Mistä alkuperäisten osien OEM-numerot?

Aloittaja Pronstarter, 11.07.23 - klo:14:58

« edellinen - seuraava »

Pronstarter

Mistähän vois saada kattavan, eli mieluiten täydellisen, listan osien numeroista?

Katsastuksesta tuli hylky, ja kun koitan kustannuksissa säästääkseni valikoida tarvittavat vaihto-osat Autodocista, niin kuumottaa että tuleehan sieltä varmasti oikeat. En kylläkään edes tiedä onko T5:n osissa ollut paljon vaihtelua vuosien mittaan, mutta mulla oli aikanaan Pösö 406, johon tietämättömyyttäni tilasin vääränmalliset jarrupalat. Silloin ei haitannut kun vaihdoin ne itse eli oli aikaa lähetellä takaisin ja oottaa oikeita, mutta nyt pitäisi viedä tiettynä päivänä korjaamolle joten ei oo varaa virheisiin.

Kiitos kaikista vinkeistä. Saa myös suositella muita varaosakauppoja. Mun tietämys on vähäistä, ja kun perikunnalle jäänyttä auto tässä ylläpidän niin olen sen kanssa taas uusissa tilanteissa vähällä kokemuksella.

Jultsu

"online etka" niin alkaa löytymään nettisivuja joista saa etsittyä ajoneuvokohtaisia varaosia. VIN-numeroon perustuva haku ei varmaan toimi tarpeeksi luotettavasti vielä missään noista, eli joutuu itse selvittelemään mahdolliset moottori/vaihteisto/varustekoodit auton tarralappusista joita on kontissa, huoltovihossa jne.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Tos®

Alustanumeron perusteella oikeat osat pientä maksua vastaan https://www.partslink24.com/
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Kampiveivi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy