T5 ratin alla olevan muovin irrotus

Aloittaja BoraT, 30.08.23 - klo:14:23

« edellinen - seuraava »

BoraT

On ohjeet ja kaikki, mutta en saa tuota muoviläpyskää irti millään. Osaisiko joku vääntää rautalangasta miten irrotetaan? Onko siinä joku klipsi tai vastaava. Ohjeessa on kolmen ruuvin irrotus. Olen nyt irrottanut 7 ruuvia, mutta tuota ohjeessa olevaa oikeanpuoleista ruuvia en ole löytänyt. Ehkä siinä on ratkaisu kun/jos sen löytää?





BoraT

Joo, löytyihän se yksi ruuvi sieltä. Olipas viheliäinen homma. Kun vaihdoin erään Renault Scenicin lämmityslaitteen puhaltimen moottorin helmikuussa ulkona, niin luulin nähneeni ja kokeneeni kaiken järjettömyyden autojen suunnittelussa…en ollut nähnyt ::)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy