Tiilenruskea jäähdytysneste Passat 2.0 TDI vm 2016

Aloittaja Pemakin66, 18.10.21 - klo:17:36

« edellinen - seuraava »

2006tdi

Minulla Goodwill työnä tuli uusi kenno ja paisari huuhteluineen hieman alle 500 eurolla. N 1300 olisi muuten ollut. Kirjoitin  juuri samasta aiheesta 3.Octavian sivuille. Jouduttu huuhtelemaan vielä n 4krt. Ja taas kenno tukkoon, remontti tulossa. Lisäkerroista ei veloitusta. Octavia vm 2015. Ajettu 150tkm. Alkuoire oli ruosteenpunainen neste ja lämppäri antoi kuumaa vain kuskin puolelle. Varokaa näitä autoja joissa paisarissa teksti G13 mit silicat. En ostaisi käytettynä.

rawpower

Lainaus käyttäjältä: 2006tdi - 06.11.21 - klo:14:45
Minulla Goodwill työnä tuli uusi kenno ja paisari huuhteluineen hieman alle 500 eurolla. N 1300 olisi muuten ollut. Kirjoitin  juuri samasta aiheesta 3.Octavian sivuille. Jouduttu huuhtelemaan vielä n 4krt. Ja taas kenno tukkoon, remontti tulossa. Lisäkerroista ei veloitusta. Octavia vm 2015. Ajettu 150tkm. Alkuoire oli ruosteenpunainen neste ja lämppäri antoi kuumaa vain kuskin puolelle. Varokaa näitä autoja joissa paisarissa teksti G13 mit silicat. En ostaisi käytettynä.

Hienoa, että sait goodwilliä vielä tuossa vaiheessa. Eli käytännössä VAG myöntää ongelman, mutta ei korvaa täytenä vaikka selkeä suunnitteluvirhe. Mutta konsernin aiemmat metkut tuntien niin ei yllätä. Itsellä on suunnitelmissa poistaa tuo pussi jossain vaiheessa kunhan nyt ensin selviää vuotaako vesipumppu vai ei.

2006tdi

Paikallinen Skoda huolto saanut nyt oikein oman koneen jolla huuhtelevat piirit. Eka huuhteluun lainasivat maahantuojalta tai jostain. Huuhtelut, kennon ja paisarin vaihtoon meni viimeksi 1,5vrk työt. Isotöinen on. Se mikä vielä pielessä niin eivät vaihda jäähdytintä eivätkä välijäähdytintä. Olen useasti ottanut esille asian. Nehän ovat rakenteeltaan sellaisia sakka altaita kumpikin mutta ennenkaikkea riski totaalituholle moottorin suhteen. Nyt tulossa tosiaan se viides huuhtelu. Paisari rollii aina että likaa vieläkin (pohjalle sakka). Mutta nyt vielä kennokin meni taas tukkoon vaikka silikaatti säiliö poistettu jo eka remontissa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy