Kirjoittaja Aihe: Kaistavahti  (Luettu 5919 kertaa)

Poissa PietarinLumitykki

• Tulokas
  • *
    • Profiili
Vs: Kaistavahti
« Vastaus #30 : 22.07.21 - klo:22:28 »
Mulla sporttiratti ja kapasitiivisyys toimii mainiosti, parilla sormella lähes hipaisulla.

Mulla täytyy pitää tukevasti kiinni puolan yläpuolisesta osasta ja jos on kuivat kädet niin saattaa kuiteskin valittaa. Missä kohtaa sulla näpit kun lepuutat? Ja sporttiratti siis.

Poissa heller

• Täysjäsen
  • Golf 1.5TSI DSG Hailaini
    • Profiili
« Vastaus #31 : 25.07.21 - klo:22:13 »
Saakos tuon travel assistin jotenkin, että olisi aina päällä?

Poissa heller

• Täysjäsen
  • Golf 1.5TSI DSG Hailaini
    • Profiili
« Vastaus #32 : 28.07.21 - klo:13:26 »
Hmm, itsellä on sporttiratti style 1.5 bensakoneessa (joka kai on kapasitiivinen). Jos pidän vain ratin alaosasta kiinni, niin alkaa herjaamaan. Vain jos pitää kiinni "oikealta alueelta" ratin puolien yläpuolelta ( ja silloinkin tarvitsee jonkinasteista puristelua, pelkkä sormien pitäminen ratilla ei riitä) voi ajaa ilman herjauksia.

Ehkä joku valistaa onko sporttiratti kapasitiivinen vai ei ...

Huomasin myös että sporttiratilla se kapasitiivinen ominaisuus ei ole aivan ratin alaosassa. Ylempää riittää ihan hipaisu.

Poissa pikatsu

• Jäsen
  • **
    • Profiili
« Vastaus #33 : 28.07.21 - klo:23:49 »
Huomasin myös että sporttiratilla se kapasitiivinen ominaisuus ei ole aivan ratin alaosassa. Ylempää riittää ihan hipaisu.
Itse olen sitä mieltä, että on myös alaosassa. Kun käden laittaa noin klo 7 tai 5 kohdalle, niin ei herjaa

Poissa samtheman

• Tulokas
  • *
  • 2021 Octavia Combi CNG
    • Profiili
« Vastaus #34 : 15.08.21 - klo:13:11 »
Kyllä se näköjään toimii (klo 10 ja 2 sekä 5 ja 7), välillä vaatii enemmän sormia ratin ympäri ja välillä riittää että asettaa sormet kehälle. Klo 5 ja 7 ovat mielestäni epäherkemmät paikat.
Kaasuautoilija

www.autodoc.fi
www.euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla