2.0 tfsi flexifuel jakoketju

Aloittaja Tankar, 19.09.20 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Tankar

Eli vuosimallia 2011 ketjukonella, missä vaiheessa olette vaihtaneet jakoketjun? Ohjekirja taisi tarjota bensa koneelle 180tkm vaihtoväliä.

Tankar

Tai ootteko ylipäätään vaihtaneet jakoketjun?

ram1

Ketjuissa ei ole vaihtoväliä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Tankar

Näin minäkin olen ymmärtänyt mutta nettiä lukiessa olen törmännyt ketjujen venymisiin alle 200tkm niin siksi heräsi epäilys. Mulle ketjukoneet aivan uusi tuttavuus

ram1

#4
Juu kyllä venyy yleensä jossain vaiheessa noissa moottoreissa. Mutta mitään vaihtoväliä ei ole. Korvakuulolta mennään ensin, ja jos kuullostaa pahalle voi mittauttaa, tai vaihtaa suosiolla. Ennakoivasti tekeminen ei ole huono vaihtoehto ollenkaan, jos meinaa autoa pidempään pitää. Ja jossen nyt väärin muista, niin se orkkiskiristin voi olla susi syntyessään, mutta nämä ei ihan kaikkia koske, että siinä mielessä vaikea homma. Ennakoivasti tehtynä pääsee kuitenkin alle tonnin, jos ei halua merkkaria käyttää.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy