Octavian värit

Aloittaja tn62634, 09.12.09 - klo:22:29

« edellinen - seuraava »

VWonderman

Eikös Volvoja ja/tai Saabeja saa helmiäisvalkoisena?

Tietysti Audin, BMW:n tai Mersun saa tilattua exclusive-värillä kohtuulliseen hintaan. ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

HJP

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 17.08.10 - klo:22:35
Ikäväkyllä taitaa tulla Lexus kaupoille asiaa, jos täällä haluaa helmiäisvalkoisen autoon ;). Se tuli ainakin ensimmäisenä mieleen.
Uuteen Mazda 6:seen saa myös helmiäisvalkoista väriä...

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 17.08.10 - klo:22:35
Ikäväkyllä taitaa tulla Lexus kaupoille asiaa, jos täällä haluaa helmiäisvalkoisen autoon ;). Se tuli ainakin ensimmäisenä mieleen.
Lainaus käyttäjältä: HJP - 17.08.10 - klo:23:30
Uuteen Mazda 6:seen saa myös helmiäisvalkoista väriä...

Tässä meidän talon parkkarilla on uusi Subaru Outback helmiäisvalkoisena
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

JMP

Tilailen just uutta Octavia Combia (tulee liiserinä) ja ottaisin mieluiten mustan, mutta en halua siitä turhaan maksaa kuukausilisää niin vaihtoehdot on valkoinen ja pacific blue. Aineella Oulussa ei valitettavasti ollut just silloin yhtään tuon väristä autoa ja näin sen ainoastaan värikartastossa. Se tuntuis olevan aika tumma, mikä olis kyllä hyvä. Ei kellään sattuisi olemaan kuvaa Ocusta tuolla sinisellä värillä?

Zaasa

^
En ole nähnyt Bacific Blue väristä Octaviaa muilla kuin VR:llä,ei käy väri Octaviaan. Oma valinta olisi valkoinen.

Omani on Black Magic :)  

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 12.01.11 - klo:18:16
^
En ole nähnyt Bacific Blue väristä Octaviaa muilla kuin VR:llä,ei käy väri Octaviaan. Oma valinta olisi valkoinen.  

Komppi tähän, ennemmin sitten se valkoinen tai vaikka punainen.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Hoffi

Omaa Ocua tilatessa "ihastelin" liikkeen esittelyautoa joka oli juuri tuo pacific blue värinen ja täytyy kyllä sanoa että on huonoin väri mitä Octaviaan on tarjolla.
VW Amarok Highline 2,0 TDI 132kW 4MOTION Autom. BMT -13
Audi A8 4.2 quattro -99
Chevrolet Captiva LTZ 2.2D 135 A AWD -12

JiiRe

Itsellä on nyt hopea, vaihtoehtona oli tuon lisäksi vaalea metallisininen (käytettynä). Jos uutta olisin tilaamassa, niin jotenkin tuo arctic green (?) vaikuttaa tyylikkäältä.

JMP

Okei :) valkoinen on hyvä ;)

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: JMP - 12.01.11 - klo:20:47
Okei :) valkoinen on hyvä ;)

Ã,,lä nyt tee mitään harkitsematonta. Valkoinen on äärettömän tylsä väri. Alkaa varmasti juilimaan, jos sellaista joutuu kolmekin vuotta katselemaan.

Pacific Blue on ihan jees perusväriksi. On se ainakin parempi kuin valkoinen.

Markku J

Minultakin ehdoton puoltoääni valkoiselle. Pojallani oli valkoinen RS Ocu, ja se oli hieno. Tuo sininen on varmasti floppi, jo näkemättä oikeaa autoa voin kantani ilmaista. Likakin siinä näkyy rumemmin kuin valkoisessa - uskokaa tai älkää - olen kokeillut molemmat värit.

Oikein hyvää kuvaa poikani autosta en löytänyt, mutta tällainen malliksi valkoisesta:

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 12.01.11 - klo:21:03
Ã,,lä nyt tee mitään harkitsematonta. Valkoinen on äärettömän tylsä väri. Alkaa varmasti juilimaan, jos sellaista joutuu kolmekin vuotta katselemaan.

Pacific Blue on ihan jees perusväriksi. On se ainakin parempi kuin valkoinen.
Oletko nähnyt Pacific Blueta liikenteessä? Huonoin mahdollinen väri Octaviaan,se ei siis ole metalliväri.
Jostain syystä väriä ei näytä olevan maahantuojan sivullakaan,lienenkö VR:n yksinoikeus väriin :)
Valkoinen on tyylikäs :)  

MjK

Valkoisella mennään ja luultavimmin myös seuraavaan valitsen valkoisen tai ainoana kilpailijana cappucino beigen.

Markku J

Tässä vielä maalatulla maskilla kuva poikani ex-autosta (nyt hänelle on tulossa uusi Fabia RS vihreänä mustalla katolla ja valkoisin vantein):

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: MJK - 12.01.11 - klo:21:12
Valkoisella mennään ja luultavimmin myös seuraavaan valitsen valkoisen tai ainoana kilpailijana cappucino beigen.

Taidat olla menetetty sielu. Käännytystyön paukut on säästettävä otollisemmille tapauksille.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 12.01.11 - klo:21:05
Minultakin ehdoton puoltoääni valkoiselle. Pojallani oli valkoinen RS Ocu, ja se oli hieno. ]
Todella hieno valkoinen RS, kuvat tukee kantaani mainiosti :D

Skada

Kiitos pojat kannustuksesta. Viikolla 5 tulee kolmen kuukauden odotuksen jälkeen farkku Octavia 1.2 TSI Elegance hopeisilla kattokaiteilla ja 16" Crateriksilla. Väriksi en edes harkinnut muuta kuin Pacific Blue:ta, koska metalliväristä en halunnut maksaa. Olen omistanut yhden uuden valkoisen auton ja useamman kerran kironnut maalipintaan tarttunutta, näkyvää ja ruostuvaa nastapölyä sekä pikeä. Sitten vielä automyyjien kettuilu valkoisesta väristä, valkoinen on niin vaikee myydä...

Mielestäni punainen ja valkoinen ovat asiallisia värejä Räsään, mutta ei ainakaan tohon moponmoottorilla olevaan. Ja uskokaa pois, tuo valkoinen ei ole enää kauaa pop. No toivottavasti en pety valintaani ja valkoisen omistajat ovat tyytyväisiä omaansa.

Claves

Naapurilla on Pacific Blue ocu. Todella hyvän näköinen puhtaana. Likaisena ei niinkään ::) Väriä on ollut saatavilla vasta niin vähän aikaa, ettei niitä juurikaan tule vielä vastaan.

Valkoisia autoja minulla on ollut 3 kpl: ensimmäinen, ainoa ja viimeinen ??? Tuli muutama härdelli talvella kun sivutieltä eteen tunki silloin tällöin kuskeja, jotka eivät  huomanneet minua ajovaloista huolimatta. Muun värisillä autoilla tähän ilmiöön en ole törmännyt. Muuten valkoinen väri oli ok, mutta vaatii ahkeraa pesua ja vahausta.

TommyW

Itse valitsimme Pacific Bluen (auton saamme 25.1) - näytti omaan silmään päivänvalossa oikein hyvältä. Kävin tällä viikolla vielä varmistamassa aikaisemman mielikuvan myyjäliikkeen varastohäkissä  ;D

Sama tilanne kuin Skadalla - eli emme halunneet maksaa "metallilisää".

Ko. väri ei taatusti ole parhaimmillaan likaisen auton kanssa, mutta tämäkin oli tiedossa jo väriä valittaessa.

Sitä aikaisempaa perussinistä (mikä lie nimeltään) en olisi kyllä ottanut mistään hinnasta - eräs Skoda-kauppias totesikin minulle muutama vuosi sitten puolitosissaan, ettei sen väristä suostuisi minulle edes myymään...

Yhtä kaikki - värit ovat enemmän tai vähemmän aina makukysymyksiä ja lienee tärkeintä, että on itse valintaansa tyytyväinen. Jällenmyyntitilanteissa jopa Huoneistokeskuksen ja Intrum Justitian entiset autot ovat lienee löytäneet uuden kodin ;D

Ocu_P

Brilliant silver odottaa luovutusta. Tyylikäs ja huoleton, mutta myönnetään - tylsä. Ex-Ocu oli saharabeige, joka taisi olla tuon vuosimalli suosikkiväri. Tosi huoleton väri sekin ja silloin tykkäsin, mutta ehkä ei toista sellaista enää. Laiska olen pesemään, joten se vaikuttaa värivalintaan. Kun olen yleensä vähänkäytettyjä ostanut, niin eipä ole valitsemaan päässyt.

njs

Lainaus käyttäjältä: Ocu_P - 14.01.11 - klo:14:18
Ex-Ocu oli saharabeige, joka taisi olla tuon vuosimalli suosikkiväri. Tosi huoleton väri sekin ja silloin tykkäsin, mutta ehkä ei toista sellaista enää.

Et olisi saanutkaan, se on nykyään cappuccino beige, aivan eri väri kuin tuo sahara.   :)
Octavia III FL 1.5 TSI DSG - ex:  Octavia III 1.4 TSI DSG - Octavia II FL 1.8 TSI DSG - Octavia II 2.0 TDI DSG

Sande

Jännä juttu tuossa Capuccino beigessä; on aika kameleontti väri, se kun näyttää aika erilaiselta eri valaistuksessa.
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

jojio

Lainaus käyttäjältä: Sande - 14.01.11 - klo:16:03
Jännä juttu tuossa Capuccino beigessä; on aika kameleontti väri, se kun näyttää aika erilaiselta eri valaistuksessa.

Ei se oo kameleontti, kun kameleontti vaihtaa monen värin eri värisävyjä.. Ehkä kumminkin lähempänä helmiäistä tai mica väriä. Näin mulle kerrottiin.  ;D

Sande

Helmiäistä tuosta nyt ei saa hyvälläkään mielikuvituksella, mutta eri sävyinen se on erivalaistuksessa  :D
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

jojio

Lainaus käyttäjältä: Sande - 14.01.11 - klo:16:16
Helmiäistä tuosta nyt ei saa hyvälläkään mielikuvituksella, mutta eri sävyinen se on erivalaistuksessa  :D

Mut ei se kamelionttikaan ole.. Mut hyvä väri silti.. Tykkään kans  :)

sakal83

Hain perjantaina kiireessä paikkamaalisprayn laakkoselta  muutamaan kiveniskuun ja en sitä pakkausta sen kummemmin tarkastanut. Auton väri ocussa on siis 9P9P candywhite, mutta myyjä heitti mulle B9A candywhite värin. Kysymys kuuluukin, onko sävyeroa vai palautanko pakkauksen? En siis ole vielä pakettia avannut ja mielelläni en avaisikaan ennenkuin varmistun tosta värin oikeudesta.
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Japoff

ai Candy Whiteekin on erillaisia ? Hyvä tietää kun pitää itsekki hakea kiveniskuja varten paikkamaali puteli ...
1,2 TSI  Ahdettua Woimaa

Ghzeit

Se on eri maali. Hain itsekin paikkamaalin pesurin kantta varten, 9P9P lukee putelin kyljessä.

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 2

Valakia Octavia RS TFSI BWA '07 - Hyviä kilometrejä, missä menetkään!
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=13852.0

sakal83

Lainaus käyttäjältä: Ghzeit - 22.04.13 - klo:05:03
Se on eri maali. Hain itsekin paikkamaalin pesurin kantta varten, 9P9P lukee putelin kyljessä.
Ja tää on fakta? Netistä kun pläräilee, niin kyllähän toi B9A on esin tämän sivuston mukaan octavian 97-00 värikartasta. Muuten toi B9A viittaa esim Passatin Candy White väriin. Onko Passatin väri sitten eri kuin Ocun?

Ehkä parempi palauttaa paketti ja hakea metro-autosta. (se myyjä laakkosellakin oli ihan kujalla kun selitin sille sitä Octavian paikkamaalia ja sanoin että 9P9P on väri, niin herra haki rekisterinumerolla mulle värin sieltä.)
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy