Skoda Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG vm. 2010 MYYTY

Aloittaja MVA, 04.04.11 - klo:15:47

« edellinen - seuraava »

Zaasa

Peilin kuoret.Ledit heijastimissa takana,näenkö oikein.Ledi takavalot :)

MVA

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 05.04.12 - klo:22:36
Peilin kuoret.Ledit heijastimissa takana,näenkö oikein.Ledi takavalot :)
Tällä kertaa vain peilinkuoret. Led-takavalot ovat olleet jo viime kesästä lähtien  ;D. Heijastimet ovat vakiot.

Guest-221817

Oonko mää nyt missannu jotain nuiden puskurien heijastimien/ledien suhteen? Onko noi vakiot RS:ssä, FL ocuissa vai miten? En kyllä muista että sulla ois nuita aiemmin ollu, niin kehtaatko vähän selventää.

ETKA:aa piti selata, eikä sielläkää puhuttu ku heijastimista ja sit netissä joku iivana oli ledilistat virittäny tonne heijastimen taakse. Miten on? :D

Karvis

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 05.04.12 - klo:23:17
Oonko mää nyt missannu jotain nuiden puskurien heijastimien/ledien suhteen? Onko noi vakiot RS:ssä, FL ocuissa vai miten? En kyllä muista että sulla ois nuita aiemmin ollu, niin kehtaatko vähän selventää.

ETKA:aa piti selata, eikä sielläkää puhuttu ku heijastimista ja sit netissä joku iivana oli ledilistat virittäny tonne heijastimen taakse. Miten on? :D

Taitaa vaan salama heijastella noista heijastimista ::) Superskodassa oli joku aika takaperin heijastimien paikalle jotku lediviritelmät.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MVA

Lainaus käyttäjältä: DeletedUser - 05.04.12 - klo:23:17

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 05.04.12 - klo:23:29
Taitaa vaan salama heijastella noista heijastimista ::) Superskodassa oli joku aika takaperin heijastimien paikalle jotku lediviritelmät.
Mitään heijastimia en ole takapuskuriin lisännyt. Kuvat otettu Nokia N8:lla ja salama tuonut vakiona olevat heijastimet turhan tehokkaasti esiin.

Guest-221877

MVA

Zaasa

Ei taida olla ledit heijastimissa katsastus kelpoinen varustus?
Kyllä noitakin joku alkaa duunaamaan :)

MVA

Mitä seuraavaksi? Sound system's on varmaan aika hankala jälkiasentaa?

Varmaan eteen pysäköintitutka...

Karvis

Lainaus käyttäjältä: MVA - 28.04.12 - klo:00:40
Mitä seuraavaksi? Sound system's on varmaan aika hankala jälkiasentaa?

Jossain oli kerran projektikertomus ss:n asentamisesta, oli hemmetin työlään näköinen operaatio ::)

Löytyhän se linkkikin: http://www.briskoda.net/forums/topic/112329-original-soundsystem-retrofitting-lot-of-pics/
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

MVA

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 28.04.12 - klo:01:00
Jossain oli kerran projektikertomus ss:n asentamisesta, oli hemmetin työlään näköinen operaatio ::)

Löytyhän se linkkikin: http://www.briskoda.net/forums/topic/112329-original-soundsystem-retrofitting-lot-of-pics/
Kiitos Karvis linkistä.

Ei tule Sound Systemsiä minun RS:ään jälkiasennuksena.

Late

Lainaus käyttäjältä: MVA - 28.04.12 - klo:10:00
Kiitos Karvis linkistä.

Ei tule Sound Systemsiä minun RS:ään jälkiasennuksena.

Ei tuo nyt niin kauhea juttu ole.  ;)

MVA

Lainaus käyttäjältä: Late - 28.04.12 - klo:10:15
Ei tuo nyt niin kauhea juttu ole.  ;)
Ei varmasti ole, mutta ei vaan jaksa alkaa "värkkäämään". Aikaa olisi kesälomalla "värkätä", mutta kyllä tuo nykyinen audio-järjestelmä riittää.

TPi

Lainaus käyttäjältä: MVA - 28.04.12 - klo:10:29
Ei varmasti ole, mutta ei vaan jaksa alkaa "värkkäämään". Aikaa olisi kesälomalla "värkätä", mutta kyllä tuo nykyinen audio-järjestelmä riittää.

Seuraava suunnitellaan jo vaikka edellinen projekti on vielä kesken  :) Vai joko on bluetooth asennettu?

Pysäköintitutka eteen voisi olla hyvä lisä Skodaasi, kohtahan alkaa jo kaikki muut varusteet löytymään  :D

Sound Systemista olen jo aiemmin maininnutkin, eli prefaceliftin SS oli mielestäni huomattavasti parempi kuin faceliftin SS. Osanumeroiden perusteella itse vahvistin on vaihtunut ja tässä tapauksessa vielä huonompaan suuntaan. Eli jos kuitenkin alat projektiin niin yritä etsiä ja asentaa prefaceliftin osat  8)

MVA

Bluetooth saapui tänään ja on asennettu.

En aio ryhtyä sound systemsiä rakentamaan.

AquaBlue

Miten tuollaiset peilinkuoret asennetaan?

Olin jo talvella tilaamassa tuollaiset, mutta parit muuttujatekijät lykkäsivät ajatuksen myöhemmäksi. Kevään myötä Superskoda tilausta olen uudelleen harkinnut ja samalla noita kuoria olen taas katsellut. Hyvin näyttää passaavan yhteen hopeisten kattokaiteiden kanssa.
Octavia combi Style 1,0 dsg -18
Tulossa:
Fabia & Octavia iV

MVA

Lainaus käyttäjältä: AquaBlue - 03.05.12 - klo:13:04
Miten tuollaiset peilinkuoret asennetaan?

Olin jo talvella tilaamassa tuollaiset, mutta parit muuttujatekijät lykkäsivät ajatuksen myöhemmäksi. Kevään myötä Superskoda tilausta olen uudelleen harkinnut ja samalla noita kuoria olen taas katsellut. Hyvin näyttää passaavan yhteen hopeisten kattokaiteiden kanssa.
Nuo olivat helpot asentaa, ja ovat vain tarralla kiinni. Ennen asentamista pesin peilit puhtaiksi ja kuivasin -> sitten vaan kuoret kiinni.

MVA

MVA

TPi

MVA

Lainaus käyttäjältä: TPi - 06.07.12 - klo:09:54
Paljon tapahtuu MVAn Skodassakin! Laitathan näistä kuvia.
Kuvia tulee kun auto on pesty jne. Alkaa vaan ideat loppumaan kesken mitä seuraavaksi jne.

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: MVA - 06.07.12 - klo:10:06
Kuvia tulee kun auto on pesty jne. Alkaa vaan ideat loppumaan kesken mitä seuraavaksi jne.
Kovaa ajoa? ;)

MVA

Taky

Lainaus käyttäjältä: MVA - 17.03.12 - klo:14:36
Täältä, asennus oli helppo. Kattoverhousta hieman piti raottaa ja vanha antenni jalkoineen pois ja hainevä tilalle ja johdot vain kiinni.

Johdoissa on liitos vissiin antennin luona - antennissa siis vain lyhyet johdot ja soittimelle menee irrallinen pidempi johto?
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

MVA

Lainaus käyttäjältä: Taky - 22.07.12 - klo:20:46
Johdoissa on liitos vissiin antennin luona - antennissa siis vain lyhyet johdot ja soittimelle menee irrallinen pidempi johto?
Kyllä vain.

MVA

.

MVA

Tänään uusi akku pirssiin.

Olisikohan jo kohta aika päivittää pirssi johonkin toiseen pirssiin? Toisaalta tämä käy ja kukkuu ihan hyvin.

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: MVA - 11.02.13 - klo:20:50
Tänään uusi akku pirssiin.

Olisikohan jo kohta aika päivittää pirssi johonkin toiseen pirssiin? Toisaalta tämä käy ja kukkuu ihan hyvin.

Elä nyt toimivaa peliä mihinkään vaihda. Tuunaa jotain pikku kivaa niin tuntuu taas kuin uudelta. Kevät auringon lämmittäessä vahaa pintaa niin taas hymyilee auto ja omistaja.  8)

MVA

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 11.02.13 - klo:21:41
Elä nyt toimivaa peliä mihinkään vaihda. Tuunaa jotain pikku kivaa niin tuntuu taas kuin uudelta. Kevät auringon lämmittäessä vahaa pintaa niin taas hymyilee auto ja omistaja.  8)
Tuunausideat ovat aika vähäiset. Toki saa ehdottaa tuunausta.

MVA

RS katsastettu tänään ilman mitään moitteita.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy