ID.4 rekisterikilven valon vaihto

Aloittaja arska0808, 18.06.25 - klo:15:37

« edellinen - seuraava »

arska0808

Onko kukaan vaihtanut rekisterikilven valoa? Miten se lähtee ehjänä irti? Toinen puoli on pimeänä, huomasivat vuosihuollossa.
Uusi moduuli olisi marmorilla n 100 euroa ja Motonetissä n puolet siitä.

Zigu

Lainaus käyttäjältä: arska0808 - 18.06.25 - klo:15:37Onko kukaan vaihtanut rekisterikilven valoa? Miten se lähtee ehjänä irti? Toinen puoli on pimeänä, huomasivat vuosihuollossa.
Uusi moduuli olisi marmorilla n 100 euroa ja Motonetissä n puolet siitä.

Talttapää ruuvimeisselillä laidasta vain painaa, niin irtoaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy