2015 B8 1.4tsi manuaalin kytkinmurheet

Aloittaja tuomask, 01.06.24 - klo:16:00

« edellinen - seuraava »

tuomask

lyhyt tarina tältä aamulta. Liikkeellä ollessa autosta kuului kolahdus, saattoi olla kivi joka pyörähti alustassa, tai sitten jotain tipahti autosta. n. 20km ajoa tästä ja kytkin muuttui polkaisu polkaisulta tahmeammaksi. Vähän matkan jälkeen ei enää palauttanut ollenkaan -> auto parkkiin ja laatikon tienoolla valuu nestettä ulos.

mikähän meni? pääsylinteri? neste joka valui ei maistunut miltään ja oli varsin väritön.

b8 2015 1.4tsi 150 manuaali 229tkm

ZimKork

Eikös hyväkuntoinen vaihteistoöljy ole melko väritöntä?

tuomask

jos joku orpo sielu googlella löytää tämän ketjun niin vika selvisi: Työsylinteri oli hajalla. osa töineen 330e

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy