Passat GTE ruoste polttoaineputkessa, onko ollut takaisinkutsukamppanjaa?

Aloittaja Mupetti, 15.09.21 - klo:11:25

« edellinen - seuraava »

vekaas

Eipä mulla tuota osanumeroa olekaan. Sen verran vaan olin räjäytyskuvaan kirjottanut että kahta mallia on ja se ei webasto mallinen maksaa sen 250e k-autossa.
Seat Leon FR phev -21

ex:
Passat GTE -16
Volvo XC70 -13
Peugeot 308 -16
BMW 318d -07
Volvo S60 -02
Volvo S90 -97
Volvo 960 3.0 -96

ijk73

Nyt on kampanja auki. Onneksi en heti tilannut vaihtoa, kun sitä yrittivät myydä 😀

sparrow77

Lainaus käyttäjältä: ijk73 - 13.02.22 - klo:20:03
Nyt on kampanja auki

Saman havaitsin - oman auton takaisinkutsut näkee näppärästi oma.k-auto.fi -sivulla, sieltä pamahti tuo kamppis esiin kun olin varailemassa määräaikaishuoltoa tänään  :D

Banned

Kunnon kusetusta tämä vw:n puolelta. Tuo kamppis kun loppuu, niin kukaan ei ole sellaisesta koskaan kuullutkaan :P
Passat GTE

vekaas

hyvähän se että nyt on kamppis auki.  omani ruostui puhki viime kesänä, ja maksoin itse. laittakoot nyt uuden ja pyydän vanhan osan itselleni varaosaksi.
Seat Leon FR phev -21

ex:
Passat GTE -16
Volvo XC70 -13
Peugeot 308 -16
BMW 318d -07
Volvo S60 -02
Volvo S90 -97
Volvo 960 3.0 -96

Wiiseli

Lainaus käyttäjältä: vekaas - 14.02.22 - klo:15:38
hyvähän se että nyt on kamppis auki.  omani ruostui puhki viime kesänä, ja maksoin itse. laittakoot nyt uuden ja pyydän vanhan osan itselleni varaosaksi.
tai sitten pyydät rahat takaisin korjauksesta. Luulisi olevan heille järkevämpää antaa vähän rahaa takaisin ja saada mekaanikko tekemään  rahaa virmalle ylihinnoitelluilla määräaikaishuolloilla.
PASSAT GTE VM. 2020

Maakarhu

Mites ketjun aloittajalle kävi tämän kanssa?
Itselleni samaa korjataan tällä viikolla kampanjan mukaisesti K-autossa

Ohituskaista

Omaan autooni vaihdettiin polttoaineputki kampanjana tällä viikolla määräaikaishuollon yhteydessä. En kysellyt missä kunnossa oli. Tämä oli kolmas autoon tehty kampanja vuoden aikana.

Cuore

Tämä lienee sellainen, että VW:ltä soitellaan huoltoon tulemisesta. Tarvitseeko sinne itse soitella?

Wiiseli

Juu ei soitella ei. Ota marmoriin yhteyttä tai käy oma k-auto- sivuilla tarkastamassa tilanne. Muistaakseni kamppanjat näkyy myös volkkarin huollon varauksen yhteydessä.
PASSAT GTE VM. 2020

o.b.

Ei tietenkään soittele, sehän olisi jo asiakaspalvelua ;D ;D

Cuore

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 24.03.22 - klo:11:31
Ei tietenkään soittele, sehän olisi jo asiakaspalvelua ;D ;D
Aivan, totta! :D

No, soitin kuitenkin itse. Mun 2018 mallia koski tuo polttoaineputki ja myös se akkupaketin tiivistys. Päivän homma, kun otetaan akkupaketti kokonaan autosta irti. Sijaisauto kuului tosiaan kauppaan. Näitä ei kuulemma kovin moni paja Suomessa tee (Helsingissä ja Tampereella), joten näitä oli jo "jonkun" verran jonossa: 15 marraskuuta sain ajan :D

Banned

Lainaus käyttäjältä: Cuore - 25.03.22 - klo:15:25
Aivan, totta! :D

No, soitin kuitenkin itse. Mun 2018 mallia koski tuo polttoaineputki ja myös se akkupaketin tiivistys. Päivän homma, kun otetaan akkupaketti kokonaan autosta irti. Sijaisauto kuului tosiaan kauppaan. Näitä ei kuulemma kovin moni paja Suomessa tee (Helsingissä ja Tampereella), joten näitä oli jo "jonkun" verran jonossa: 15 marraskuuta sain ajan :D

Kyllä mulla kävi ihan Kuopiossa viime vuonna ja aika oli parin viikon päähän. Malli on 2016.
Passat GTE

Cuore

Lainaus käyttäjältä: Banned - 25.03.22 - klo:15:49
Kyllä mulla kävi ihan Kuopiossa viime vuonna ja aika oli parin viikon päähän. Malli on 2016.

Joo, se saattoi olla toki vaan myyntimiehen puheita. Pitkän jonon tällä hetkellä luulen toki johtuvan tuosta, että kamppis polttoaineputken vaihtoon on auki? Tiedä sitten. Voi olla, että tuo muualla onnistuisi paljon nopeammin, mutta en kovin pitkälle jaksa moista prokkista lähteä suorittaan. Nyt se hoituu työmatkan varrella.

Wiiseli

Todennäköisesti olisi hoitunut " normaalilla" aikataululla kamppiksen tekeminen jos olisi ottanut huollon yhtrydessä tehtäväksi. Luulen et pelkät kamppikset työnnetään niin pitkälle kuin kehdataan.
PASSAT GTE VM. 2020

ZimKork

Itsellä on huolto varattuna ja siihen ruksasin kampanjan. Auto meni muista syistä puskurin uusintaan korjaamolle. Mistään muusta ei ollut puhetta, mutta autoa hakiessa sitä ei löytynytkään korjaamon puolelta. Hetken aikaa ihmeteltyään tiskin takana hoksattiin että auto oli noudettavissa huollon puolella koska olivat samalla päättäneet tehdä tuonkin.

skuzeri

Eikö näitä polttoaineputken korjauksia tule jokaiseen passattiin? Oma autoni on 2016 GTE ja ei vieläkään näy avointa kampanjaa kyseiseen korjaukseen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy