Golf VI Variant: Variant III -paketti

Aloittaja Guido, 08.12.09 - klo:09:09

« edellinen - seuraava »

skula

Lainaus käyttäjältä: Guido - 03.05.10 - klo:09:05
Tulikin tästä keskustelusta mieleen, että en ole edes kokeillut vielä koko Park Assistia, vaikka Golfilla olen ajanut jo lähes 3000 km. Täytyykin testata kun seuraavan kerran tulee taskuparkkeeraus eteen.

kannattaa... se on melko mielenkiintoinen kokemus.. luotto loppu ainakin mulla ekalla keralla.. toisella jo luottoa oli  ;D

bnm151

Kokeilun perusteella parkkikolon etummaisen auton voi korvata puskalla. Toki manuaalista auton saa parkkeerattua lyhyempään väliin kuin Park Assist, silti mukava lisävaruste ja toimii muutaman kokeilun perusteella riittävän hyvin.

Iippola

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 02.05.10 - klo:22:57
Perheen Superbista löytyy park assistant kerran kokeillut sitä kokeilumielessä ja todennut että jos on ennekin osannut taskuparkkeerata ilman sitä niin osaa vieläkin. Ja itse kun parkkeeraa saa auton paljon nopeammin parkkiin kun tuolla pa.:lla.
Tietenkin naiset ja muutenkin kädettömät voivat tarvita tuota  ;D

Kysehän ei ole osaamisesta, vaan viitsimisestä. Enkä todellakaan ala täällä painimaan rallikuskien kanssa kylän-kovin-taskuperuuttaja-tittelistä. En itse juurikaan harrasta taskuparkkeja jo sen takia että yleensä joko edessä tai takana oleva onnistuu raapimaan puskurit tullessaan/lähtiessään, mutta sen kerran kun olen sopivissa tilanteissa PA:ta käyttänyt, on se mulle paljon viihdyttävämpää kun ratinpyörittely, laiska kun olen.

Ja toivottavasti olen väärässä aistiessani tässä suoli24-meininkiä, koska kohta kaiken maailman rallikuskit ja vetomiehet on haukkumassa ESP:tä ja ABS:ää, kun niitä käyttää vaan akat ja kädettömät :D

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Iippola - 03.05.10 - klo:16:00
Ja toivottavasti olen väärässä aistiessani tässä suoli24-meininkiä, koska kohta kaiken maailman rallikuskit ja vetomiehet on haukkumassa ESP:tä ja ABS:ää, kun niitä käyttää vaan akat ja kädettömät :D
Saatto ottaa itteensä ja otti  :P.
Ei täällä mitään suoli24 meininkiä ole ;D, ESP ja ABS ovat sitten taas asia erikseen, ne ovat sellaset varusteet mitkä joka autossa pitäsi olla vakiovarusteena ;)

chr

Lainaus käyttäjältä: Iippola - 03.05.10 - klo:16:00
En itse juurikaan harrasta taskuparkkeja jo sen takia että yleensä joko edessä tai takana oleva onnistuu raapimaan puskurit tullessaan/lähtiessään,

Jatketaan teemasta, mutta jopas on erikoisia kuskeja teillä päin. Pidän autoani katuparkissa, taskutan sen käytännössä päivittäin ja vielä näin kolmen vuoden aikana kukaan ei ole kulmia kolhinut. Ehkä huomenna sitten... ;)

muuli1010

Vaikka Suomessa onkin viela toistaiseksi jonkinmoinen kunnioitus "naapureiden" autojen suhteen olemassa, niin eikohan tuo taskuparkissa pusun saaminen ole vaan ajan kysymys, tai voihan tietty olla niinkin etta kanssa autoilijat ovat kayneet esimerkiksi Ranskassa opissa siella kun tuota tilaa osataan tehda sen verta tyylilla etta naapuri ei valttamatta huomaa mitaan toisaalta samaisessa maassa kylla nakyy sekin etta harjoiteltu on koska siella kaikki autot Mesesta alaspain muistuttavat jossain vaiheessa enempi tai vahempi perunasakkia. Mita taas tulee tuohon park assistant:iin niin jotenkin on aistittavissa muutosvastarintaa, muistelen kuulleeni samanlaisia juttuja silloin kun autoihin tuli ABS:t ja kylan kovimmat kuskithan kytkevat aina ESP:n pois paalta koska se hidastaa matkantekoa..... No eikohan tuo parkki apukin saa hyvaksynnan sitten joskus vuosien paasta kun systeemi yleistyy ja viela nykyisestaan vahan kehittyy.... Itse ainakin ajattelin jattaa taskuparkit tulevaisuudessa auton hoidettavaksi jos tuosta ei muuta hyotya ole niin vetoan mahdollisessa vanteen rikkoontumisessa siihen etta koska auto ajoi vanteen itse rikki niin kyseessa ei voi mitenkaan olla sopparissa mainittu tuottamuksellinen vahinko  ;D

JeanC

Lainaus käyttäjältä: muuli1010 - 03.05.10 - klo:23:14
niin vetoan mahdollisessa vanteen rikkoontumisessa siihen etta koska auto ajoi vanteen itse rikki niin kyseessa ei voi mitenkaan olla sopparissa mainittu tuottamuksellinen vahinko  ;D
Make always sure its safety to backup  ;)

vehkis1983

Kyllä tuo Park assist on ihan mukava lisävaruste. Se on yllättävän nopea vetää  auto taskuparkkiin tuo päällä, koska kun se auto kertoo milloin on tilaa pakittaa, niin se menee siihen "taskuun" kertaheitolla..

btw: Tälläinen golf on lyhyt selkäiselle kuskille yllättävän hankala ajaa ahtaaseen parkkiruutuun/taskuparkkiin, koska ainakaan itse en näe yhtään auton etukulmia kuskinpenkin takaa..

JeanC

Lainaus käyttäjältä: vehkis1983 - 04.05.10 - klo:20:53
kuskinpenkin takaa..
Ajatko Golffia takapenkiltä  ;D ;D
Sori OT, mut oli pakko  ;D ;D ;D

vehkis1983

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 04.05.10 - klo:20:57
Ajatko Golffia takapenkiltä  ;D ;D
Sori OT, mut oli pakko  ;D ;D ;D

Niinpäs sattuikin pikku "kömmähdys" :D tosiaan ratin takaa oli tarkoitus kirjoittaa ;) Nooh, sen siitä saa, kun  kiireessä kirjoittelee...

muuli1010

Joo kolopallon keula laskee sen verta alas etta kulmien sijainti on ainakin tottumattomalle lahinna arvailujen varassa....

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy