Superb 2019 vauhtipyörän vaihto

Aloittaja Botter, 25.03.22 - klo:17:26

« edellinen - seuraava »

Botter

Hei! Olen itse melko uusi vaggilaisten (ja ylipäätään dsg autojen) kanssa räpellyksessä, joten osaisiko joku viisaampana neuvoa, että tarvitseeko vauhtipyörän vaihdossa uusia yleensä muuta kuin vauhtipyörän pultit ja itse vauhtipyörä. Tuttavan superbissa on alkanut huomattavasti kalkattamaan etenkin tyhjäkäynnillä ja täristämään jonkun verran ja lupauduin vaihtamaan vauhtipyörän kyseiseen autoon. Onko dsg vaihteistoissa tarvetta yleensä uusia kytkimen puolelta osia tai onko siellä minkäänlaisia paineasetelmia laatikon ulkopuolella. Yllätyin miten hankala tuon vuoden superbiin on löytää minkäänlaisia räjäytyskuvia tai korjaamo-oppaita. Kyseessä siis 2019 etuveto superb,  7 vaihteisella dsg lootalla ja 150 heppasella diisselillä

M_M

Korjausohjeet on melko helppo löytää kun etsii oikeasta paikasta, katso allekirjoitukseni linkistä lisätietoa.

Pakko sinne ei varmaankaan ole uusia muita osia vauhtipyörän lisäksi. Toki jos auto on kovin paljon ajettu, niin kannattaahan kytkimien vaihtoa silti harkita.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy