Tuulilasin Merkkien merkki -kysely

Aloittaja Quality, 29.03.11 - klo:21:47

« edellinen - seuraava »

Oletko vastannut Tuulilasin Merkkien merkki -kyselyyn?

Olen vastannut
36 (35%)
En ole vastannut
21 (20.4%)
Olen saanut kyselyn ja harkitsen vastaamista
2 (1.9%)
Olen saanut kyselyn, mutta ei aio vastata
0 (0%)
En ole saanut kyselyä
53 (51.5%)
Olen vastannut aiemmin, mutta en saanut kyselyä tällä kertaa
6 (5.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 103

Kale

Tulla tupsahti linkki tän vuoden kyselyyn sähköpostiin. Terveiset lähetetty huollosta. "Olet huoltanut autosi samassa liikkeessä useamman kerran. Onko liike muistanut sinua mitenkään?" Onko jotakuta muistettu millään tavoin merkkihuollossa? Siis muuten kuin isolla laskulla.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Kale - 25.04.12 - klo:09:31
Onko liike muistanut sinua mitenkään?" Onko jotakuta muistettu millään tavoin merkkihuollossa? Siis muuten kuin isolla laskulla.

Ei huollosta ole kyllä tullut saatua muuta kuin lasku muistoksi, myyjältä kyllä on tullut aina jotain pientä. Siitä tulikin mieleen, lähes vuoden odotettu Ocu on saapunut liikkeeseen...taidampa käydä tänään hakemassa ajoon :D
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Tos®

Siel on näköjään uusia kohtia, kuten moottorin vääntövoima, valot yms  ;D
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Quality

Tulihan tuohon taas kerran vastattua. Aika runsaasti keräävät tietoa, siis muutakin kuin itse "merkkien merkin" selvittämiseksi tarvittavaa. Aikaa meni vastaamiseen melkoisesti, ja kun tärkeimmät palkkioksi saatavat lehdet tulevat jo tilattuina, ei pari irtonumeroa paljon motivoi, varsinkin, kun sieltä sitten taas tulee niitä tilauksen tyrkytyssoittoja :(.

Nyt oli tietysti taas enemmän kerrottavaa, kun merkki vaihtui, eikä pelkästään negatiivista :).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

SciroSJK

Tulla tupsahti linkki tän vuoden kyselyyn sähköpostiin. Terveiset lähetetty huollosta. "Olet huoltanut autosi samassa liikkeessä useamman kerran. Onko liike muistanut sinua mitenkään?" Onko jotakuta muistettu millään tavoin merkkihuollossa? Siis muuten kuin isolla laskulla.

Tuli myös toi kysely, saas nähdä jaksanko vastata?
Viime viikolla mun Passat oli huollossa ja sain Käyttöautolta ilmaisen pesun laskun kylkiäisenä  :D

tsiih

No mitä, tietysti jaksat! Vai eikö ilmainen Apu-lehti kiinnosta?  :D
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

SciroSJK

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 26.04.12 - klo:08:44
No mitä, tietysti jaksat! Vai eikö ilmainen Apu-lehti kiinnosta?  :D

Pakko kyllä myöntää, ettei toi kannustinpalkkio mua ainakaan innosta vastaamaan.
Ilmaisen Avun lisäksi saa vielä riesaksi ko. julkaisua seuraavat 5-vuotta Ttyrkyttävän lehtikauppiaan :(

ma1ja

Kysyivät: "Myyjän asenne naisasiakasta kohtaan?"  :)

Ai niin, ja se kohta jossa piti rastitella eri automerkkien haluttavuutta omalla kohdalla ja lista alkoi Alfa Romeosta….Olinko ainoa, jolle tuli heti mieleen jäsen makkis?  ;D

Ladan rastitin erittäin haluttavien merkkien joukkoon, kun taas muutamat muut yleiset merkit sinne ei niin haluttaviin.
Niin se vaan menee.

Reneto

Onko jotakuta muistettu millään tavoin merkkihuollossa? Siis muuten kuin isolla laskulla.

Joo. Tuli Laakkoselta tekstiviesti, jolla saa Ilta-Sanomat ärrältä  :D
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

MOP

Mites tuohon Merkkien Merkki kyselyyn pääsee osallistumaan?

ma1ja

Joskus aikoinaan oli linkki Tuulilasin sivuilla ja sen jälkeen on tullut sähköpostiin kutsu osallistua.
Niin se vaan menee.

wolf6

Viime viikolla tuli sähköpostiin kutsu osallistua kyselyyn ja eilenillalla piti sitten vastailla.
Tuulilasin otin palkkioksi vaikka se jo tuleekin minulle. Töihin ajattelin viedä luettavaksi.
A3 Premium

Emil Eagle

Kyllähän minä parin Tuulilasin edestä voin vartin klikkailla, joskaan ihan yhdeltä istumalta en urakkaa jaksanut. Noin puolet kysymyksistä oli kohdallani täysin turhanpäiväisiä ja menivät kategoriaan "eos. / en ole käyttänyt merkkarin palveluja".

Tyrkytyssoittoihin tepsii suoramarkkinointikielto.
Kiitokset mukavasta foorumista.

Urlaub

MOP

En löytänyt Tuulilasin sivuilta tuloksia Merkkien Merkki 2012 kyselyyn. Lexuksen sivuilta löytyi kuitenkin lopputulokset:

Quality

Vuodesta toiseen vaan jaksavat lähettää saman kyselyn. Harmi, ettei voi antaa suoraa palautetta siitä, että muiden kuin nimenomaan Merkkien merkki -valintaan liittyvien kysymysten sotkeminen kyselyyn tekee sille karhunpalveluksen. Nytkin oli ujutettu pari sivua kysymyksiä, jotka liittyivät "villeihin" korjaamoketjuihin, joiden palveluita en ole ikinä käyttänyt. Pakko oli vastata jokaikiseen niitä koskeneeseen kysymykseen, neutraalisti.

Kyllä tuon kyselyn uskottavuus on enenevästi koetuksella.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Rinkulakeula

Lainaus käyttäjältä: Quality - 19.04.13 - klo:20:18
Nytkin oli ujutettu pari sivua kysymyksiä, jotka liittyivät "villeihin" korjaamoketjuihin, joiden palveluita en ole ikinä käyttänyt. Pakko oli vastata jokaikiseen niitä koskeneeseen kysymykseen, neutraalisti.

Kyllä tuon kyselyn uskottavuus on enenevästi koetuksella.

Nuo pari sivua pystyi "skippaamaan" pois ja olemaan vastaamatta niihin kysymyksiin, ainakin itse tein niin.
Rinkulakeula vaihtui munuaiskeulaksi

Quality

Ok. Sotkeuduin kait ohjeeseen, jossa kehotettiin vastaamaan mielikuvien ja kuulopuheiden perusteella, ellei itse ole noita käyttänyt.

Leben und leben lassen.

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Quality

Merkkien Merkki 2013 - Kutsu tutkimukseen
Shop'In Research
to:
19.04.2013 12:13
Please respond to "Shop'In Research"
Show Details

Hei,

Tämä kutsu on lähetetty kaikille, jotka osallistuivat viime vuonna Merkkien Merkki -tutkimukseen ja ilmaisivat halunsa osallistua siihen myös tänä vuonna.

Tuulilasi-lehden teettämässä Merkkien Merkki -tutkimuksessa selvitetään jälleen, millä automerkillä on Suomen tyytyväisimmät käyttäjät. Vastaajapalkkiona saat Tuulilasin tai jonkin muun vaihtoehtoisen lehden ilmaisen tilausjakson.

Vastaamaan pääset klikkaamalla alla olevaa linkkiä:

Linkki tutkimukseen

Jos yllä oleva linkki ei avaudu, kopioi-liitä alla oleva linkki nettiselaimesi osoitekenttään

https://shopinresearch.qualtrics.com/WRQualtricsSurveyEngine/?Q_SS=6lEICcnyFysAJbn_38db6kRGt3uaPVb&_=1

Terveisin,

Tuulilasi ja Shop'In Research

Klikkaa alla olevaa linkkiä, jos et halua osallistua tähän tutkimukseen:
Click here to unsubscribe

Leben und leben lassen.

vkjoki

Mainittakoon, että tarkastelua ja keskustelua viime vuosien Merkkien merkki -kyselyn tuloksista löytyy täältä:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=423.30
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Kasis

En ola saanut kyselyä. Olisiko syy siinä, etten ole hetkeen ostanut ihan uutta autoa?
E: Niin ja ole Tuulilasin tilaaja. ???
Scirocco & VI Golf Variant

Markku J

Ei tullut minullekaan kutsua, vaikka olen Tuulilasin tilaaja ja useana vuotena vastannut siihen. Menin www.tuulilasi.fi -sivujen linkin kautta vastaamaan ja laitoin vielä avopuolisonkin osaltaan vastaamaan Polon suhteen.

nemos

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 20.04.13 - klo:18:58
Ei tullut minullekaan kutsua, vaikka olen Tuulilasin tilaaja ja useana vuotena vastannut siihen. Menin www.tuulilasi.fi -sivujen linkin kautta vastaamaan ja laitoin vielä avopuolisonkin osaltaan vastaamaan Polon suhteen.

En saanut minäkään. Ajattelin, että olin ehkä jättänyt sähköpostiosoitteen laittamatta yhteystietoihin, kun se ei ollut pakollinen. Kiinnostus vastata seuraavana vuotena kysytään vasta yhteystietojen antamisen jälkeen.
Volvo XC60 T8 Inscription

Emil Eagle

Muistelen aiemmilta vuosilta, että kutsut noihin kyselyihin ovat tulleet hieman porrastetusti, eivät samana päivänä kaikille?
Kiitokset mukavasta foorumista.

Karvis

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Seppo

Voi hyvänen aika, miten pitkä ja tylsä kysely oli. Vaikka jätin kokonaan vastaamatta autolehtiä ym. koskeviin kyssäreihin, meni silti pitkä tovi näihin vastatessa.

Jätin myös ilmaislehdet ottamatta. Noihin kun antaa yhteystietonsa, varmistaa puhelinmyyjien terrorisoitot pitkäksi aikaa. Viherpiha olisi ollut mielenkiintoinen. Tuulilasit luen ilmatteeksi parturissa. ::)

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Seppo - 20.04.13 - klo:22:00
Jätin myös ilmaislehdet ottamatta. Noihin kun antaa yhteystietonsa, varmistaa puhelinmyyjien terrorisoitot pitkäksi aikaa. Viherpiha olisi ollut mielenkiintoinen. Tuulilasit luen ilmatteeksi parturissa. ::)

Turhan sinisilmäistä! Tuollaisiin lomakkeisiin kannattaa puhelinnumero vetää stetsonista tai laittaa vaikkapa A-lehtien vaihteen nro.  ;)

Pekka T

Vastasinpa minäkin tuohon kyselyyn, ilmaislehden otin, en ilmoittanut puhelinnumeroani enkä sähköpostiani, ne eivät olleet edes merkitty "pakollisiksi" tiedoiksi.
Kysyttiinhän sielä myös auton rekisteritunnusta, johon tietysti jätin vastaamatta. :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

nemos

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 20.04.13 - klo:22:43
Kysyttiinhän sielä myös auton rekisteritunnusta, johon tietysti jätin vastaamatta. :)

Muistelisin rekisteritunnuksen olleen aiemmin tässä kyselyssä pakollinen, jotta voivat tarkistaa vastaajalla olevan ko. auton.
Volvo XC60 T8 Inscription

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy