T5 ohjaustehostimen vaihto

Aloittaja TommiH, 29.07.24 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

TommiH

Tarviikos ohjaustehostimen vaihdon takia laskea mooottoriöljyt pois? Onko jotain muuta mitä pitäisi huomioida?

Moottori 2.5 tdi BNZ

TommiH

Itse itselleni vastaten. Ei tarvitse öljyjä laskea koneesta pois. Toki meillä oli keula hieman ilmassa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy