Brodit - auto- ja laitekohtaisia kiinnikkeitä ja pitimiä

Aloittaja Jyri, 06.12.09 - klo:23:11

« edellinen - seuraava »

Jyri

http://www.brodit.com/ Kaiken maailman auto- ja laitekohtaisia kiinnikkeitä ja pitimiä.
Onko joku josku koittanut tilata tuolta suoraan?

Kiviharju

Sivuilla sanotaan, että heiltä suoraan ei pysty ostamaan kuin jälleenmyyjät.
Audi A4 Allroad quattro -17

Pertsa

Suomessa noita Broditin telineitä myy servcat.com. Itse tilasin tuohon A4 B8:iin telineen UK:sta  täältä: www.mountonus.com. Hinta oli postikuluineen öbaut sama kuin servcatilla ilman postikuluja.Servcatin hinta oli 23eur + 8eur postikulut. Mountonus:lta kotipostilaatikkoon toimitettuna muistaakseni 22-23eur sama teline.

Kiviharju

Juuri laitoin sähköpostia Servcatille, ja tilasin Golffiin keskikonsoliin tulevan kiinnikkeen.
Heidän nettisivuilta ei auto mallia löytynyt, mutta annoin Broditin sivuilta löytyneen koodin.
Audi A4 Allroad quattro -17

Flat

Täälläkin on @versinpositiiviset kokemukset tuosta mounonus.com:sta. Nopeaa palvelua, @iimeksi toimitus kesti 5 päivää, koska tavara oli loppunut varastosta, joten vielä hyvittivät postimaksut tästä viivästymisestä.

Kiviharju

Eipä tullut tämän päivän aikana Servcatilta vastausta sähköpostiin, täytynee miettiä muuta ostopaikkaa, jollei vastausta ala kuulumaan...
Audi A4 Allroad quattro -17

mla

Servcatin markkinointi on aika hullun myllyä ollut aiemmin, kun välillä on firman tj:n nimellä kirjoiteltu mitä ihmeellisempiä viestejä eri palstoilla. Koitettu siis mainostaa tuotteita ihan spämmäämällä.

Vuosien ajan olen tuolta kuitenkin noita Broditin tuotteita tilannut yritykselleni ja nykyisin saan ihan hyvät alennukset sieltä jolloin hinnat jäävät kohtuullisiksi vaikka nettikauppoihin vertaa. Eivät tosiaan vastaile välttämättä mitään sähköposteihin ja tavaran toimitus voi kestää viikkoja. Toimivat etupäässä yrityksien kanssa joten palvelu on ei niin kauhean kuluttajalähtöistä.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Erkka

#7
Minulle on kolme eri tilausta toimitettu muutaman päivän sisällä ja aina on s-postiviesteihin vastattu. Asiakaspalvelu puhelimitse saa myös kiitosta. Tilaukset onnistuvat jouheasti myös soittamalla.
Kerran kävi niin, että joutuivat puhelimenpitimen tilaamaan Keski-Euroopasta, kun varastosaldo näytti nollaa. Toimitus perille silloinkin vain toista viikkoa. Hyvittivät postikulut 6.5 euroa.
Erinomaisia kiinnitystarvikkeita nämä merkkikohtaiset Prodit tuotteet. Käyttökokemusta niiden käytöstä on runsainmitoin.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Karvis

Itse tilasin Broditin autotelineen täältä. Nopea toimitus, sunnuntaina näpyttelin tilauksen ja to tai pe oli paketti postissa. Toimituskulujen kera edullisempaa kuin servcatilta toimituskulujen ynnä pientoimituslisän kera.
Samalla tuli tilattua muutakin puhelintavaraa, google löysi jopa jonkun alennuskoodinkin tuonne :D

Itse Broditin telineethän on todella laadukkaita, N97 istui tellinkiin kuin hanska.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Simola

Servcatista olen tilannut Proditin GPS telineen.
Tuote on todella laadukas ja toimituskin taisi mennä mallikkaasti. Toki aikaa jo on, joten en tarkalleen muista.
Mitään negatiivista ei ainakaan ole mielessä asian suhteen.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Kiviharju

Laitoin nyt vielä sähköpostia Servcatille, ja lisäsin tilaukseen Garminin pidikkeen.
Eipä se mikään halpa ole, mutta tuohon perustelineeseen ei taida saada imukuppijalkaa fiksusti kiinni.
Kuitenkin yritän kauppoja tehdä mieluummin suomalaisten firmojen kanssa, jollei hintatasolla tuon suurempaa eroa ole.
Toivotaan että nyt tulisi vastauskin...
Audi A4 Allroad quattro -17

Simola

Siis minkälaista telinepakettia Kiviharju meinasit?
Oletko nähnyt minun "systeemin"?

Minulla on tuo Proditin teline autossa, jossa imukupilla on Garminin teline kiinni.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Kiviharju

Tälläistä ajattelin kiinnitettäväksi ProClip telineeseen, joka tulee soittimen viereen pelkääjänpuolelle. Niin ei tarvitse sitten imukuppien kanssa pelata...
Audi A4 Allroad quattro -17

Simola

Juu. Varmasti ihan soiva peli!
Mulla on se Prodit teline tuohon Audin "polvitukeen" kiinnittyvää mallia.
Sen saa siihen naksautettua kiinni, telineen ollessa muutoin kun käytön aikana hansikaslokerossa.

Voidaan katsoa systeemiä UltimateVW kaffella. =)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Kiviharju

LainaaVoidaan katsoa systeemiä UltimateVW kaffella. =)
Katsotaan vaan torstaina.

Sellainen vinkki tuosta ServCatista. Jos sähköpostilla sinne otatte yhteyttä, ei kannata laittaa postia info osoitteeseen, vaan osoittaa posti suoraan jonkun nimellä. Näin sanoivat tänään puhelimessa. Sen vuoksi ei ole vastausta kuulunut, kun sinne tulevat postit luetaan niin harvoin/ei ollenkaan.
Josko tilaus lähtisi nyt menemään...
Audi A4 Allroad quattro -17

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 08.12.09 - klo:22:36
LainaaVoidaan katsoa systeemiä UltimateVW kaffella. =)
Katsotaan vaan torstaina.

Sellainen vinkki tuosta ServCatista. Jos sähköpostilla sinne otatte yhteyttä, ei kannata laittaa postia info osoitteeseen, vaan osoittaa posti suoraan jonkun nimellä. Näin sanoivat tänään puhelimessa. Sen vuoksi ei ole vastausta kuulunut, kun sinne tulevat postit luetaan niin harvoin/ei ollenkaan.
Josko tilaus lähtisi nyt menemään...

Näin olen minäkin menetellyt. ServCatin yheystiedot löytyvät oikein kuvien kera. Tämä toimintamalli toimii erinomaisesti, joko puhelimitse tai sähköpostia lähettämällä. Vastaus tiedusteluun on takuuvarma.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 08.12.09 - klo:22:36
Josko tilaus lähtisi nyt menemään...
No lähtihän se, mutta toivottavasti ei kahteen kertaan :-\
Laitoin viestiä ensin info osoitteeseen, ja sitten suoraan nimellä, kun puhelimessa niin neuvoivat. Tänään tuli molemmista vastaus, eri henkilön lähettämänä, että tilaus on rekisteröity ja tavarat laitetaan samantien tulemaan...
Audi A4 Allroad quattro -17

Hump

Tilasin Broditin ProClip telineen autoon tuolta: www.mountonus.com 
Yhteensä postikuluineen noin 21 puntaa eli noin 24 â,¬, kun Servcatin sama tuote ilman posteja maksaa noin 24â,¬.

Ilmoittivat ettei heillä ole tilaamaani telinettä tällä hetkellä varastossa mutta saavat telineen 1-5 työpäivän kuluttua.
Tästä johtuen hyvittävät postimaksun. ;D
Eli telineelle tulee loppupeleissä hinnaksi 14.99 puntaa (noin 17â,¬).

Luulen, että harvassa ovat ne suomalaiset nettikaupat, jossa olisi hyvitetty postimaksu tällaisessa tapauksessa.

Flat

LainaaIlmoittivat ettei heillä ole tilaamaani telinettä tällä hetkellä varastossa mutta saavat telineen 1-5 työpäivän kuluttua.
Tästä johtuen hyvittävät postimaksun.


Taitaa heillä olla varasto aina tyhjänä, moni on saannut tuolta tuon hyvityksen.....

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Hump - 09.02.10 - klo:09:30
Tilasin Broditin ProClip telineen autoon tuolta: www.mountonus.com  
Yhteensä postikuluineen noin 21 puntaa eli noin 24 â,¬, kun Servcatin sama tuote ilman posteja maksaa noin 24â,¬.

Ilmoittivat ettei heillä ole tilaamaani telinettä tällä hetkellä varastossa mutta saavat telineen 1-5 työpäivän kuluttua.
Tästä johtuen hyvittävät postimaksun. ;D
Eli telineelle tulee loppupeleissä hinnaksi 14.99 puntaa (noin 17â,¬).

Luulen, että harvassa ovat ne suomalaiset nettikaupat, jossa olisi hyvitetty postimaksu tällaisessa tapauksessa.

Tilasin samasta paikasta oman telineeni ja samalla tavalla sanoivat hyvittävänsä postikulut koska toimitus viivästyi. Ei noita postikuluja kuitenkaan loppujen lopuksi hyvitetty kun Visalaskusta sitten katsoin. Enpä viitsinyt alkaa tuosta narista muutaman euron takia ja koska heidän ei olisi ollut sitä edes pakko tehdä. Siltikin se tuli postikulujen kanssakin juuri saman hintaiseksi kuin Servcatin hinta ilman postikuluja.





Erkka

Lainaus käyttäjältä: Hump - 09.02.10 - klo:09:30
Tilasin Broditin ProClip telineen autoon tuolta: www.mountonus.com  
Yhteensä postikuluineen noin 21 puntaa eli noin 24 â,¬, kun Servcatin sama tuote ilman posteja maksaa noin 24â,¬.

Ilmoittivat ettei heillä ole tilaamaani telinettä tällä hetkellä varastossa mutta saavat telineen 1-5 työpäivän kuluttua.
Tästä johtuen hyvittävät postimaksun. ;D
Eli telineelle tulee loppupeleissä hinnaksi 14.99 puntaa (noin 17â,¬).

Luulen, että harvassa ovat ne suomalaiset nettikaupat, jossa olisi hyvitetty postimaksu tällaisessa tapauksessa.

Mm. minä olen saanut postikuluista täyden hyvityksen, kun olen Suomen päästä tilannut ja ovat joutuneet Euroopasta tilaamaan noin viiden päivän toimitusajalla.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

savolaiskollega

Noita broditin pidikkeitä kannattaa kysellä myös ihan varaosatiskiltä....ainakin noita yleisimpiä on ollut saatavilla. :)

makelja

Mountonousista tilasin. Hintaero juuri tuo kuin aiemmin.

Max3

Laitanpa hieman kokemuksia servcat com verkkokaupasta. Tilasin lisää mallikohtaisia brodit-telineitä ja maksoin pöljä heti verkkopankista pari viikkoa sitten 57 euroa. Enpä ole saanut minkäänlaista tilauksenvahvistusta tai tietoa toimituksesta ja olen laittanut sinne useamman viestin useampaan eri sähköpostiosoitteeseen. Tilatessa he ilmoittavat 2-3 työpäivän toimitusajasta.

Neuvoisin harkitsemaan tilauksia servcatista ja kehottaisin pikemmin kääntymään tuonne mountonus com puoleen. Sieltä sain välittömästi tilauksenvahvistuksen ja useamman viestin toimituksesta, lisäksi heidän tuotevalikoima on hyvin laaja ja sisältää myös kaikenlaisia laajennuspalikoita joka suuntaan.
Octavia 1.4 tsi combi 2017 black
ex Octavia: combi 2012, hb 2011

al

About kuukausi sitten tilasin pari telinettä Broditilta ja parin päivän päästä tuli postista saapumisilmoitus, eli ainakin kyseisten tuotteiden kohdalla toimi luvatusti. Maksutapa oli tosin postiennakko, kun verkkokauppojen varastosaldosta ei voi koskaan tietää, niin ei mene rahaakaan ennen kuin tulee tavaraa 8)

jalkkis

Mulla on Passatissa Broditin Lumia 920:n teline. Onko niin, että tätä ei ole tarkoitettu pidettävän vaaka-asennossa? Minulla löystyy teline jatkuvasti.

duke7

Lainaus käyttäjältä: jalkkis - 20.08.13 - klo:14:30
Mulla on Passatissa Broditin Lumia 920:n teline. Onko niin, että tätä ei ole tarkoitettu pidettävän vaaka-asennossa? Minulla löystyy teline jatkuvasti.
Tuo broditin teline vaatii kesällä muutaman uudelleenkiristyksen toimiakseen. Eli telineen pallonivel löystyy kuumassa autossa ja korjauksena ruuvia pitää kiristää. Taisin kiristää kolme kertaa alkukesästä ja nyt se on pysynytkin tarpeeksi tiukkana.

jalkkis

Olen kiristänyt vasta kerran, joten tämä on kaiketi vasta sisäänajoa :)

Homer

Tilasin Verkkokaupasta Brodit -Ocu III kiinnikkeen matkapuhelimelle (navigointitarkoitukseen).

Kiinnike tulisi asentaa alaosastaan Infotainment -paketin yläreunaan ja yläosastaan keski-ilmasuuttimen reunaan.

Eipä vaan mahdu, on n. 1,5 cm liian pitkä ja jos yrittää väkisin työntää paikalleen, kiinnike kampeaa koko infotainment -paketin ulos paneelista. Yksi vaihtoehto olisi lämmittää ja taivuttaa asennuskappaletta ja toinen vaihtoehto palauttaa se Verkkokauppaan  ???

Homer

Sulatettu muotoon ja kiinnitys onnistui -  jatkuvasti hämmästyy tästä teknisestä lahjakkuudesta  :P

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy