M: OBDeleven

Aloittaja Villee, 07.07.24 - klo:13:51

« edellinen - seuraava »

Villee

Myyn vuonna 2020 ostetun OBDeleven laitteen, ei siis uusi nextgen versio. Auto vaihtui niin ei enää tarvetta laitteelle. Hyvin on toiminut.

Hinta 30 e.
Kauklahti, Espoo.
wier86 at hotmail piste com

Jacce75

Saako tuohon minkä tahansa planin liitettyä?
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy