Airbagin valo Transporter T5

Aloittaja p444, 19.06.20 - klo:15:26

« edellinen - seuraava »

p444

T5 -07 antaa airbagiin vikakoodia airbag igniter, driver side n95, controll difference. Veikkaan kellojousta / ohjauskulman anturia, ja siihen tuo koodi myös viittaa. Se oli mulla aiemmin auki ja saattoi saada siinä vaiheessa kipeää.

Kysymys kuuluu, sopiiko nuo samanmalliset anturit kaikki ristiin? Alkuperäosan numero on monissa kutakuinkin sama, mutta mun osassa tarrassa lukee 281.433, mikä siis ei ole osan numero, vaan joku muu koodi. Näitä samannäköisiä ja asennettavissa olevia antureita kun on uudemmissa ja myös muissa vag -merkeissä, mutta tuo 281 -alkuinen numero vaihtelee? Sen jo selvitin, että tuo ratin alla oleva osa pitää olla ESP -sopiva, kun niitä on sekä että.

o.b.

Laita VIN, niin yritän katsoa oikean osanumeron

p444

Kiitos!

Se on WV1ZZZ7HZ7H019330

Kiinnostaa, kun ihan samannäköisiä on aika paljon uudemmissakin vag -ajoneuvoissa. Saisi osan hajottamolta...

jussi

o.b.

6Q0959654B tai -C nykyään, reilu 350â,¬ tiskillä.

Saattaa löytyä myös Polosta, Cordobasta, Ibitsasta, Fabiasta ja Roomsterista

o.b.

Niin, ja vaihdon lisäksi pitää ehkä tehdä jotain sopeutuksia jos tuossa samassa on myös ohjauskulma-anturi tai muuta elektroniikkaa ???

p444

Ok, kiitos. Sillä viimeisellä kirjaimella ei taida olla merkitystä? Noista mainitsemistasi merkeistä löytyy ja sen saanee romikselta  muutamalla kympillä..

Vaatii tosiaan sopetuksen, saas nähdä sitten, onnistuuko omalla testerillä..

Kiitos paljon!

p444

Itse asiassa viimeisimmissä on viimeinen kirjain D, kuten tässä

varaosahaku.fi/fi-fi/Hae/Osat/Skoda/SKODA-FABIA/2007_2014/Turvavarusteet/Airbagin-kosketinrulla-&-Kierrejohdin/Kaikki/ID-29815988/OEM-6Q0+959+654+D/

Lieneekö merkitystä, kun joutuu kuitenkin sopeuttamaan?

o.b.

En ostaisi D-loppuista kun ETKA:n mukaan myytävä malli on C-loppuinen.

D-loppuista on käytetty uudemmassa Transportterissa 2010 - 2015. Ehkä kolmessa vuodessa on tullut jotain muutoksia osaan ???

p444

No, niin osa löytyi hajottamosta ja kaikki toimii.

Hyvin sai sopeutettua tuon vaihto-osan omalla testerillä. Säästyi taas jokunen kymppi.

Kiitokset!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy