webaston kaukosäätimen ohjelmointi

Aloittaja juhis-78, 06.01.25 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

juhis-78

ostin entisen poliisiauton  2014 t 5 ja siinä katossa lämmitin nyt hommasin siihen kaukosäätimen ja tarvisin neuvoa kuinka noi saa paritettua keskenään

Jacce75

Onko kaukosäätimen vastaanotinta asennettuna autoon?
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

juhis-78

mistäs kyseinen vastaan otin mahdollisesti löytys kyllähä noissa luulis olevan mutta en nyt ole paremmin tutukinut viel ku vk jopa ollu

jugih

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy