Kellään tullut seuraavaa virheilmoitusta "Vika: hätäpuhelutoiminto. Hakeudu korj

Aloittaja Täysveto, 04.07.23 - klo:10:26

« edellinen - seuraava »

o.b.

Lainaus käyttäjältä: mikkova - 24.10.25 - klo:10:13Mielenkiinnosta, tarviiko akun vaihdon jälkeen tehdä jotain konffauksia? Tubessa oli video, jossa vaihtoi kyseisen SOS-modulin akun ja konfiguroi sen jälkeen.

Kyllä autolle pitää kertoa, että uusi vara-akku on laitettu. Onnistuu OBDElevenillä.

FB-ryhmästä luin, että joku oli vain tehnyt tuon OBDEleven:llä vaihtamatta vara-akkua. Pitänee seurata, miten se etenee. Itsellä SoH on 54%, joten kohta "jotain tarttis teherä" edes mennyttä presidenttiä lainaten.

jazin

Lykkäsi tämän vikakoodin tauluun ja SOS nappi punaisena.

Mitäs ne kotikonstit olikaan tälle? Ei poistunut vuorokaudessa kun auto oli laturissa ovet kiinni.

ID4 2021 kyseessä.
VW ID4

SlOrbA

Itselle tuli ID.3:een tuo keltainen SOS ja huollossa antoivat tuomioksi vara-akun vikaantumisen.

Tuosta vaihdosta näyttäisi olevan Youtubessa ID.3:lle video (https://youtu.be/eRMd8SZ0DBg?si=VxX_EplsITjniXYb). Avain kysymykset on, että miten saa varaosaan, pystyykö tekemään tuon vian nollauksen ja videolla ei näkynyt itse hätäpuhelu moduulin sisälle tehtyjä toimia.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

Epa3000

Kannattaa ehkä kuitenkin kysyä K Autolta ensin. Minulle tätä korjattiin veloituksetta 2021 id.3een kun vika ilmestyi 3.8 ota päivityksen myötä. Hyvin todennäköisesti virhe korjaantuu ohjelmoinnilla, akkua vaihtamatta.

o.b.

Lainaus käyttäjältä: Epa3000 - 20.11.25 - klo:19:39Kannattaa ehkä kuitenkin kysyä K Autolta ensin. Minulle tätä korjattiin veloituksetta 2021 id.3een kun vika ilmestyi 3.8 ota päivityksen myötä. Hyvin todennäköisesti virhe korjaantuu ohjelmoinnilla, akkua vaihtamatta.
Vaihtavat akun, jos vika on tulut 14vrk ennen tai jälkeen 3.8 päivityksen.

o.b.

Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 19.11.25 - klo:16:14Itselle tuli ID.3:een tuo keltainen SOS ja huollossa antoivat tuomioksi vara-akun vikaantumisen.

Tuosta vaihdosta näyttäisi olevan Youtubessa ID.3:lle video (https://youtu.be/eRMd8SZ0DBg?si=VxX_EplsITjniXYb). Avain kysymykset on, että miten saa varaosaan, pystyykö tekemään tuon vian nollauksen ja videolla ei näkynyt itse hätäpuhelu moduulin sisälle tehtyjä toimia.
Varaosanumero on 3G0915089 ja kannattaa ehkä kysyä Skoda-varaosayynnistä, siellä yleensä 30% halvemmat hinnat. Nollaus onnistuu OBDElevenilla.

Hardsoft

Lainaus käyttäjältä: jazin - 17.11.25 - klo:12:29Lykkäsi tämän vikakoodin tauluun ja SOS nappi punaisena.

Mitäs ne kotikonstit olikaan tälle? Ei poistunut vuorokaudessa kun auto oli laturissa ovet kiinni.

ID4 2021 kyseessä.

Cuprassa oli sama ongelma, joka poistui uusimmalla OTA-päivityksellä
- Cupra Born E-Boost 77kWh V3 -

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy