Röpöttävä ääni sylinterin lepuutuksen ollessa päällä

Aloittaja Lurkki, 28.06.21 - klo:16:11

« edellinen - seuraava »

Lurkki

Moi!

Onko kenelläkään tullu vastaan tämmöistä, että jostain moottorin suunnilta alkaa kuuluun röpöttävää ääntää kun sylinterien lepuutus on päällä ja painaa samalla kevyesti kaasua?
Ã,,äni katoaa kun löysää kaasun kokonaan tai kun painaa kaasua kunnolla. 1.4tsi dsg -16.

Lurkki

Vastataan itse itselle. Ã,,änen lähde on todennäköisesti turbon hukkaportin tanko joka resonoi. Tuli tutkittua internettiä ja kuunneltua muiden äänityksiä äänestä niin kuulostaa samalta. Tanko on myös vähän väljä kun kokeilin eilen että resonoi siksi. K-caara totesi että tehtaalla on asia tiedossa eikä korjausta kyseiseen ongelmaan ole, mutta haittaa ei pitäs olla muuten.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy