Tyhmiä kysymyksiä

Aloittaja ma1ja, 06.04.11 - klo:19:57

« edellinen - seuraava »

Male80

;D Olis varmaan mennyt täysin lukkoon ;D
VW 1302 -71 / Volvo V60 D3 R-Design -12

Skula

Lainaus käyttäjältä: Male80 - 17.10.11 - klo:14:32
;D Olis varmaan mennyt täysin lukkoon ;D

Näin varmaan olis käyny, tai / ja ei olis antanu "hyväksyntäänsä" jousille... Tiedä häntä..

Hyvä näin.. Täytynee käydä katsastamassa joku ehtoo kun kahvihammasta kolottaa ja ne muutamat kympit on ylimääräisenä lompakon pohjalla...
Romurautaa ja paalivehkeitä.

ma1ja

Miksi ylipäänsä asentaa mitään madallussarjoja, jos ne aiheuttavat katolleen ajon riskejä ja vaativat hankalia, kalliita muutoskatsastuksia?
Jos haluaa ajaa vaggineella tulisi hyväksyä se mukana tuleva pintakovuus!
Niin se vaan menee.

Skula

Lainaus käyttäjältä: ma1ja - 18.10.11 - klo:11:31
Miksi ylipäänsä asentaa mitään madallussarjoja, jos ne aiheuttavat katolleen ajon riskejä ja vaativat hankalia, kalliita muutoskatsastuksia?
Jos haluaa ajaa vaggineella tulisi hyväksyä se mukana tuleva pintakovuus!

Sanoisin että tuo jousien vaihto vähentää riskiä ajaa auto katolleenpyllylleen kaseikkoon.. Sen verta huojakkaita nää vakioalustat monasti ovat.. Mutta toki mielipide tämäkin..

Katsastuksen hinnasta en tiedä, mutta kalliiksi sitä en kutsuisi, näin autoilun kustannuksia muuten jos katsoo niin tämä muutoskatsastus on kärpäsenpaska siinä sotkussa  :P

Pintakovia nää on. Mutta siihen on lääke, vähän kuin päänsärky, ei sitä tarvi kestää  ;D

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Skula

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 18.10.11 - klo:15:35
Pintakovia? Vagit?

Kaikki leivänmurutkin nää poimii tiestä ja "maistuu" persauksissa.. Moottoritien heitot taas on semmosia näille että tuntuu että pullataikina tulee yli, ja suuntaa on vaikea arvoida mihin se VAGi lähtee, yleensä tangentin suuntaan, mutta joskus ei sinnekään...

tsiih

Ehe. Ette ilmeisesti ole koskaan ohjastaneet Fiattia.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

jf

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 18.10.11 - klo:15:35
Pintakovia? Vagit?
Juuri kuten skula asian on ilmaissut, epätasaisuudet kyllä tuntuvat, mutta 100+ nopeuksissa sitten alusta antautuu...
LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

repe59

Itse olen ollut sitä mielipuolta jotta ainakin ocu on kohtuullisen jämäkkä ja suoraan kulkeva kiesi, ei vongertele ja heilu kuin esim. joku primera tai muu idän ihme.
Olkoon pintakova tai muuta, ihan sama, täl mennään ;)
Skoda Kodiaq 4x4 2.0 TDI -18
ex-Skoda Octavia 1,6 tdi dsg Elegance lb -13,
Brilliant Silver
ex-Mitsubishi Pajero 3,2 DID -01
ex-Skoda Octavia II 1,9 tdi hb ambiente -07

ma1ja

En löydä kysymyksilleni parempiakaan aihealueita, joten jatkan listaa tähän.

Minua on alkanut suuresti kiinnostaa nahkainen/alcantaralla päällystetty kojelauta. Missähän automalleissa tuo olisi ruksittavissa lisävarustelistalta? Ja minkä hintaluokan autoissa liikutaan? Jos en ihan väärin muista, oli X5:ssä optiona nahkainen kojelauta mutta kustansi penkkien kanssa...hmmmm....olikohan 20K euroa.
Niin se vaan menee.

Markku J

Peugeotilla oli ainakin ennen nykyistä faceliftiä 308:n yhteydessä tarjolla nahalla verhoiltu, todella hieno kojelauta.

JeanC

Lainaus käyttäjältä: ma1ja - 21.10.11 - klo:21:36

Minua on alkanut suuresti kiinnostaa nahkainen/alcantaralla päällystetty kojelauta. Missähän automalleissa tuo olisi ruksittavissa lisävarustelistalta? Ja minkä hintaluokan autoissa liikutaan? Jos en ihan väärin muista, oli X5:ssä optiona nahkainen kojelauta mutta kustansi penkkien kanssa...hmmmm....olikohan 20K euroa.
Volvo S80 Executive nahkainen kojetaulun päällinen 1228-1468â,¬

HAL9000

Lainaus käyttäjältä: repe59 - 18.10.11 - klo:19:49
Itse olen ollut sitä mielipuolta jotta ainakin ocu on kohtuullisen jämäkkä ja suoraan kulkeva kiesi, ei vongertele ja heilu kuin esim. joku primera tai muu idän ihme.
Olkoon pintakova tai muuta, ihan sama, täl mennään ;)
Kyllähän nämä VAGit vaan ovat pintakovia jousitukseltaan moneen rapsakkaan ranskaliseen verrattuna, esimerkiksi. Varsinkin nuo "sportalustat" jotka madaltavat autoa sen parikytä milliä ovat tosi epämukavia. Ei ne sitten kuitenkaan kovassa ajossa ole yhtään perusalustaa kummempia.

Ja Ma1jalle ketjun otsikosta vielä. Ainoat tyhmät kysymykset on ne jotka jää esittämättä. Ei kysyvä tieltä eksy.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

ma1ja

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 21.10.11 - klo:21:43
Volvo S80 Executive nahkainen kojetaulun päällinen 1228-1468€
Lainaus käyttäjältä: Markku J - 21.10.11 - klo:21:42
Peugeotilla oli ainakin ennen nykyistä faceliftiä 308:n yhteydessä tarjolla nahalla verhoiltu, todella hieno kojelauta.
ahaaa, hyviä vaihtoehtoja, eikä edes liian tyyriitä, oletan.

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 21.10.11 - klo:21:46

Ja Ma1jalle ketjun otsikosta vielä. Ainoat tyhmät kysymykset on ne jotka jää esittämättä. Ei kysyvä tieltä eksy.
Kiitos, taas, HAL9000 sanoistasi.
Niin se vaan menee.

Tupo

Lainaaei vongertele ja heilu kuin esim. joku primera tai muu idän ihme.
Olkoon pintakova tai muuta, ihan sama, täl mennään
Ajoin äsken reilut 100 km yhdellä idän ihmeellä (joku "toy...ris"). Muiden "ominaisuuksien" lisäksi se oli vielä oikeasti pintakovakin! Volkkarin kyytiin tottuneet matkustajatkin moittivat  epämiellyttävää tärinää hyväpintaisella valtatiellä.

ma1ja

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 21.10.11 - klo:21:42
Joko tää mun nettiselain on hyytynyt tai sitten peugeotin sivuilla on bugi, mutta en mitenkään pääse tutkimaan varustelistoja. :-\
Niin se vaan menee.

Neppis

Fisker Karma:an taitaa tulla jo vakiona, eli säästyisi tuo 20Kâ,¬ lisävarusteista.  ;)

Satuin näkemäään Uudenkaupungin tehtaan testiauton ja sen sisustus oli lievästi sanottuna tilkkutäkin näköinen.
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Newman

Lainaus käyttäjältä: HAL9000 - 21.10.11 - klo:21:46
Ainoat tyhmät kysymykset on ne jotka jää esittämättä. Ei kysyvä tieltä eksy.
Eikä tyhmiä kysymyksiä edes ole, on vain tyhmiä ihmisiä.

Flat

LainaaEikä tyhmiä kysymyksiä edes ole, on vain tyhmiä ihmisiä.

hmmm, hieman kaksimielinen vastaus.....

eikös sen pitänyt mennä näin: " Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, ainoastaan tyhmiä vastauksia" ?

juupeli

Lainaus käyttäjältä: Newman - 22.10.11 - klo:20:38
Eikä tyhmiä kysymyksiä edes ole, on vain tyhmiä ihmisiä.

Lainaus käyttäjältä: Flat - 22.10.11 - klo:21:02
hmmm, hieman kaksimielinen vastaus.....
eikös sen pitänyt mennä näin: " Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, ainoastaan tyhmiä vastauksia" ?

Uskon vakaasti että Newman tarkoitti sen nimenomaan noin kuten sanoikin...  ;D

jni

Löytyy myös VAGineista:

http://www.nettiauto.com/audi/q7/4056349#yritys=lfcars
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

ajohansikas

Anteeksi kun tulen härppimään tähän ketjuun  :-[
Mutta selittäkääpä tyhmälle että mikä ihme on vanteen ET-luku. *nolo*

Reneto

VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

ma1ja

Lainaus käyttäjältä: ajohansikas - 30.10.11 - klo:12:17
Anteeksi kun tulen härppimään tähän ketjuun  :-[
Mutta selittäkääpä tyhmälle että mikä ihme on vanteen ET-luku. *nolo*

Ei tarvi anteeksi pyydellä, ei tämä ole minun yksityisomaisuutta, vaikka enimmäkseen tässä hääräilenkin. :)

Olis tuolla OT:n puolella myös jokunen ketju, jossa monopoliasemani kaipaisi horjuttamista. *vink vink*
Niin se vaan menee.

Tikka

Voisiko joku kertoa, mikä on moniurahihna? :-[

Björn

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 01.11.11 - klo:14:45
Voisiko joku kertoa, mikä on moniurahihna? :-[

Taitaa olla aika pitkälti sama asia kuin laturin hihna näissä yhteyksissä. Nimitys tullee moniuraisesta sisäpinnasta.

Pertsa

Tikka

Kiitoksia (nopeista) vastauksista.

Pertsalle sen verran vastauksena, että ei kyllä nuo kuvat minulle paljoa mitään valaise... ;D

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 01.11.11 - klo:15:09
....Pertsalle sen verran vastauksena, että ei kyllä nuo kuvat minulle paljoa mitään valaise... ;D
No siinä on kuvia nuista hihnoista joissa on monta uraa sisäpinnalla  :)

RTWteam

Jossain oli keskustelua moottorimerkinnöistä mutta en löydä sitä enää. Eli millä perusteella esim. TSI kirjoitetaan välillä TSI tai TSI? Onko se kilowattien perusteella?

Edit: tämän topikin alussa olikin jo jonkinlaista keskustelua. Ã,,äsh silmä käteen..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy