testailen

Aloittaja makkis, 28.11.09 - klo:22:11

« edellinen - seuraava »

makkis

Kunhan testailen tämän toimintaa. Nopeudesta ainakin pointsit  ;D mutta kuka sen tietää tilanteen satojen tuhansien viestien jälkeen.

Jyri

Itsellä on kokemusta tästä alustasta muutamistakin eri harrastuksista ja niissä on ainakin pelittänyt oikein mainiosti.
http://ridefree.fi/forum/
http://www.kopterit.net/

Onhan noita muitakin, mutta noihin on tullut itse tutustuttua tarkemmin.

makkis

No mietinkin mistä tämä engine on tutta, sama homma itellä, rc-foorumi tosiaan pyörii tämän päällä, itsellä tosin rc-harrasteet on autoja ja hiipumassa tyystin. Taidan kuitenkin ensi kesäksi hankkia vielä sähköcrossarin, kun nuo lipo-akut on kuulemma mullistaneet alan. Emopalstalla myynnissä oleen fg polttisbeetlenkin möin työkaverille ja samaan kauppaan tungin nuo 1:10 laitteet.

makkis

nyt on kyllä vetäydyttävä vanhan miehen nukkumaan, tää on kyllä enstuntumalta tosi hyvä ja kaivattu!

Seuraavaksi vaan pystyyn ultimatebmw.com kun kaikki vaginistit tuntuu vaihtavan penppuun :=)

Vmatti

Kokeillaan vähän isompaa kuvaa...
Trust your instincts, be yourself!
BMW 520D xDrive Business Exclusive Edition Aut. -15
ex-vagit:
A4 (B8) 2.0 TFSI quattro S tronic -10
CC 2.0 TDI 125kW DSG -09
A4 (B6) 1.8T quattro -05
Audi 80 (B3) 1.8S -

Kiviharju

Tuo on hyvä systeemi, että kuvaa pystyy scrollaamaan, eikä se vaikuta itse sivun leveyteen :)
UVW:ssä on aika turhauttavaa kun on yksi leveämpi kuva sivulla, niin koko sivua pitää scrollata sivuun että pystyy lukemaan viestit...
Audi A4 Allroad quattro -17

-V-

Alusta tuntuu pätevältä. Aika kätevää ettei leveä kuva sotke koko sivua...

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: makkis - 28.11.09 - klo:22:11
Kunhan testailen tämän toimintaa. Nopeudesta ainakin pointsit  ;D mutta kuka sen tietää tilanteen satojen tuhansien viestien jälkeen.

Sadat tuhannet viestit eivät ole se ongelma, vaan sadat tuhannet yhtäaikaiset käyttäjät  ;D

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 29.11.09 - klo:00:27
Sadat tuhannet viestit eivät ole se ongelma, vaan sadat tuhannet yhtäaikaiset käyttäjät  ;D
Siihen on vielä hieman matkaa   ;), mutta tokihan se tavoite on  ::)
Mahtaako kellään olla tietoa paljonko tuolla ultimatevw:n puolella on mahtanut olla yhtäaikaisia käyttäjiä parhaimmillaan, en muista että sitä olisi mistään nähnyt?

Ironic32

No se tieto, mitä peruskäyttäjälle näkyy, on siinä ihan etusivulla, eli jäsenet ja vieraat erikseen. Muistelen, että sivusto alkoi itselläni tahmaamaan, kun yhteisluku noissa oli jotain 250 tietämillä. 300-> sivusto meni jo melkoiseksi "diashowksi"

EDIT: Niin, siis ei minulla tietoa maximeista ole...

Jyri

Itse olen kovin luottavainen, sillä kyseessä on kuitenkin hyvinkin paljon maailmalla käytetty ja tuettu alusta ja tuolta ylläpito puolelta löytyy aikalailla asetuksia millä viilata toimintaa / asentaa erilaisia nopeutuksia tarvittaessa.

VWonderman

Oli siellä UVW:llä kesällä parhaimmillaan jotain 50 linjoilla. 8) Aika nopia tää myös on siihen verrattuna... Which is good! :)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

massa

Loistavalta tuntuu tämä uus foorumi. Käyttöliittymä tuntuu toimivan kuin unelma.

BTW tuli tuosta Vmatti:n laittamasta kuvasta mieleen, että eikö se olisi kuvaavampi jos Gekkolla olisi ne takajalat, mutta ne tulisivat "vetelänä" perässä laahaten? :D
ei oo sellaista kuvaa sattunut silmiin, liekkö joku sellaista shoppaillutkaan..
- Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa - ex. B8 Avant 2.0TFSI quattro

Oculus

Koeviesti profiilin testailuun ...

Erkka

Koeviesti... Lähden kokeilemaan miten prfiiliin saa liitettyä oman kulkineen.
Ei voi muuta sanoa kuin, että on mahdottoman hyvin toimivat sivut, heh.  ;D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Maximus

Ihan pelinavaus vaan. Katsotaan mitä näkyy vai näkyykö mitään!  ???
"Age quod agis - tee mitä teet"

skula

Herrasiunaa!

Mageeta

Jopa turhia kikkoja minulle..

Hieno "pohja" lähteä rakentamaan UVW:n kaatajaa...

Pertsa

^Sille ei varmaan tarvitaa kaatajaa, kaatunee ihan itsestään jossain vaiheessa...  :(

Testailenpa minäkin tässä tekstien kirjoittamista sun muuta.

Mikhauta

Testailua... ja muokkausta...

Aapeli

Minkähälaane juttu....

samuel

Jaahas. Nythän on hieno foorumi. :o

Aivan hyvinhän näitä voi olla kaksin kappaleinkin.

tounigee

Testing testing :-X ???..

k4ne

Just testin this :P

k4ne

testin onpa outoa ???

k4ne

aina vaan testailen  8)

Tuksuu

Testailen toimivuutta

roster

Tääläkin vaan testaillaan.  :)