B8 passatin suuttiimet

Aloittaja Hulttio, 31.10.23 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Hulttio

Moro,

Onko kellään ollu suuttimien koodaus ongelmaa? Vanhoissa 6 numeroa ja uusissa 7 numeroa? Käyntii lähtee, mutta käy kahdella suuttimella.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy