LED takavalot Audi A4 B7

Aloittaja Flat, 09.12.09 - klo:10:40

« edellinen - seuraava »

Quality

Ei kiitos. Nuo eivät mielestäni sovi edellisen sukupolven tuotteeseen eivätkä tee sen luonteenomaisille piirteille oikeutta. Mitenkähän lie Exeo? Tokko siinäkään on ledejä?
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Flat

No mikä ettei,riippuu tosin siitä miltä näyttää pimeällä. Tarviikohan tuokin jonkin donglen toimiakseen, varmastikkin?

Jyri

Itse olen kyllä LEDien ehdoton kannattaja, vaihtaisin sellaisiin vaikka olisivat rumemmat kuin alkuperäiset (miten LEDit voisivat olla?).

isukki

Kyllähän nuo ihan hienot olisi! Vie vähemmän virtaakin ;)
Audi A3 SB CAXC -09

T

Nuo jälkiasenteiset näyttävät jotenkin vajailta. LEDit ei mene reunoihin asti?

Tässä taas on tyyliä, kun käyttäjä fly300kts on tehnyt näitä tee-se-itse projekteja. Mustan A4 takaledit otettu A6:sta ja modattu alkup takavalojen sisään. Alemmat kuvat vastaavasti A3:sta. (Google löytää lisätietoja)

Car History: Passat 1.6CL vm1990, Passat 3B 1.8 vm2000, Audi A4 1.8T vm2006, Honda CR-V 2008, VAudi A4 2.0TFSI quattro vm2006, Passat Variant 2.0TDI Bluemotion 140hv vm2011, BMW X5 E70 3.0D 2007
Automaagisilla vaihteistoilla 2006 alkaen.

Flat

Pakkohan tuohon on todeta, että pirun tyylikkäät ! Paremmat kuin tuolla ylhäällä.

isukki

No on kyllä! Siitähän joku voisi ottaa pienen sivuhomman ja ruveta modaileen noihin orggis valoihin noita ledejä ;)
Audi A3 SB CAXC -09

Ton-1

Se kaveri on ottanut sen jo .....
Member of a A(udi) & A(prilia) club

jonze

ite meinasin kokeilla noita viim ens kesäks.. katotaa miten kestää ja sopii..
hommat ovat paskoja, mutta niin ovat miehetkin

www.amasennustiimi.fi

www.ccldesign.fi

Ton-1

Member of a A(udi) & A(prilia) club

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy