Kamppikset

Aloittaja Skodia, 18.08.21 - klo:23:53

« edellinen - seuraava »

Skodia

Hankkimassa Skodaa liisarina ja tämän hetkinen Huolenpitosopimus kamppis ei siinä hyödytä.
Onko kellään muistikuvaa tai tietoa että millaista kampanjaa on syksyisin Skodalla ollut?
Edellisessä oli (tammikuussa tilattu) Winter paketti kylkeen ja se sopi silloin kun nyrkki silmään.
Liisarissa kun huollot ja muu huolenpito kuuluu jo itseensä niin mietin että odottelenko tilauksen tekemistä turhaan vai juoksenko jo kaupoille.
Ei sillä, nykyinen soppari vasta keväällä umpeen joten mahdoton kiire ei ole.

Kiitos valmiiksi näin ensikertalaisena.
Octavia RS 184hv 2.0 Tdi -17
Tulossa Octavia Style 200hv 4X4 2.0 Tdi (tilattu 09/21

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Skodia - 18.08.21 - klo:23:53
Hankkimassa Skodaa liisarina ja tämän hetkinen Huolenpitosopimus kamppis ei siinä hyödytä.
Onko kellään muistikuvaa tai tietoa että millaista kampanjaa on syksyisin Skodalla ollut?
Edellisessä oli (tammikuussa tilattu) Winter paketti kylkeen ja se sopi silloin kun nyrkki silmään.
Liisarissa kun huollot ja muu huolenpito kuuluu jo itseensä niin mietin että odottelenko tilauksen tekemistä turhaan vai juoksenko jo kaupoille.
Ei sillä, nykyinen soppari vasta keväällä umpeen joten mahdoton kiire ei ole.

Kiitos valmiiksi näin ensikertalaisena.

Juokse kaupoille. Jos nykytilanteeseen ei tule pikapuoliin muutosta, niin autonsaanti on tällä hetkellä aika vaikeaa. Kannattaa tilata hyvissä ajoin. Täällä on puhuttu Skodankin osalta 6 kk tai pidemmistä toimitusajoista.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Skoda Scala 1.5 TSI (2019), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Ukkometso

Ainakin softanpäivitys kampanjoita tuntuu riittävän. :)

Morpheus3

Joo kyllä ne kaupat kannattaa ajoissa tehdä. Oman auton kaupoista tulee vajaan parin viikon päästä 6kk, ja auto ei ilmeisesti ole vielä täysin valmis (tuotannossa ollut 22.6.-21 lähtien), saati sitten että tietäisi koska se meillä itsellämme lopulta on.
Ajossa: ID.7 Tourer GTX 4MOTION Grenadilla Black
Ex: Octavia IV Combi Style 2.0 TSI 190 4x4 DSG Black Magic -21, Skoda Octavia Combi L&K 1.8 TSI 4x4 DSG -16, Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 TDI 4x4 DSG -12, Audi A4 Avant Business 1.8T Multitronic -07, ja kasa Saksan Ladoja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy