Lisävalot ja acc

Aloittaja vhol, 31.07.21 - klo:21:29

« edellinen - seuraava »

vhol

Osaako kukaan kertoa toimiiko acc 7 golfissa, kun laittaa matalan n. 4cm led-paneelin kilven yläpuolella.

duke7

Eikös seiskassa ole tutka alamaskin keskellä? Eli ei valo kilven päällä haittaa sitä mitenkään.

Reneto

Faceliftissä siirtyi ylös vw-merkkiin
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

duke7

Aivan joo. Passateissa jotkut ovat laittaneet matalan valon ihan kilven päälle niin ei haittaa tutkaa. Varmaan toki hiukan eroa mitoissa niin ei välttämättä onnistu.

vhol

ACC kilven yläpuolella ja tutka alapuolella, jos olen oikein tuon ymmärtänyt.

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: vhol - 01.08.21 - klo:21:28
ACC kilven yläpuolella ja tutka alapuolella, jos olen oikein tuon ymmärtänyt.

ACC on sama asia kuin tutka.

Jos kilven alapuolella säleikössä on reikä jonka takana on neliön muotoinen palikka (eli acc tutka) niin sitten auto ei ole facelift. Ei-faceliftissä VW logon takana ei ole mitään mitään ACC laitteita.
- Ei autoa -

Ex. Volkswagen ID.3 Pro Performance Tech -21 39tkm - 88tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm - 63tkm (työsuhdeauto)
Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

vhol

Eli lisävalosta ei tule ongelmia tuossa kilven yläpuolella. Auto 2015.

Muumipappa

Tähän kaipaisin myös kokemustietoa. Meillä on 7.5 halogeeneilla, johon haluaisin pitkiin valoihin lisää potkua. Olen katsellut matalaa Lazerin Linear 12 valoa, ja mietin mahtaako toimia Volkkari-logossa olevan tutkan kanssa.

Muumipappa

Vastaan itse itselleni näin vuosien jälkeen, että esimerkiksi jalkojen kanssa 62mm korkea Purelux Panther Aero S300 menee kilven ja tutkan väliin häiriöttä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy