VW:n kaukosäätöinen avain

Aloittaja Sean80, 05.06.11 - klo:20:10

« edellinen - seuraava »

Sean80

Tuli tänään puolison toimesta kokeiltua kuinka VW:n kaukosäätöisen taittoavaimen voi pudottaa vesiämpäriin ja toimii silti. :)

Tulin silti tänne spekuloimaan ja kyselemään, että mitä jos ei olisi toiminut - kas kun muutamaa seikkaa ei ole aiemmin tullut ajatelleeksi. Eli jos olisi mennyt rikki...
- olisiko vain toisen avaimen saanut hankittua ja koodattua vai olisiko molemmat menneet uusiksi?
- miten vakuutusyhtiö suhtautuu mahdolliseen varkauteen/murtoon, mikäli molemmat avaimet eivät ole tallessa?

Erkka

Avaimien mukana tulee muoviliuska, jossa on avainkoodinumero, jolla voi teettää uuden samanlaisen avaimen samalla koodilla.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 05.06.11 - klo:20:12
Avaimien mukana tulee muoviliuska, jossa on avainkoodinumero, jolla voi teettää uuden samanlaisen avaimen samalla koodilla.

Minä olen ollut siinä käsityksessä että sillä koodilirpukkeella ei ole oikeasti mitään virkaa, vaan avain tilataan aina auton tiedoilla tehtaalta ja joka kerta se pitää erikseen koodata autoon sopivaksi :-\
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

jf

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.06.11 - klo:21:00
Minä olen ollut siinä käsityksessä että sillä koodilirpukkeella ei ole oikeasti mitään virkaa, vaan avain tilataan aina auton tiedoilla tehtaalta ja joka kerta se pitää erikseen koodata autoon sopivaksi :-\
Siinä koodilapussa on se metallitikun jyrsintä ohje. Kauko-ohjain itsessään hyllystä ja koodataan autoon sopivaksi (vaatii yhteyden tehtaan järjestelmään tai kalliimman rikollisten käyttämän kooderin), koodauksessa kaikki autossa käytettävät avaimet mukana. "Ei mukana" olevat lakkaavat toimimasta.
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Tos®

Kaveril oli jääny avain housuntaskuun sit pesukoneeseen... toimii
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

makkis

Myyjäliike hukkasi Alfasta toisen avaimen, lienee samanmoinen revohka hommata uusi. Samanlainen linkkuavain kuin vaginoissakin, lieneekö samalta alihankkijalta peräisin? Tosiaan ihan "dejavu" tuo Alfan avain.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy