana,ääni tulee venttiilinnostimista.Tilattu tehtaalta uudet.Samoin myös turbon jäähdytysputki,pieni nestevuoto jonka huomasin itse.
RäSään vaihdettiin uudet nostajat ja turbon jäähdytsputki eilen.Naputus tyhjäkäynnillä katosi,kierroksilla kuuluu vähän.Nokka-akselin säädin vaihdetaan tämän vuoksi joskus tulevaisuudessa.

Laakkoselta asiallisen hyvin toimittu,auton olen ostanut muualta.Sijaisautona ollut maahantuojan kustantama uusi Pösö 308 oli aika syvältä,ei mitään hyvää sanottavaa Pösöstä jäänyt.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy